Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
en tiedä mutta mulle einaki luvattiin saksa
Ottelua?
Helvetti kun sähköt pätkäs ottelussa KOURAA vastaan
Nyt menee pelaa GTA:ta ja sitten kannustaa Suomi finaaliin
PS. KOURA näkykö sullakin sun pelaajat hiukan epämuodostuneilta?
Moi tossa seiskan maissa saattasin olla valmiina ottaa pari matsii enne suomen pelii.
Sitten suomen pelin jälkeen mulla on aikaa pitkälle yöhön. Roikkuuko joku siel peliaulassa eli meenkö sit sinne ja haastan vai haluaako joku Ruotsia vastaa kokeilla
Nettipeli kusee kyl tosi pahasti nytten, en oo pystyny haastaa ketää vähään aikaan, siihen vaa ei tuu sitä ''ready'' juttuu vaikka tekis mitä. Kenelläkään vastaavaa vai johtuuko yksinkertaisesti mun netista vaan. Soneran 1 mb:n netti.
Ristus, sama homma itelläki. Ei oikein skulaa toi netti homma. Mitä PS3 creedin kans ki koitettiin päästä pelaan niin vissiin mäihällä yht äkkiä läsähti readyt ruutuun. Monta kertaa vaan jämähtänyja sit heittäny pellolle. Mystistä hommaa....
Kusin kyllä aika hyvin tuon yhen pelin Sveitsiä vastaan. Pelistä jäljellä noin 10s, tilanne 2-2, kiekko meitsin päätyyn, kipper hakemaan kiekkoa, syöttö pakille, pakki päästi läpi syötön, sveitsin miehelle kiekko ja maalihan se heilahti 2,5s ennen loppua. Meinas vähän naurattaa.... noh tämmöstä se joskus on....
Joo kovaa oli kyyti. Mite veskarin saa tos keske pelin vaihettuu
Joo tuntu kaikki menevän vaik en nyt ite kauheesti päässy hyökkääkkää. Toivotaa ettei muut oo yhtä kovia jannuja ku miesylilaidan ei mitää jakoja kyl ollu
Suomen pelin jälkee lisää jos joku haluu mei pelit tais olla tos ku kaks kertaa pataa eiks se paras kolmesta ollu vai?