Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tapaus tatuoinnit

Vastaus: Tapaus tatuoinnit

minkälaisia peli-tatuointia ihmisillä on? itsellä jo muunlaisia tatuointeja löytyy, nyt vain olen ajatellut tehä tatuoinnin tästä niin rakkaasta harrastuksesta.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

minkälaisia peli-tatuointia ihmisillä on? itsellä jo muunlaisia tatuointeja löytyy, nyt vain olen ajatellut tehä tatuoinnin tästä niin rakkaasta harrastuksesta.
Ei itselläni mutta.. Monella nähnyt sellaista retromaista, Mario, yoshi, kenties jopa pokemon. Sellaisia, mitkä suurin osa kansasta tajuaakin. Toki kannattaa myös olla omaperäinen.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

En itse ole kyllä vielä nähnyt ainuttakaan hienoa peliaiheista tatuointia. Tai no tatuointeina monikin hieno, mutta aina aiheuttaa myötähäpeää silti.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

En itse ole kyllä vielä nähnyt ainuttakaan hienoa peliaiheista tatuointia. Tai no tatuointeina monikin hieno, mutta aina aiheuttaa myötähäpeää silti.

siis tatuointi on hieno mutta silti hävettävä? ei auvennut. itse mietin mariota mutta mainstream puskee päälle, kiinnostus olisi halo tatuointi mutta siinä taas nörttimäisyys iskisi liikaa päälle(marjossa ei koska se on jo "old school")

jos taas miettii niin halo-sarja on SE peli sarja josta olen pitkästä aikaa innostunut. sen parissa on tullu vietettyä niin ero kuin surutkin. ja kuinka iloisia oltiin kuin viimeinkin eltiin menty peli legendaryllä läpi :D
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

siis tatuointi on hieno mutta silti hävettävä? ei auvennut. itse mietin mariota mutta mainstream puskee päälle, kiinnostus olisi halo tatuointi mutta siinä taas nörttimäisyys iskisi liikaa päälle(marjossa ei koska se on jo "old school")

jos taas miettii niin halo-sarja on SE peli sarja josta olen pitkästä aikaa innostunut. sen parissa on tullu vietettyä niin ero kuin surutkin. ja kuinka iloisia oltiin kuin viimeinkin eltiin menty peli legendaryllä läpi :D

Tuo on väärä ajattelu tapa, että nörttimäisyys iskee päälle tai mainstream tatuointi. Ota sellainen mistä itse pidät. Jos joku alkaa kettuilemaan niin käske painua v***** :) Niin ainakin ite teen jos joku mäkättää :D
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

siis tatuointi on hieno mutta silti hävettävä? ei auvennut.

Tarkoitin sitä että itse tatuointi, kuvana. Voi olla mikä vaan aihe ja itse kuva voi olla hieno.
Mutta kun se on ihmisen iholla, tulee siitä jotenkin aina silleen, etten itse kehtais ainakaan kantaa sellastia vaikka todella rakas harrastus onkin.

Itse olen Saabisti henkeen ja vereen vaikka en Saabilla enää ajakaan. En silti kehtais laittaa Saab-aiheista tatuointia. Sama juttu esim jääkiekkojoukkueissa tms.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Tarkoitin sitä että itse tatuointi, kuvana. Voi olla mikä vaan aihe ja itse kuva voi olla hieno.
Mutta kun se on ihmisen iholla, tulee siitä jotenkin aina silleen, etten itse kehtais ainakaan kantaa sellastia vaikka todella rakas harrastus onkin.

Itse olen Saabisti henkeen ja vereen vaikka en Saabilla enää ajakaan. En silti kehtais laittaa Saab-aiheista tatuointia. Sama juttu esim jääkiekkojoukkueissa tms.

nniiiii no joo aivan, itse kyllä kehtaisin mutta haluaisin että esimerkiksi halo-pelisarjan logo tai vastaavasti itse mestarikokki olisi animoitu ihoon niin kuin esimerkiksi halo2 kansikuvassa tai halo 4:n. suunnittelin jo vähän semmosta että esimerkisi master chefin kypärä olisi esim hautautunut puuoliksi hiekkaan.

on myös tulossa kaulaan suomen lippua joka "huojuu" tuulessa....tuskin siinä mitään pahaa on :/


pakko lisätä sen ihmetyksen aiheen:eek:len pelännyt neulaja koko ikäni, tatuoinnit on sattunut aivan saatanasti JA tämän minkä kävin 2 tuntia sitten hakemassa EI tehnyt poikkeusta. onneksi kipu muuttui kirvelyyn. silti olen jo nyt suunnittelemassa uutta...kyllä ihmisen päässä jotain vikaa täytyy olla että tämmöseen ihan vapaaehtosesti rupeaa. :D
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Mulla ainakin se kipu on ollu sellaista et siihen jää koukkuun ja pakko saada lisää vaikka ei ois aihetta ees tiedossa. :D
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Mulla ainakin se kipu on ollu sellaista et siihen jää koukkuun ja pakko saada lisää vaikka ei ois aihetta ees tiedossa. :D

mä tiedän paljon paremman nautinnon lähtee ja usein se on aika kivutonta :D ....no joo pikkutuhma vihjailu sikseen. mietittiin tatuoijan kanssa tätä asiaa puhki ja ruvettiin miettimään että jos liittyisi jotenkin adrealiiniin? kun kummiskin se kipu voi olla aika helvetin kova, hmmm.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Kyllä tuollaisestakin ammattimainen tatuoija saa hienon, mutta se täytyy olla kyllä taiteellinen ja sellainen ettei siinä ole ihan pelkkä lippu vaan hieman taustaa tms.

En kyl itsekään kaulaan ottais, mut en nyt ite ottais sinne muutenkaan mitään. Kädetkin mulla siten et pitkähihainen paita päällä ei näy mitää.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Täällä ois tarkoitus ottaa EA:n logo käsivarteen, vitsi vitsi..

Itseasiaan, mietteissä olisi siis ottaa ranteen kohdille Star Wars Rebels logo.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Kyllä tuollaisestakin ammattimainen tatuoija saa hienon, mutta se täytyy olla kyllä taiteellinen ja sellainen ettei siinä ole ihan pelkkä lippu vaan hieman taustaa tms.

En kyl itsekään kaulaan ottais, mut en nyt ite ottais sinne muutenkaan mitään. Kädetkin mulla siten et pitkähihainen paita päällä ei näy mitää.

ei siihen tule kuin se lippu, ei enempää eikä vähempää. enkä näe siinä mitään vikaa...vai onks tää vähän sama asia kun tatuointit yleensä: että ihmmiset puhuu ja kuiskii selän takaa ja sit joku kaunis päivä joku tulee vähän vaivalloisesti kysyy että:"ajateltiin tossa että joo että, no kysyn suoraan ookko sää joku rosvo ku sul on noit tautointei?"...tai no tässä tapauksessa rasisti...

onko suomenlipusta tulossa tabu?

toi suomenlippu on itsellä laskettu yks yhteen:eek:len suomalainen plus tykkään tatuoinneista...(ja baituvei tykkään myös sähkön sinisestä). vaikka mulla on se kaulassa ja se saa ihmiset kyseenalaistamaan aikeitani niin silti olen edelleen se nalle joka pystyy puhumaan erirotuiselle ihmiselle.

ja tuo että "näkyykö vai ei" on taas ihmisen oma mielipide, itse otan tautointeja itseäni jotenkin ehkä viihdyttääkseen ja koska niistä tykkään. jos se on näkyvälläpaikalla niin se on.

olisihan se kiva kuulla perustelut MIKSI taiteellinen suomelippu ihossa on jotenkin väärin.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Näkyvä paikka ei oo pelkästään siitä kiinni et haluaako itse vai ei. Olen ollut sellaisissa töissä joissa asiakkaina on hyvin vanhoja ihmisiä, esim taksikuskina ja silloin on parempi kun ei näy.

Ja ei kai se mikään tabu ole, suomenliput, leijonat, hetuviivakoodit jne on omasta mielestä vähän niin ja näin


huomasin pointin, tosin systeri joka on hoitajan vanhustenkodissa omistaa näkyvälläpaikalla olevia tatuointeja ja se ei ole kuullut muuta kuin paljon positiivisia kysymyksiä. eikä nämä tatuoinnit kaikki mitään ruusuja tain lasten nimiä ole.



no ei itseasiassa yhtään paha! saan omaan jopa vähän tuosta inspistä.

toinen mikä varmasti jakaa on oman koirani tassun jälki.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Yleistähän ne tassutkin on. Tosin mulla on ranteen ja kyynärpään välissä kuvat lapsistani, joten mikä mä oon sanomaan
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

se vaan tuntuu olevan niin että koirat on "vaan eläimiä" ja monenmielestä ne ei kuulu ikuistaa tatuoinniksi, onneksi kummiskin toi rakki on sydämmessä ja se tatuointi pitää tulla juuri sieltä. tähän olen onneksi törmännyt vain netissä. toinen mihin olen törmännyt on että tribaali on "ysäriä"....noh onneksi ysäri on muodissa.


äääh....toivottavasti en ollut kovin kusipää, unta viime yönä 2 tuntia ja masennuslääkeillä leikkiminen saa kanssa välillä ihan vittumaisen olotilan...onneksi ymmärrän lopettaa.
 
Vastaus: Tapaus tatuoinnit

Meikäkin on jo pidemmän aikaa ainakin ajatuksen tasolla kypsytellyt ideaa laitattaa mustetta ihoon. On vaan niin vaikeaa päättää, mitä ja minne. Tiettyjen reunaehtojen on kuitenkin täytyttävä:

1. Peitettävyys. Näkyvä tatuointi esim. kaulassa saattaa hankaloittaa vaikkapa työnsaantia joskus tulevaisuudessa.

2. Ajattomuus. Kaikki nykyhetken asiat (naisen nimi, suosikkibändi/-pelisarja) eivät välttämättä ole elämässä mukana/kovia juttuja enää 10 vuoden kuluttua.

3. Uniikkius. Valmiit kuvat tatuointistudion vihosta voi heittää roskiin. Tulee mieleen tämä nolkytluvun tribaali-villitys: väki lähes jonottaa tatskaliikkeisiin, osoittaa sormella vihkoa "mulle toi" ja piikille. Olihan se silloin coolia ja badassia, koska trendi, mutta mites tänä päivänä? Niin. Itselläni ainakin meinaa laatta lentää, kun näen noita.


Jotain omaan lapseen liittyvää sen on siis lähes varmasti oltava. Todennäköisesti vuoden sisällä tarjoan yhden neljästä raajastani neulamestarille, joka saa ikuistaa nahalle jotain pientä ja hillittyä.
 
Ylös Bottom