Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God of War III [PS3]

Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Näinhän se on. Jokainen saa pelistä irti mitä saa :) Mulla ei ole kokemusta aikaisemmista versiosta kummastakaan pelisarjasta. On mullakin yksi pelisarja josta kaikki pelit pitää saada, GT :)
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Peli vaan tuntui paljon kankeammalta sulavan 60 fps:n beyonettan jälkeen(pelattu boksilla). Nähdyn perusteella pidän beyonettaa parempana valintana tälläisen pelin haluavalle.

Niin loistava kuin Bayonetta onkin, tuntuu kummalliselta touhulta, että tulet Playstation puolelle sanomaan mikä on peleistä parempi tai sulavampi. Bayonetta ei ole edelleenkään sulavin yksilö PS3:n pelivalikoimasta. Vaikka lataustauot ovat historiaa, niin kyllä äksöni meinaa monesti luisua uhkaavasti diashown puolelle.

Kaikesta huolimatta, kumpikin peli on ostamisen arvoinen jos pitää genrestä ja sattumoisin omistaa "oikean" konsolin.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Itsehän en lähtisi Bayonettaa ja GoWia missään nimessä edes vertaamaan, sen verran eri lailla pelaavat pelit. Diggaan kovasti GoWia, mutta Bayon eksakti blurrimeininki ei oo mun juttu, vaikka eeppiset piirteet siistejä ovatkin. Kritisoimatta kumpaakaan peliä.

Kiinnostava nähdä miten erilainen tuo kenttä täysversiossa sitten on. Hyvin se nimittäin toimi, ja esimerkiksi Helioksen päällä näyttäisi olevan paljon välinearvoa, että pitäähän se mukaan saada. Innolla odotellaan vaikka rahatilanne ei julkkariostokseen taivukaan.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Hieman kummallisesti God Of War 3:ssa erilaisten hahmoskinien käyttö estää Trophyjen saannin. Eli jos mielii puuttuvia Trophyja ekan läpipeluun jälkeen keräillä, ei Kratosin ulkonäköä ole syytä muokkailla esim. erikoisversion mukana saatavalla hahmoskinikoodilla.
Yes, I can confirm that it can only be used AFTER you finished the game but the fact still stands by using any costumes, it WILL DISABLE TROPHIES you are wanting to get on your second playthrough.
Ensimmäisellä läpipeluukierroksella moisia nahkoja ei ole edes käytössä, joten Trophyt tulee varmasti.

Lähde: Just Push Start
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Katselin tänään muutaman videoarvostelun ja taisi ensimmäistä kertaa koskaan hype mittari pamahtaa rikki. Aivan uskomatonta jälkeä saatu aikaan ja tarina saa arvoisensa päätöksen. Mutta kumminkin odottavan aika on pitkä ja kun se aika koittaa niin voipi olla että siitä nauttii täysin rinnoin tai jopa enemmänkin.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Pelin noin ensimmäiset 20min videolla. Pienet pelaajan sekoilut tyyliin arkun aukaiseminen tökkii, johtunevat kaappauksessa toistaiseksi esiintyvästä viiveestä :(

KonsoliFIN Media osio:

KonsoliFIN - Media - God Of War III Ensimmaiset 20 Minuuttia Osa 1 (PS3) -

KonsoliFIN - Media - God Of War III Ensimmaiset 20 Minuuttia Osa 2 (PS3) -



YouTube KonsoliFIN Media:

YouTube - God of War III - First 20 minutes gameplay Part 1/2 [HD]

YouTube - God of War III - First 20 minutes gameplay Part 2/2 [HD]
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Kai siinä eroa on, mutta kyllä se kai suht sellaisenaan on pelissä.
Joo, se kommentti oli käsitetty väärin. Eli kyllä osio on mukana lopullisessakin pelissä, mutta demossa kohtaus on lyhempi ja muutenkin hieman erilainen.
[In final game] It is, it's just spread out more and some sections are changed.

Ja sitten varsinaiseen pihviin, eli Digital Foundryn tekemään vertailuun demon ja julkaisuversion välillä. Santa Monican pojat ja tytöt ovat saaneet pelimoottoriinsa piiskattua vielä lisää tehoa. Kohennusta ovat saaneet osakseen niin valaistusefektit kuin ruudunpäivitys yleisestikin. Myös hahmojen ja ympäristöjen teksturointia on parannettu. Ja kuorruksena kakun päälle peliin on lisätty hieno motion blur -efekti.
Perhaps the most obvious change to the game is an extensive retooling of the lighting scheme, which for the most part is now much richer and more realistic. Dark areas of the demo level now seem to more accurately represent the effect of the ambient light on the environment.

&

A realistic, per-object motion blur has also been added to the game. This has the effect of giving the game more realism in motion, but does have the unintended side effect of not looking so clean in screenshots.

&

Bearing in mind just how much of a visual upgrade the game has had, it's impressive that the improvements do not restrict themselves simply to visual quality. Sony Santa Monica has achieved all of this while creating a faster, smoother game.
Katsokaa myös lähdelinkin takaa löytyvä vertailuvideo. Nami-nami!

(Huom! Jutussa käsitellään tarkoituksella vain demossa esiintyvää kohtausta spoilereiden välttämiseksi. Kattavampi GOW3-tekniikka-analyysi on luvassa myöhemmin.)

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Ja sitten varsinaiseen pihviin, eli Digital Foundryn tekemään vertailuun demon ja julkaisuversion välillä. Santa Monican pojat ja tytöt ovat saaneet pelimoottoriinsa piiskattua vielä lisää tehoa. Kohennusta ovat saaneet osakseen niin valaistusefektit kuin ruudunpäivitys yleisestikin. Myös hahmojen ja ympäristöjen teksturointia on parannettu. Ja kuorruksena kakun päälle peliin on lisätty hieno motion blur -efekti.

Ero on oikeastaan suht suuri, varsinkin ruudunpäivityksessä.

Vähän hassua, että päättivät demota niin vanhaa kamaa.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Pistetään vielä linkki tohon DigitalFoundryn videoon -> Linkki!. Kuten TT-2k ja Hex sanoivatkin niin ruudunpäivitys ja grafiikka ovat muuttuneet paljonki parempaan suuntaan E3 demosta.

EDIT: Se näköjään löytyikin tuolta Eurogamerin linkin takaa.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Juuri kun luulin ettei tästä enää hype nousis korkeammalle niin DigitalFoundryn poijaat päättivät taas tutkiskella pintaa syvemmältä :D Parempi ruudunpäivitys, valaistus, tekstuurit, ruudunpehmennys, motion blur, jne... Mahtava juttu.

Itteäni vaivasi ALUKSI jonkinverran tuo demon 30fps mutta jälkeenpäin ei enää yhtään. Tämän tyyppisissä peleissä se on ihan OK kun saa noin namia grafiikkaa ja noin ison skaalan tappeluita siitä hyvästä. Nyt haluaa vaan päästä pelaan... no, onneks on BF:BC2 vielä tulossa postista ennen GoWia :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Järkyttävän pelitulvan johdosta olin ajatellut jättää tämän pelin loppukevääseen. Eilen Pelaajalehden arvostelun luettuani tulin toisiin aatoksiin. IKINÄ missään koskaan en ole lukenut sellaista hehkutusta ja ylistystä mitä arvostelija kirjoitti. Pakkohan tämä on poistaa heti julkaisupäivänä. Vaikkakin edelliset GOWit tuli tahkottua PS2 aikoina, niin kiire tulee jos aion pelata tällä hetkellä ykkösosan puolessavälissä etenevän GOW Collectionin :eek:
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Järkyttävän pelitulvan johdosta olin ajatellut jättää tämän pelin loppukevääseen. Eilen Pelaajalehden arvostelun luettuani tulin toisiin aatoksiin. IKINÄ missään koskaan en ole lukenut sellaista hehkutusta ja ylistystä mitä arvostelija kirjoitti. Pakkohan tämä on poistaa heti julkaisupäivänä. Vaikkakin edelliset GOWit tuli tahkottua PS2 aikoina, niin kiire tulee jos aion pelata tällä hetkellä ykkösosan puolessavälissä etenevän GOW Collectionin :eek:

Sanoppa muuta, kuukaudessa hyllyyn pöllähtänyt 15 peliä :D noh, God Of War 3 jälkeen ostokset jääkin hetkeksi ja keskityn kaikkeen mitä nyt on hallussa. Sitten sen jälkeen katsellaan taasen lisää.
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Sarjassamme "PR-hehkutusta vailla vertaa" on vuorossa GOW3:n ohjaajan, Stig Asmussenin, tuore lausunto. Mies väittää, että pelimoottorista otetaan irti vasta 50-prosenttiset tehot.
Well, I think our studio will use this engine again,” he said, speaking to Destructoid at GDC this week, “and it’ll get better. And I think we’re probably about 50- or 60-percent at it right now. I think there’s a lot more we can do with it.
Erityisesti kuulemma animaatioiden saralla olisi paljon parantamisen varaa...

Lähde: VG247
 
Vastaus: God of War III [PS3 Hype]

Erityisesti kuulemma animaatioiden saralla olisi paljon parantamisen varaa...

Niin, noh kyllähän PS3:n graffat (varsinkin siis exclusive-pelien osalta eli niiden, jotka suunnitellaan PS3:n ehdoilla) ovat kehittyneet jo tässä muutaman vuoden sisällä. Toinen pari vuotta lisää ja pientä parannusta taas saadaan aikaan. Pelintekijät ovat oppineet - ja oppivat vielä lisää - PS3:n sielunmaailmasta aika paljon tässä viime vuosina ja se näkyy kyllä pelien tasossa (graafisesti).

Mutta toki hieno grafiikka ei pelasta huonoa peliä. Eli hyvä käsis, maailma, ohjaus, ym tarvitaan.
 
Ylös Bottom