Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
God of War 3 vaihtelee 60 ja 30 fps:n välillä tilanteesta riippuen.No katsotaan miten lopullinen versio pyörii, niin ollaan viisaampia.
Peli vaan tuntui paljon kankeammalta sulavan 60 fps:n beyonettan jälkeen(pelattu boksilla). Nähdyn perusteella pidän beyonettaa parempana valintana tälläisen pelin haluavalle.
Ensimmäisellä läpipeluukierroksella moisia nahkoja ei ole edes käytössä, joten Trophyt tulee varmasti.Yes, I can confirm that it can only be used AFTER you finished the game but the fact still stands by using any costumes, it WILL DISABLE TROPHIES you are wanting to get on your second playthrough.
Joo, se kommentti oli käsitetty väärin. Eli kyllä osio on mukana lopullisessakin pelissä, mutta demossa kohtaus on lyhempi ja muutenkin hieman erilainen.Kai siinä eroa on, mutta kyllä se kai suht sellaisenaan on pelissä.
[In final game] It is, it's just spread out more and some sections are changed.
Katsokaa myös lähdelinkin takaa löytyvä vertailuvideo. Nami-nami!Perhaps the most obvious change to the game is an extensive retooling of the lighting scheme, which for the most part is now much richer and more realistic. Dark areas of the demo level now seem to more accurately represent the effect of the ambient light on the environment.
&
A realistic, per-object motion blur has also been added to the game. This has the effect of giving the game more realism in motion, but does have the unintended side effect of not looking so clean in screenshots.
&
Bearing in mind just how much of a visual upgrade the game has had, it's impressive that the improvements do not restrict themselves simply to visual quality. Sony Santa Monica has achieved all of this while creating a faster, smoother game.
Ja sitten varsinaiseen pihviin, eli Digital Foundryn tekemään vertailuun demon ja julkaisuversion välillä. Santa Monican pojat ja tytöt ovat saaneet pelimoottoriinsa piiskattua vielä lisää tehoa. Kohennusta ovat saaneet osakseen niin valaistusefektit kuin ruudunpäivitys yleisestikin. Myös hahmojen ja ympäristöjen teksturointia on parannettu. Ja kuorruksena kakun päälle peliin on lisätty hieno motion blur -efekti.
Järkyttävän pelitulvan johdosta olin ajatellut jättää tämän pelin loppukevääseen. Eilen Pelaajalehden arvostelun luettuani tulin toisiin aatoksiin. IKINÄ missään koskaan en ole lukenut sellaista hehkutusta ja ylistystä mitä arvostelija kirjoitti. Pakkohan tämä on poistaa heti julkaisupäivänä. Vaikkakin edelliset GOWit tuli tahkottua PS2 aikoina, niin kiire tulee jos aion pelata tällä hetkellä ykkösosan puolessavälissä etenevän GOW Collectionin
Erityisesti kuulemma animaatioiden saralla olisi paljon parantamisen varaa...Well, I think our studio will use this engine again,” he said, speaking to Destructoid at GDC this week, “and it’ll get better. And I think we’re probably about 50- or 60-percent at it right now. I think there’s a lot more we can do with it.
Erityisesti kuulemma animaatioiden saralla olisi paljon parantamisen varaa...