Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Far Cry 2 [PS3]

Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Noh juu tuli tarkistettua vaan Gamefaqsista tuo 24. päivä ja näemmä myös VGReleases-sivulla on sama päivä Euroopalle ja näköjään 23. Australialle, mutta enpä jaksa alkaa vääntämään yhden päivän takia.

Meinasin tämän hommata tuolla GS:n tarjouksella, mutta tulipa huomattua että on Ubisoftin Montrealin studion tekele. Ei tekijöiden viimevuotisen Assasins Creedin takia ainakaan uutena tule hommattua. Pitää harkita uudelleen kun kuulee pelaajien kommentteja.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Meinasin tämän hommata tuolla GS:n tarjouksella, mutta tulipa huomattua että on Ubisoftin Montrealin studion tekele. Ei tekijöiden viimevuotisen Assasins Creedin takia ainakaan uutena tule hommattua. Pitää harkita uudelleen kun kuulee pelaajien kommentteja.

Eiköhän ysit puhu puolestaan.. Tosin saihan GTA IV:kin kymppejä ja.. No, pettymys, näin lyhyesti sanottuna. Yritän olla hypeentymättä mutta kyllä toi hype alkaa hiljalleen ottamaan otteeseensa.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Ostat ja kadut ettet kadu sitten ostamatta jättämistä. Helppoa eikös vaan? :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Wanha kunnon flägin ryöstö tekee todellakin nannaa tuhansien Codien ja Bäfän multi-fläg-capturointien jälkeen!

En nyt manaile mitään mutta toivottavasti heti julkkari versiosta lähtien MP:ssä on toimiva mikki tsydeemi!

Mitä rankkeihin tulee niin toivottavasti saa keräillä pojoja tyyliin Cod4 ennen kuin saa Genun lätkät. Eikä tyyliin BFBC ja 2:ssa viikossa korkein rank, mikä ***** Genu siinä olikaan, wat ewö..
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Ja pentele sanon jos pelissä tosiaan pätkii mikit ja mikä pahinta jos ei saa pelattua privapelejä niin ammun tämän tekeleen raketilla kuuhun :p
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Veikkaanpa että pelin moninpelistä ei aivan CoDin tai BC:n veroista tule. Ja luulenpa että nuo Rankitkin nousevat melko nopeasti. Painotan edelleen että peli on alkujaan tehty yksinpeliksi joten en mitään maata mullistavaa uskaltaisi odottaa pelin moninpelistä.

Voin toki olla väärässäkin mutta ensi sijaisesti FC2 on aina ollut minulle yksinpeli, sitten vasta moninpeli.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Veikkaanpa että pelin moninpelistä ei aivan CoDin tai BC:n veroista tule. Ja luulenpa että nuo Rankitkin nousevat melko nopeasti. Painotan edelleen että peli on alkujaan tehty yksinpeliksi joten en mitään maata mullistavaa uskaltaisi odottaa pelin moninpelistä.

Voin toki olla väärässä mutta ensi sijaisesti FC2 on minulle yksinpeli, sitten vasta moninpeli.

Toivottavasti moninpeliin oltaisiin panostettu myös kunnolla. Onkos muuten nuo moninpelialueet kuinka laajoja?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Toivottavasti moninpeliin oltaisiin panostettu myös kunnolla. Onkos muuten nuo moninpelialueet kuinka laajoja?

Kuulemma aika pieniä ainakin nuo pelintekijöiden itse tekemät mapit. Mutta mitä noista videoista on tuon Map Editorin suhteen nähnyt niin kyllähän tuolla melko suuria kenttiä saa aikaiseksi.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kuulemma aika pieniä ainakin nuo pelintekijöiden itse tekemät mapit. Mutta mitä noista videoista on tuon Map Editorin suhteen nähnyt niin kyllähän tuolla melko suuria kenttiä saa aikaiseksi.

Onko muuten siitä tietoa että kuinka monta mahtuu max. moninpelimittelöihin mukaan?
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Onko muuten siitä tietoa että kuinka monta mahtuu max. moninpelimittelöihin mukaan?

Vastaus löytyy tuolta edelliseltä sivulta jossa postaamastani Quotesta löytyy kattavaa tietoa moninpelistä. Mutta viskataan vastaus nyt tähän:
There can be up to twenty players per map, and the game will ship with fourteen developer-designed maps ranging from the slightly undersized to the modestly corpulent.
Eli kyllä tuolla määrällä yksi Safari saadaan pystyyn!!
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Toivotaan tosiaan että moninpeliin on panostettu kunnolla. En kyllä malta odottaa että tätä pääsen lätkimään:D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Toivotaan tosiaan että moninpeliin on panostettu kunnolla. En kyllä malta odottaa että tätä pääsen lätkimään:D

En nyt yhtään tiedä miten sä olet tämän videopelaamisen ymmärtänyt mutta.. Oikeastaan. En mä haluakkaan tietää :D
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

En nyt yhtään tiedä miten sä olet tämän videopelaamisen ymmärtänyt mutta.. Oikeastaan. En mä haluakkaan tietää :D
:D


Mutta vielä tuosta CoDin rank-jutusta. Kyllähän siinä pelattavaa riittää, mutta esim. itse en aloittanut kertaakaan alusta kun olin tasolla 55.Mielestäni siinä oli jo tarpeeksi pelattavaa. Että kyllä fc2:den moninpelissä lätkittävää on varmasti ihan riittävästi.
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

Kyllä ton videon jälkeen toivoo että kyseinen peli on ilmestymispäivänään sielä liikkeessä mistä itse tuo tuli varattua :)
 
Vastaus: Far Cry 2 [PS3 Hype]

ennakkotilaus on kans vetämässä ps3:lle mutta nyt on tuska siitä että josko olisikin pitänyt tilata se boxille. En tiedä.
 
Ylös Bottom