Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kenttien layoutit suurpiirteisesti esitettynä:
http://img261.imageshack.us/img261/6249/urbanwastelandmapwv8.jpg (Urban Wasteland)
http://img356.imageshack.us/img356/2091/quarantinemapge2.jpg (Quarantine)
http://img291.imageshack.us/img291/5073/kasbahmaprh8.jpg (Kasbah)
http://img261.imageshack.us/img261/1760/frostfiremapoz8.jpg (Frostfire)
http://img208.imageshack.us/img208/827/fallenmapct9.jpg (Fallen)
http://img204.imageshack.us/img204/2001/desertglorymapje2.jpg (Desert Glory)
http://img406.imageshack.us/img406/2184/crossroadsmapdf6.jpg (Crossroads)
Noiden orginaalien (frostfire, desert glory ja crossroads) lisäksi mieleisin on ollut Fallen, kreikkalaisella (?) temppelin raunioilla käytävä mittelö. Mukavasti ulko- ja sisätiloja reilussa valossa, vesistöä ja pensaita minne piiloutua.
Ahdistavin on ehkä Quarantine, jossa paljon pimeitä nurkkia ja pitkiä etäisyyksiä scopettaa meitä juoksujalkaisia. Myös rakennelman hahmottamisessa vielä vähän tekemistä.
Saako noista kaikista vielä pienemmät versiot? Vaikutti noitten karttojen perusteella melko pieniltä jotkut.
Kaikista mapeista oli small ja large paitsy yhestä...ja se yks oli muistaakseni Desert Glory.
+ FrostFire. Eli kahdessa mapissä ei ole largea.
Voin vain kuvitella 32-pelaajan Frostfiren.., se vasta ahdistavaa olisikin. Jokaiselle nurkalle löytyisi yksi kämppijä ja jokaisella vielä haulikot.
eipä nuo haulikot tässä pelissä pahemmin damagea tee (paitsi se automaatti USAS)
Kyllä ne damagea tekevät mutta eivät samallalailla kuin edellisissä osissa, mikä sinänsä on melko pyleksestä.Eikö edes vanha kunnon mummo-haulikko tee damagea??
Kyllä ne damagea tekevät mutta eivät samallalailla kuin edellisissä osissa, mikä sinänsä on melko pyleksestä.
Ja en edes ole varma onko pelissä edes mummo-haulikkoa..?
Kävin kattomassa uudelleen ja kyllähän tuo vieläkin onneksi siellä oli, mutta tehottomalta tuntui12 Gauge Pump??
Onko sulla USA-versio vai mikä? Euroopassahan tämä julkaistaan vastaNo nyt on noin 4 mapillista pelattu. Positiivisia fiiliksiä verrattuna betaan jätti ainakin hieman nopeampi ukko ja tarkemmat aseet. Kentät mitä pääsin testaamaan (DG, Qarantine, Urban Wasteland, Frost Fire) tuntuu kaikki loistavilta. Ei ole frostissakaan enää alkunaattien puuttumisen takia teroilla paskat housussa heti alkuun.
Loistavalta tuntuu! Jopa paremmalta kuin odotti.
**.1.2009 on julkaisu. En nyt päivää muista, mutta oli tyyliin 24 tai jotakin. Pointti kuitenkin, että Tammikuussa vasta tulossa.
Onko sulla USA-versio vai mikä? Euroopassahan tämä julkaistaan vasta
*teinien kolleektiivinen hurraahuuto* "Jee, Trophyt!"New Features
* SOCOM Awards and PSN Trophies
* DTS audio support
* Add HUD and scoreboard opacity
* Scoreboard invocation improvements (tap select for persistent scoreboard, hold for temporary)
* Spectator mode HUD turns off after brief interval
* Spectator camera look now respects user invert on/off setting
* Spectator camera pan now consistent with in game camera
* Add dive-to-prone
* Add lean control to d-pad
* Gear items stackable
* Extend post-round period
* Restrict RPGs and grenade launchers in ranked rooms
* Increase prone movement speed
* Adding support for lefty control configuration (analog stick functions swapped)
* Increase frag grenade effectiveness
* Prevent incorrect reload interruptions
Bug Fixes
* Fix animation issue when prone rolling near certain objects.
* Fix remaining issues with statistics gathering and display
* Fix bugs related to equipping of C4 in breach mode
* Fix occasional audio drop outs
* Fix last remaining framerate hitch when other clients late join
* Fix remaining stability issues
* Fix hostages being affected by smoke
Tulevasta v1.30-päivityksestä on jo saatu tietoa:
*teinien kolleektiivinen hurraahuuto* "Jee, Trophyt!"
* Add dive-to-prone, * Increase prone movement speed
Ja päivityksen mukana tuoma mahdollisuus ryömiä tulee mukaan, sitähän toi tarkoittaa?