Vastaus: PS4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia
Ehkä kyse on ennemminkin siitä, että Wii:n huippupeli -tarjonta on suppein, jos puhutaan eri peligenreistä. Jos pelaajaa ei kiinnosta Zeldat ja Mariot, niin huippupeli-tarjonta jää aika mitättömäksi. Aivan samanlailla PS3 puolella pelaajaa ei välttämättä kiinnosta Unchartedit ja God of Warit, mutta huippupelejä löytyy vielä eri (ja samoista) genreistä aivan eri tavalla mitä Wii:llä. Iso kiitos tähän kuuluu loistavalle third-party tuelle.
Wii U:n puolella on todella surullista nähdä, että sama trendi jatkuu. Nykyään (Third-party) uutuuspelien ilmoituksissa voi melkeinpä olla yhdestä asiasta varma, Wii U loistaa siellä poissaolollaan.
Tämä tuntuu olevan aika yleistä Wii:n "kritisoijien" keskuudessa. Niitä hittipelejä ei osteta ja sitten itketään, ettei ollut mitään laadukasta pelattavaa ja turha konsoli jne. En ymmärrä tätä logiikkaa. Itse voisin tuolla logiikalla sanoa, että ostin PS3:n eikä ollut siihen muuta kuin Singstar jota pelasin 3 kertaa, enkä jaksanut ostaa niitä muita pelejä - paska konsoli.
Se, että jokin peli/sarja ollaan jätetty väliin syystä, ettei kiinnosta, ei tue väitettä, etteikö Wiillä olisi ollut laadukkaita pelejä.
Tähän dilemmaan on olemassa aika hiton simppeli ratkaisu: ei osta Wii:tä/Wii U:ta/Nintendon konsoleita yleensäkkään - ei edes sillä alle satasella. Problem solved.
Itse olen sen verran kovan luokan pelaaja, että nautin kaikkien konsolien parhaimmasta tarjonnasta ja koen olevani tässä se voittaja
Ehkä kyse on ennemminkin siitä, että Wii:n huippupeli -tarjonta on suppein, jos puhutaan eri peligenreistä. Jos pelaajaa ei kiinnosta Zeldat ja Mariot, niin huippupeli-tarjonta jää aika mitättömäksi. Aivan samanlailla PS3 puolella pelaajaa ei välttämättä kiinnosta Unchartedit ja God of Warit, mutta huippupelejä löytyy vielä eri (ja samoista) genreistä aivan eri tavalla mitä Wii:llä. Iso kiitos tähän kuuluu loistavalle third-party tuelle.
Wii U:n puolella on todella surullista nähdä, että sama trendi jatkuu. Nykyään (Third-party) uutuuspelien ilmoituksissa voi melkeinpä olla yhdestä asiasta varma, Wii U loistaa siellä poissaolollaan.