Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
Jossain indie-dokumentissa tuskailtiin sillä että Microsoft antoi yhden julkaisuikkunan ja jos peli ei ole siihen valmis, ei peliä julkaistaisi ainakaan vuoteen. Isompi studio saa paljon vapaammin siirtää julkaisupäiväänsä.
Todennäköisesti en vain tiedä sellaisesta teknisestä rajoitteesta miksi 45fps pudotettaisiin 30:een, mutta en pysty näkemään syytä miksi 45 ei toimisi. 30/60 ei pysty selittämään televisioiden virkistystaajuudellakaan, toivottavasti joku teknoguru valaisee tästä asiasta.Jos olen ymmärtänyt oikein FPS pyritään saamaan konsoleille joko 30 tai 60. Eli jos boksi pystyisi pyörittämään peliä 45fps se tiputettaisiin ja lukittaisiin 30. Saa korjata jos olen ymmärtänyt väärin.
Mä kattelin tossa pelihyllyäni, niin en löydä kovin merkittäviä eroja. 360:n yksinoikeudet ovat aavistuksen enemmän ampumispainotteisia. Voisitko kenties hieman avat millä tavalla ne ovat merkittävästi erilaisia niin ehkä minäkin näkisin valon?Ja mitä pelivalikoimaan tulee niin uskon. Jo tällä hetkellä xbox360 ja PS3 pelivalikoima on merkittävästi erilainen. Yksinoikeuspelit on se, minkä takia PS3 pelailen. Se onko tällä merkitystä CoD jonneille, niin sitä en tiedä.
Ei, vastasin vaan siihen kun ihmettelit miksei 360:n vuoden etumatka riittänyt murskavoittoon.Eli siis perustelet sillä, että Playstation 3 menestyi laajan käyttäjäkunnansa takia sitä, että Xbox One tulee nyt jyräämään PS4?
Mä oon lukenu paljon porua siitä kuinka 360 ei ole indie-myönteinen. Kärkkäimpänä esimerkkinä se että pelien päivitykset maksavat, ja siitä huippuna se yksi tapaus jossa pelitalo kieltäytyi paikkaamasta pahaa bugia, koska olisi joutunut maksamaan Microsoftille kymmeniä tuhansia dollareita. Microsoft taisi vastata tuohon että päivitysmaksun perusteena on painostuskeino siihen että pelistudio testaisi pelinsä perusteellisemmin ennen julkaisua.Ilmeisesti näin ei kuitenkaan aina ole ollut. Xbox360 oli alkuaikoinaan huomattavasti indie ystävällisempi mitä PS3. Nyt osat ovat vaihtuneet.
Jossain indie-dokumentissa tuskailtiin sillä että Microsoft antoi yhden julkaisuikkunan ja jos peli ei ole siihen valmis, ei peliä julkaistaisi ainakaan vuoteen. Isompi studio saa paljon vapaammin siirtää julkaisupäiväänsä.