Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]
No sepä se, ois PALJON parempi tuntuma autoon, jos kääntösäde ois isompi. Ei tietenkään saa olla liian iso. Mutta hyvä että saa säädettyä hieman isommaksi. Itteeni ainakin haittas tuossa Dirt2:ssa ettei ratti kääntynyt tarpeeksi pelissä, jossain neulansilmä kurveissa. Vaikee sun tavallistaki autoo ois ajaa, jos kääntösäde ois vaan tuo 180 astetta... Tätähän ei voi tietenkään verrata vormuloihin, mutta esim GT5:n voi.
	
		
			
		
		
	
				
			Ratin säätöihin sit vaan kääntösädettä isommaksi, sillä siitä selviää, mitä väliä miten pelissä kääntyy..gt5:ssa käänny edes 180astetta normi vw golffissa
No sepä se, ois PALJON parempi tuntuma autoon, jos kääntösäde ois isompi. Ei tietenkään saa olla liian iso. Mutta hyvä että saa säädettyä hieman isommaksi. Itteeni ainakin haittas tuossa Dirt2:ssa ettei ratti kääntynyt tarpeeksi pelissä, jossain neulansilmä kurveissa. Vaikee sun tavallistaki autoo ois ajaa, jos kääntösäde ois vaan tuo 180 astetta... Tätähän ei voi tietenkään verrata vormuloihin, mutta esim GT5:n voi.
 
				 Pelissä sen sijaan auto kääntyy ensin poikittain, mutta sitten ihmeellisesti oikenee pyorähtämättä täysin. Tämä on ardade-ajomallin tyypillisiä piirteitä, siihen yritetään aina hakea muuten vaikeusastetta sillä, että kiihdytettäessä auton perä pyrkii karkaamaan alta ja auto pyörähtää herkästi (ei kuitenkaan 360 astetta).
 Pelissä sen sijaan auto kääntyy ensin poikittain, mutta sitten ihmeellisesti oikenee pyorähtämättä täysin. Tämä on ardade-ajomallin tyypillisiä piirteitä, siihen yritetään aina hakea muuten vaikeusastetta sillä, että kiihdytettäessä auton perä pyrkii karkaamaan alta ja auto pyörähtää herkästi (ei kuitenkaan 360 astetta).
		

 Vielä muutama päivä ihmettelemistä ja sitten pääseekin jo pelaamaan !
 Vielä muutama päivä ihmettelemistä ja sitten pääseekin jo pelaamaan ! 
 
		 
 
		