Vastaus: Pelikonsolia hankkimassa: PS3 vai Xbox 360?
Täh eikö pleikalla todellakaan pysty keskustelemaan kuulokkeilla kesken pelin? Voiko samassa pelissä jutella, vai mikä tämä juttu on. PS3:sella NHL:ään ei voinut laittaa omia biisejä peliin, ei paljon väliä mutta itse olen tottunut omiin taukomusiikkeihin.
Mielestäni PS3 versio NHL:stä oli parempi.
Tässä tulee hyvin esiin se oleellinen pointti eli omat käyttötottumukset. Jos toinen laite ei pysty toteuttamaan omia mielihaluja tarpeeksi hyvin, se voi jäädä auttamatta varjoon. Tuollainen kuvailemasi skenario ei PS3:lla ainakaan nykyisellään onnistu, ei vaikka peli tukisikin custom soundtrackia. Tietysti pitkin hampain venyttämällä pääsee "lähes" samaan lopputulokseen, eli ennen peliä kopioi mediapalvelimelta kappaleet Pleikkarin kiintolevylle ja keskusteluun muiden kanssa käyttää pelkkää tekstichattia. Mutta ymmärrän, ettei se ole todellakaan sama asia. Etenkin kun tekstinäppäily aika tehokkaasti tuhoaa pelinautinnon. Sen sijaan musiikin ohjailu Pleikkarin kakella pelin jälkeen sentään onnistuu.
Omiin käyttötottumuksiini oman musiikin käyttö pelin aikana ei juurikaan kuulu, pl. ehkä Zuma ja Bejeweled 2, joiden musiikkeja ei hyvällä tahdollakaan jaksa kovin pitkään. Myöskään voiceräpättämistä en harrasta kuin NHL:ä pelatessani. Noihin operaatioihin Pleikkarikin taipuu iloisesti.
Täh eikö pleikalla todellakaan pysty keskustelemaan kuulokkeilla kesken pelin? Voiko samassa pelissä jutella, vai mikä tämä juttu on. PS3:sella NHL:ään ei voinut laittaa omia biisejä peliin, ei paljon väliä mutta itse olen tottunut omiin taukomusiikkeihin.