Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN Media-osio

Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Lisäsin sinne Fallout 3 - Real Americanja videossa ei kuulu ainakaan ääniä vai onko vika mun koneessa?
Pistän paremmaksi: mulla ei lähde pyörimään koko video ollenkaan, ts. se ei edes yritä aloittaa striimausta.

(Kummallista, testeissä tuollaista tilannetta ei koskaan tullut vastaan.)
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Pistän paremmaksi: mulla ei lähde pyörimään koko video ollenkaan, ts. se ei edes yritä aloittaa striimausta.

(Kummallista, testeissä tuollaista tilannetta ei koskaan tullut vastaan.)

Minulla toimii ihan normaalisti, eli äänet kuuluu ja kuva näkyy.
P.S. Hyvät musiikit videossa :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Ja tosiaan kun Uppaatte K-18 materiaalia (Tarkoittaa videota K18 luokitellusta pelistä tai kielenkäyttö on sitä maaata) niin tapatkaa "Choose Options" valikosta "Mature Content:" rasti kohtaan "Media content that may not be suitable for viewers under the age of 18. ".

Tällöin alle 18 -vuotiaat eivät näe videota, eikä se näy ellei ole rekisteröitynyt. Kuten nyt uppaamani KZ2 video.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Onko tarkoitus ottaa ryhmiä käyttöön missään vaiheessa? Tuonnehan olisi todella näppärä siirtää esim. NHL-videopätkiä, jotka löytyisi sitten ryhmän alta. Meidän tapauksessa HCK. Varmasti muutkin joukkueet/klaanit olisivat moisesta varsin riemuissaan.

Kiitos. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Onko tarkoitus ottaa ryhmiä käyttöön missään vaiheessa? Tuonnehan olisi todella näppärä siirtää esim. NHL-videopätkiä, jotka löytyisi sitten ryhmän alta. Meidän tapauksessa HCK. Varmasti muutkin joukkueet/klaanit olisivat moisesta varsin riemuissaan.

Kiitos. :)

Meinattiin ettei otettaisi ja poisteltiinkin linkit ryhmiin. Kun meinattiin (meinasin) ettei niitä tarvitsisi. Saahan ne tietty päälle, jos niille käyttöä nähdään.

Edit: Niin, saahan noihin ryhmiin tietty samanhankiset videot näppärästi yhteen kasaan. Kuten juuri lätkävideot tai jonkun tietyn pelin.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Tiedoksi tännekkin, vaikka tämä näkyy omassa proviilissa myös:

Päivämäärä: 4th February 2009
Aihe: Sisäntösuodatin ongelma

Tämä koskee ennen 4.2.2009 klo: 8.30 rekisteröityneitä jäseniä. Tämän jälkeen rekisteryityneillä ei ole tätä ongelmaa, koska asetus on laitettu tuolloin vakiona OFF -asentoon.

Mikäli ikäsi on laitettu oikein tietoihisi ja silti K18 -videomateriaali ei näy, niin sisältösuodatin on päällä.

Pääset siihen käsiksi seuraavasti:

Ylhäältä "Tilini" tekstistä aukeaa alasvetovalikko. Sieltä valitaan "Tilin asetukset"

Sivun alareunasta löytyy "sisältösuodatin" joka pitää laittaa Off -asentoon.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Onko tarkoitus ottaa ryhmiä käyttöön missään vaiheessa? Tuonnehan olisi todella näppärä siirtää esim. NHL-videopätkiä, jotka löytyisi sitten ryhmän alta. Meidän tapauksessa HCK. Varmasti muutkin joukkueet/klaanit olisivat moisesta varsin riemuissaan.

Kiitos. :)


Nyt Ryhmä -ominaisuus on palautettu.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Nyt Ryhmä -ominaisuus on palautettu.

Kiitos.

Saako avataria poistettua muuten kuin vaihtamalla sitä?

Sellainen pikkuongelma vielä, että kun koitan lisätä ryhmään mediaa niin se lisää ne minun omiin medioihini. Ryhmän sisällä oleva "Lisää media"-linkki ohjaa minut minun henkilökohtaiselle "Lisää media"-sivulle.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Hylkää hakemukseni, tein oman testi ryhmän niin pääsin nopeimmin katsomaan.

Saako avataria poistettua muuten kuin vaihtamalla sitä?

Eipä näytä onnistuvan, eli vain vaihtamalla. Tässä liitteenä tuo vakio kuva, jonka voi laittaa tilalle ensiapuna. Pitää koodata tuonne, että voi palauttaa tuon alkuperäsen kuvan.





Sellainen pikkuongelma vielä, että kun koitan lisätä ryhmään mediaa niin se lisää ne minun omiin medioihini. Ryhmän sisällä oleva "Lisää media"-linkki ohjaa minut minun henkilökohtaiselle "Lisää media"-sivulle.

Näin se toimii, eli voit omista Medioistasi lisätä.

Tosin ensin se Media pitää Upata sisään. Jos et halua Mediaa yleiseen jakeluun niin uppaus valikoissa "Sharing Options" kohdasta tappaat rastin kohtaan "Private. This media can be viewed by invitation only. "

Näin video ei ilmesty etusivulle, vaan tuonne omaan Mediaasi. Tämän jälkeen voit sen sieltä lisätä ryhmään.

Tai mennä muitten videoita katsomaan ja ryhmään lisäys onnistuu video ikkunan alareunasta.


Kysy lisää tai selvennystä jos selitin epäselvästi.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

No nyt onnistui. Rahtusen epäselvä tuo käyttöliittymä paikkapaikoin, mutta eiköhän tuohon totu. Loogisempaa olisi tuo ryhmiin medioiden lisääminen juurikin tuolta ryhmän sisältä löytyvästä "Lisää media"-linkistä.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Rahtusen epäselvä tuo käyttöliittymä paikkapaikoin, mutta eiköhän tuohon totu. Loogisempaa olisi tuo ryhmiin medioiden lisääminen juurikin tuolta ryhmän sisältä löytyvästä "Lisää media"-linkistä.

Niinhän tuo on, itse esim kauan manailin kun heittää jokaisesta uudesta kommentista sähköpostia kun itse uppaamaan videoon tulee kommentti. Kunnes sitten löysin siihenkin asetukset profiilista.

Mutta tuo on ostettu "softa", joten kaikki ei ole ihan kuten olisi halunnut. Mutta tuo nyt oli suht simppeli + tähän toimintaan sopivin "softa". Yritämme tuota myös jonkin verran muutella, tosin ajan kanssa palautteiden mukaan.


Ja kysykää, jos herää kysymyksia.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Niinhän tuo on, itse esim kauan manailin kun heittää jokaisesta uudesta kommentista sähköpostia kun itse uppaamaan videoon tulee kommentti. Kunnes sitten löysin siihenkin asetukset profiilista.

Mutta tuo on ostettu "softa", joten kaikki ei ole ihan kuten olisi halunnut. Mutta tuo nyt oli suht simppeli + tähän toimintaan sopivin "softa". Yritämme tuota myös jonkin verran muutella, tosin ajan kanssa palautteiden mukaan.


Ja kysykää, jos herää kysymyksia.

Ihan hyvältähän tuo suurimmalta osin vaikuttaa ja on varsin mukava sekä soppeli lisä. Käyttöliittymässä olisi hieman paranneltavaa joiltain osin, mutta näillä mennään. Ainakin toistaiseksi. :)
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Tämä media saattaa sisältää aikuisille tarkoitettua sisältöä. Sinun pitää olla yli 18v katsoaksesi tätä.

Iikäasetukset on pistetty oikein ja silti en näe videota?.
 
Vastaus: KonsoliFIN Media -osio

Tämä media saattaa sisältää aikuisille tarkoitettua sisältöä. Sinun pitää olla yli 18v katsoaksesi tätä.

Iikäasetukset on pistetty oikein ja silti en näe videota?.

Minulla oli itse asiassa eilen täysin sama ongelma.
 
Ylös Bottom