Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Uudessa Pelaaja-lehdessä R. Bowling sanoo että moninpeliin EI TULE AJONEUVOJA! Hallelujaaaaaa!!!!!Muutenkin oikein hyvä juttu oli, kannattaa lukea. Moninpelistä ei paljon kyllä tietoja tihkunut. Hyvää työtä Everlast!
Jees, hyvä juttu. Ajoneuvot ei todellakaan sovi tähän peliin.. CoD5:ssa sen jo huomaa. Mun mielest ajoneuvot on Battlefieldin heiniä.![]()
koska sitä on tahkonut niin kauan (1942 asti).
Voi niitä aikoja. Toronto voitti Stanley Cupin.
Yks juttu mikä codeissa on ollut heikkoa, on snipaaminen. BF:ssä välimatkat on pitkiä, scopettamisen suhde näihin välimatkoihin on realistinen, sen sijaan codeissa tuntuu että pystyy scopettaan missä tahansa (esim. Dome wawissa ja Shipment MWssä). Tähän täytyisi saada jonkinlainen korjaus IMO. Lisäks scope on turhan suuri, katselkaapa cod1:n scopea, pieni pyöreä ympryä keskellä näyttöä, ei kokonäytön kokoinen.
Scopettaminen oli siinä vaikeampaa; ei pystynyt pidättämään hengitystä ja kun menit maihin, tähtäin heilui reilusti vähemmän kun seisottaessa.
Toivottavasti tähän tulis vähän hienosäätöä scopettamiseen.
Vaikka tätä on jo paljon hypetetty, niin itse suhtaudun silti skeptisesti. Yksinpelistä tulee mitä luultavammin samanlainen kuin ennenkin, eli sen takia ei kukaan lähde peliä ostamaan.
Yksinpelin takia nimenomaan itse tämän lähinnä hankin. Nautin edeltäjän yksinpelistä suunnattomasti ja odotan nautittavia elokuvamaisia hetkiä tältäkin osalta.