Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3 Hype]

Katsoin eilen E3 esittelyvideon, hemmetin eeppiseltä vaikuttaisi koko peli. Odotan innolla.

Saa nähdä mitä tästä tulee, aim assisti pois ja muutenkin taitoa vaativammaksi ku edeltäjänsä. Sitte pitäs harkita tän ostamista.

Koska E3 loppuu? Meinaa vaan et sillo on luvailtu kertoa jottain uutta tietoo MW2: sesta

JA tollanen luki Infinitywardin foorumeilla :D The riot shield will be, for a 100% sure, a perk.

Traileri oli kyllä aivan mahtava. Olen odottanut montaa muuta peliä tässä kevään aikana, mutta nyt tuli kyllä ehkäpä uusi ykkönen odotuslistalle.

Uudessa Pelaaja-lehdessä R. Bowling sanoo että moninpeliin EI TULE AJONEUVOJA! Hallelujaaaaaa!!!!! :D Muutenkin oikein hyvä juttu oli, kannattaa lukea. Moninpelistä ei paljon kyllä tietoja tihkunut. Hyvää työtä Everlast!

Uudessa Pelaaja-lehdessä R. Bowling sanoo että moninpeliin EI TULE AJONEUVOJA! Hallelujaaaaaa!!!!! :D Muutenkin oikein hyvä juttu oli, kannattaa lukea. Moninpelistä ei paljon kyllä tietoja tihkunut. Hyvää työtä Everlast!

Jees, hyvä juttu. Ajoneuvot ei todellakaan sovi tähän peliin.. CoD5:ssa sen jo huomaa. Mun mielest ajoneuvot on Battlefieldin heiniä.:cool:

Jees, hyvä juttu. Ajoneuvot ei todellakaan sovi tähän peliin.. CoD5:ssa sen jo huomaa. Mun mielest ajoneuvot on Battlefieldin heiniä.:cool:

Jep. Minustakin Codiin ei ajoneuvot kuulu. Enkä itse ainakaan harrasta tuota Cod vs Bf, koska pelit eroavat joka osa-alueella toisistaan. Toinen on tiivistunnelmainen kun toisessa käytetään ympäristöä kilometrikaupalla.

Ehkä pientä pelin suosimista voi havaita mutta tämä nyt ei tarkoita että ko. peli olisi toista parempi. Ehkä juuri siksi bf viettää koneessa enemmän aikaa, koska sitä on tahkonut niin kauan (1942 asti). Ja samalla sanon että tästä on turha mitään quote sotaa ruveta vetämään kumpaankaan peliin :rolleyes:

Hienolta vaikuttaa tosiaan tuo mitä ollan nyt nähdyistä trailereista päätelty. Ehkä jotkut noista video johtopäätöksistä joita netissä liikkuu on liiallisuuksia, mutta erittäin innolla taas odotan tätä. Varsinkin kun Wawin mp:stä en pitänyt lainkaan.

Otan vielä btw. tuohon aseessa kiinni olevaan laitteeseen sen verran että kyllä niitä lämpökameroita on jo käytössä. Ei ne ihan UFO juttuja kuitenkaan ole :D

Yks juttu mikä codeissa on ollut heikkoa, on snipaaminen. BF:ssä välimatkat on pitkiä, scopettamisen suhde näihin välimatkoihin on realistinen, sen sijaan codeissa tuntuu että pystyy scopettaan missä tahansa (esim. Dome wawissa ja Shipment MWssä). Tähän täytyisi saada jonkinlainen korjaus IMO. Lisäks scope on turhan suuri, katselkaapa cod1:n scopea, pieni pyöreä ympryä keskellä näyttöä, ei kokonäytön kokoinen.
Scopettaminen oli siinä vaikeampaa; ei pystynyt pidättämään hengitystä ja kun menit maihin, tähtäin heilui reilusti vähemmän kun seisottaessa.

Toivottavasti tähän tulis vähän hienosäätöä scopettamiseen.

Yks juttu mikä codeissa on ollut heikkoa, on snipaaminen. BF:ssä välimatkat on pitkiä, scopettamisen suhde näihin välimatkoihin on realistinen, sen sijaan codeissa tuntuu että pystyy scopettaan missä tahansa (esim. Dome wawissa ja Shipment MWssä). Tähän täytyisi saada jonkinlainen korjaus IMO. Lisäks scope on turhan suuri, katselkaapa cod1:n scopea, pieni pyöreä ympryä keskellä näyttöä, ei kokonäytön kokoinen.
Scopettaminen oli siinä vaikeampaa; ei pystynyt pidättämään hengitystä ja kun menit maihin, tähtäin heilui reilusti vähemmän kun seisottaessa.

Toivottavasti tähän tulis vähän hienosäätöä scopettamiseen.

Ai snipaaminen vaikeammaks, eihän sitä nytkään voi snipaa kunnolla ku JUKKA SMG jäbät käy juoksu perkin kanssa täysillä päälle ( itse suosin myös
tota snipaajien ahdistelua ) mut vaikee sit sanoo et mikä toimis et aseiden suhteet sais järkevämpään suuntaan.

Mikä minusta tuntuu naurettavalta (nelosessa) tuossa snipaamisessa on se, että se on ihan yhtä vaikeaa seisoviltaan kuin makuulta. Ehdottomasti pitäisi mennä ns. oikeaan suuntaan, makuultaan helpompaa, seisoviltaan käytännössä lähes mahdotonta. Ja toki tuo kenttien koko, kenttien pitäisi olla oikeasti sellaisia että kun kaukaa ammutaan niin se JUKKA SMG ei pysty pudottamaan sillä mpfemmalla sitä sniperiä sieltä kaukaa. Itsehän en mikään häävi MW:ssä ollut, mutta kyllä se toistuvasti huvitti kun M16 punapisteellä oli omissa käsissä kaukaisiin kohteisiin paljon, paljon tehokkaampi kuin mikään tarkkuuskivääri.

Kieltämättä samaa mieltä tästä sniputtamisesta! Varsinkin HC muodossa välillä Dessukin tuntuu olevan tehokkaampi ja tarkempi kun R700 snipu. Ohan siinä tietenkin hieno fiilis että ampuu toisest pääst kenttää dessul jonkun puskassa makaavan snipuhepun, mut ei se kyllä kauheen realistista ole.

Vaikka tätä on jo paljon hypetetty, niin itse suhtaudun silti skeptisesti. Yksinpelistä tulee mitä luultavammin samanlainen kuin ennenkin, eli sen takia ei kukaan lähde peliä ostamaan. Moninpeliä saisivat viilailla ja ainakin poistaa nuo Juggernaut -ja Stopping Power -perkit kokonaan. Täytyy sitten loppuvuodesta katsella, että ostaako tämän vai MAG:in, mutta MAG:ista olen tällä hetkellä enemmän hypettynyt.

Vaikka tätä on jo paljon hypetetty, niin itse suhtaudun silti skeptisesti. Yksinpelistä tulee mitä luultavammin samanlainen kuin ennenkin, eli sen takia ei kukaan lähde peliä ostamaan.

Yksinpelin takia nimenomaan itse tämän lähinnä hankin. Nautin edeltäjän yksinpelistä suunnattomasti ja odotan nautittavia elokuvamaisia hetkiä tältäkin osalta.

Yksinpelin takia nimenomaan itse tämän lähinnä hankin. Nautin edeltäjän yksinpelistä suunnattomasti ja odotan nautittavia elokuvamaisia hetkiä tältäkin osalta.

Itsellä jäi nauttimiset vähän vähemmälle kun pelasin pelin sillä kaikista vaikeimmalla läpi, jota virhettä en aio tehdä tämän kanssa:)

Oli kyllä nauttiminen kaukana kun meni hermot koko ajan siinä:mad: Mutta olihan se onnistumisen tunne mahtava kun pääs sen sitten vihdoin läpi.:rolleyes:

Ylös Bottom