Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihan vain mielenkiinnosta.. Tarkoittaako lause "hieno scriptattu putki", että käsikirjoitus on hyvä? Jotenkin olen meinaan kuullut juuri päinvastaista..
No ei se käsikirjoitus aivan samalla tavalla sykähdytä, kuin Police Quest III:ssa kun Marieta puukotettiin ;), mutta kyllä tuossa ihan hienoja elementtejä on. Joku sanoikin että vähän kuin Bond-leffaa katsoisi. Nuo eri tapahtumat olisi toki voinut hitsata paljon paremminkin yhteen kuin näyttämällä noita minuutin välivideoita lataamisen aikana.

Tietyissä kohdissa tunnelma on aika ahdistavakin, kun miettii että "entäpä jos...". Vähän kuin Clancyn romaaneissa.

Ymmärrän täysin, että jos joku ADHD-pelaaja skippaa nuo välivideot ja käy vain räiskimässä eri puolilla maailmaa, niin silloin ei yksinpelistä paljoa irti saa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joku sanoikin että vähän kuin Bond-leffaa katsoisi.

Juu, ymmärrän kyllä pointin. Mulle MW on kuitenkin lähempänä Bondia, Tom Clancyä, ym - kuin armotonta "realismia". Ja juuri luin jonkin Infinity Wardin haastiksen, jossa heput myöntävät suoraan, että MW2:n perustana ei lopulta ole "ääri-realistinen" sota. Se on kuitenkin fiktiivistä viihdettä.

Itseasiassa WW2-pelit "puhuttelevat" (jos ajatellaan draamaa, realismia, yms) mua enemmän kuin nämä modernimmat sota-pelit. Tavallaan joku "Six Days in Fallujah" -kohu osoitti, ettei pelimaailma ole ehkä vielä valmis realistisempiin, moderneihin sotapeleihin (jossa siis oikeaa historiaa ja faktaa mukana).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yksinpeli:
Minun mielestä tämä oli parempi yleis tasoltaan kuin CoD 4, mutta tästä jäi uupumaan ne nelosen eeppiset tehtävät esim. All Ghillied Up.

Itse ainakin tulen kyllä muistamaan vielä pitkään alun lumikentän (millään ei voi muistaa nimeä!). Tunnelma oli katossa ja hieman yli, kun hiippaili ja napsi vihulaisia yksi kerrallaan. Kohtaus, jossa bensatankit räjytettiin C4:llä ja Soapia uhitelleet käänsivät selän vastaanottaaksen lyijylähetyksen oli ainakin itselleni yksi upeimmista kohtauksista muutamiin vuosiin. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En kyllä tiiä minkä takia porukka ei tykkää näistä voimakkaista aseista. Ei nää nytten kovin erikoisia nelosen vastaavista ole. Ja parempihan se on, että tippuu nopeasti niin omakin pelaaminen on helpompaa.

Spawnata voi kuitenkin samantien niin ei siitä pitäisi vetää hernepussia nenään jos sattuu lähtemään henki :) Ja carepacketin avulla saa niitä pidempiäkin streakkeja ilman sen kummempaa väätämistä.

Ite oon ainaki tykänny suht paljon. Jotain mistä olisi omalla kohdalla palautetta olisi se rynnäkkökilpi. Sen kaveriksi pitäisi saada pistooli tai kilven pitäisi olla yhtä tehokas kuin veitsi. Tällä hetkellä siinä ei ole mitään järkeä... Pari kertaa jo käynyt niin, että pääsee vihun viereen lyö sitä kerran ja vihu iskee veitsellä takaisin.

Viellä mitä niihin aseiden tehoihin tulee niin eiköhän parasta olisi vain lisätä joku classic mode siihen listaan missä porukka pystyy imemään lyijyä kuin spagettia. Ne ketkä eivät tästä nykyisestä menosta tykkää voisivat mennä sinne paukuttelemaan :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lähemmäs 20 tuntia onlinea takana. Valittaa ei voi, koukuttavahan tämä on. Äänimaailma on outo niiltä osin, että kun joku ampuu jossakin kuulostaa se siltä, että laukauisu ois tapahtunut vieressä. Mutta äänethän tässä muuten on aivan fantastiset, kaupunkikentissä taustalla paukkuu aseet aivan törkeen hienosti. Kun uutena vuotena paukkuis. Ehkä kentät saisi olla parempia; enemmän selkeitä etäisyyksiä. HC-muotoihin enemmän pelimoodeja. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Samoilla linjoilla Kiitäjän kanssa, mikään muu ei ottanu pannuun 4:ssa kovempaa, ku se et sahasit puol lipasta jantteriin, joka kylmän rauhallisesti kääntyy ja vetasee lonkka hedarin... joo, mä en vaan osaa... mut siltikin tää MP kolahti paljon kovempaa ku 4:sen ja sitäki on tullu pari tuntii hakattuu. :)
Ja enimmäkseen HC:a.

Btw, näynkö tutkassa jos käytän silua? Se on jääny mulle vähän epäselväksi. :confused:

Yksinpeliin en o vielä kajonnukka, no jos joskus kun on netti poikki tai jotain.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kilvellä pitää lyödä kaks kertaa ainakin normi modeissa, että se tappaa. Sillä on aika hauska vedellä välillä, kun vihut huomaa sut niin lähtee vaa hiljaltee perääntyy osa ja jotkut avaa hirveen lyijymyrskyn mutta eihän se läpi mee, kun osaa hommansa :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mahtava Peli!

Ei voi muuta sanoa, yhtä koukussa ollaan kuin COD4. 5H putkeen. Tuli sopivasti inviä hyvään pärtyyn, kaikilla mikit ja vehkeet.
Vietiin jokainen matsi ja tosi hyvä fiilis kyl tuli, HQ:ta ja Dominationia pellailtiin. 2 R2O pulloo jo menny alas, mitenköhän pitkään sitä tulee oikein pelailtua(?).
K/D ratiokin 2.20 hyvän pärtyn ansiosta, ja munkkien (;)) Mielellään kaverikutsua tänneppäin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelailin Sabotage modea Afganistan kentässä ja viimeisellä minuutilla joku vastustaja jengistä laittoi juuri tuon paljon puhutun ja harvinaisen Nukemin :eek: Oikeeseen alakulmaan tulee Ydinmerkin kuva ja sekunnit rullaavat alaspäin, olisko ollut 8 sek. aikaa. Sitten kuuluin matala pamahdus ja harmaa pölypilvi pyyhkäisee koko kentän läpi tappaen KAIKKI :D Siihen loppui se kenttä. Ilmeisesti loppuu automaattisesti jos joku käyttää sen. Tosin en nyt ole aivan varma loppuiko aika samalla...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelailin Sabotage modea Afganistan kentässä ja viimeisellä minuutilla joku vastustaja jengistä laittoi juuri tuon paljon puhutun ja harvinaisen Nukemin :eek: Oikeeseen alakulmaan tulee Ydinmerkin kuva ja sekunnit rullaavat alaspäin, olisko ollut 8 sek. aikaa. Sitten kuuluin matala pamahdus ja harmaa pölypilvi pyyhkäisee koko kentän läpi tappaen KAIKKI :D Siihen loppui se kenttä. Ilmeisesti loppuu automaattisesti jos joku käyttää sen. Tosin en nyt ole aivan varma loppuiko aika samalla...


Kyllä se peli loppuu siihen, jos joku ehtii saamaan 25 killstrike ja ydinpommin. Mutta harvemmin sielä saadaan 25 tappoa putkeen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jos joku nyt oikeasti luulee, että aseet ovat tehokkaampia / healthia vähemmän kuin cod4:ssa, niin pistäkää vaikkapa äänenvaimennin kiinni m4:een ja pelatkaa sillä ilman stopping poweria. Samat noin 5 osumaa (tämä siis maksimidamage matkan jälkeen) se vaatii tappoon kuin cod4:ssa. Sama juttu famasilla. Jos et käytä stopping poweria, et tule kovin helposti tappamaan liikkuvaa vihua sillä yhellä burstilla, vaikka damaget (ilmeisesti 40-30 omasta kokemuksesta) riittääkin tappamaan paikallaan olevan.

Jooh, pelissä kuolee tosiaan helpommin, mutta mahtanee johtua siitä, että aseiden heiluminen ei enää tunnu vaikuttavan tähtäimeen ja osumantunnistus on hieman parantunut. Ja tietysti auto-aim on huomattavasti tehokkaampi kuin nelosessa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä se peli loppuu siihen, jos joku ehtii saamaan 25 killstrike ja ydinpommin. Mutta harvemmin sielä saadaan 25 tappoa putkeen.

Harvemmin, harvemmin! Sen tiedän, että itse en tule sitä koskaan saamaa mutta saimpahan nyt sentään kunniamerkin, että olen altistunut säteilylle :D

Helppoahan sen saaminen on jos osaa:
YouTube - modern warfare 2 tactical nuke 25 kill streak
2.10min pamahtaa
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tänään tuli sabotagea pelaillessa jännä bugi, ei pystyny tähtää jyvältä ollenkaan ku ruutualko heilumaan ku hullunmulk.. ja noin 5min lonkalta ampumisen jälkeen veti koko koneen jumiin:)
 
Ylös Bottom