Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

justiinsa eilen koitin, äänet on ku lottorivi. ainakin mun hardwarella, ja luulen et ne ei vaikuta tohon seikkaan mitenkään. se, millä alustalla vihu liikkuu on kyllä kuultavissa mut siihen se sitten jääkin, ainakin mun kuulon osalta.

ja sitte takas mw2: saikos tosta noita kaiken maailman rummutuksia ja jännitys musiikkeja jotenki poistettua?

Minusta tässä suurinpiirtein kuulee mistä suunnasta ääni kantautuu, mutta etäisyys ja välissä olevien objektien vaikutusta ääneen ei pysty arvioimaan. Muutenkin ääniefektien maailma on harvinaisen väritön ja ympäristöön mukautumaton. Omalla tavallaan sopii hyvin arcademaisuuteen jossa millään tarkemmalla ei ole väliä, vaan riittäisi vaikka "piip" merkiksi siitä, että vihu tulee kaakosta. Arcademaista on sekin, että joko menet hiljaa kyykyssä tai rytisten pystyssä. Siis 2-vaihtoehtoa josta toisen kuulee aivan järjettömän kaukaa useiden kiviseinienkin läpi ja toista et kuule ollenkaan.

Toivottavasti IW:n pojat ja tytöt ensikertaan mennessä oppivat uuden sanan "proximity chat" ja ehtivät ihailla sitä uskomatonta äänimaailmaa kun eräässä pelissä rupeaa aseet laulamaan ja ympäristö muovaa kantautuvan kalinan aina hallien ja avointen tilojen viimeisimpiinkin kolkkiin saakka uskottavasti muuttuneena. En sano mistä pelistä kyse, mutta sitä pelanneet varmaan tunnistavat. Mutta tosiaan, eihän tämän pelin tiimellyksessä ehtisi moisesta nauttimaan, joten toisaalta hukkaan olisivat menneet kehitysrahat. Surroundien osalta on kuitenkin jo saatu moneen tappoon apua ja se riittää. Häviää kuitenkin tämän pelin surroundit sille HBS:lle 6-0.

Ja eikös siellä valikossa ole 3 kpl ääni slidereita. Oliskohan ollut Chat, efektit ja musat. Sielt vaan musat hiivattiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

kuulokkeet päähän vaan niin kuulee hyvin äänet! ite käytän fatality head settiä ja hyvin kuuluu äänet.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mitä peli muotoja pelaatte eniten? mä oon nyt takonu lipunryöstöö se on aika koukuttava...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mitä peli muotoja pelaatte eniten? mä oon nyt takonu lipunryöstöö se on aika koukuttava...

Ground War, sieltä löytyy 18 pelaajalle DM sekä Domination. Juuri muita vielä ehtinyt pelaamaan muuten kuin satunnaisten porukoiden mukana kulkiessa. Tässä kun HC:ta on jo nämä normipelit entiseen verrattuna.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mitä peli muotoja pelaatte eniten? mä oon nyt takonu lipunryöstöö se on aika koukuttava...

Mä pelaan täl hetkellä vaan ground waria, koska siinä saa paljon tappoja, koska sniputtamalla saa hyvin tappoja, kun on paljon vastustajia. Ja myönnän et katon vähän liian tarkkaan K/D ratiota, vaikka se onkin vaan 2,05. Ku yhel frendil on 3,15, niin siihen verraten se on VAAN 2,05. Koht vois siirtyä sinne SnD puolelle, mut mulla ne mapit ei oikein iske, jos pelaan SnD:tä.

Toi maikerin ja muitten buustaukset on kyl naurettavia. Ite en jaksais "pelata" sillä tavalla, kun muutenkin pelaaminen on vähän rajoitettua. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä pelaan täl hetkellä vaan ground waria, koska siinä saa paljon tappoja, koska sniputtamalla saa hyvin tappoja, kun on paljon vastustajia. Ja myönnän et katon vähän liian tarkkaan K/D ratiota, vaikka se onkin vaan 2,05. Ku yhel frendil on 3,15, niin siihen verraten se on VAAN 2,05. Koht vois siirtyä sinne SnD puolelle, mut mulla ne mapit ei oikein iske, jos pelaan SnD:tä.

Toi maikerin ja muitten buustaukset on kyl naurettavia. Ite en jaksais "pelata" sillä tavalla, kun muutenkin pelaaminen on vähän rajoitettua. :rolleyes:

Pysy vaan siellä GWssä voi tulla paha mieli sulle jos SDssä K/D laskee ja muille ku ne ei jaksa katoo ku yks makaa respassa snipu kädessä.
Ihan niinku näin meidän kesken, ei mitään henkilökohtaista
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pysy vaan siellä GWssä voi tulla paha mieli sulle jos SDssä K/D laskee ja muille ku ne ei jaksa katoo ku yks makaa respassa snipu kädessä.
Ihan niinku näin meidän kesken, ei mitään henkilökohtaista

No en mä nyt missään search and destroyssä kämppis jossai respassa.:mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Toi maikerin ja muitten buustaukset on kyl naurettavia. Ite en jaksais "pelata" sillä tavalla, kun muutenkin pelaaminen on vähän rajoitettua. :rolleyes:

Joo samaa mieltä! Ei muutako stna elinikäiset turnauskiellot tuommosille horottajille.. :rolleyes:
Siinäpä maikerit ja kumppanit sitte pelailkoon niitä noobmatsejaan.. En tajua miten tuommosesta jotku saa tyydytystä!? Mutta ei kait siinä, multa ei vaan heru respectiä tuommosille.. :mad:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo samaa mieltä! Ei muutako stna elinikäiset turnauskiellot tuommosille horottajille.. :rolleyes:
Siinäpä maikerit ja kumppanit sitte pelailkoon niitä noobmatsejaan.. En tajua miten tuommosesta jotku saa tyydytystä!? Mutta ei kait siinä, multa ei vaan heru respectiä tuommosille.. :mad:
Miks? Ei sillä ole vaikutusta muihin tai muiden pelaamiseen niin ei se sinänsä ole rangaistava teko.
No en mä nyt missään search and destroyssä kämppis jossai respassa.:mad:

No hyvä, S&Dhen sit vaan parhaiten mapit ja muut yllärit siinä oppii
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo samaa mieltä! Ei muutako stna elinikäiset turnauskiellot tuommosille horottajille.. :rolleyes:
Siinäpä maikerit ja kumppanit sitte pelailkoon niitä noobmatsejaan.. En tajua miten tuommosesta jotku saa tyydytystä!? Mutta ei kait siinä, multa ei vaan heru respectiä tuommosille.. :mad:

Mitä hi*on väliä sillä on jos joku pelaa omaa peliään erilailla, muistelkaas mitä mw:ssä tehtiin vielä pari kk sitten, toi buustaus ei vaikuta taas kenenkään muun pelaamiseen milläänlailla. :rolleyes: Joten munpuolesta istukaa vaikka kokopelin ajan pusikossa haulikko pers*e*sä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Olipa hauskat väännöt juuri äsken, kun tuli vedettyä kaksi viimeistä matsia kivoilla lageilla. Ensimmäisessä oli vain yksi palkki ja toisessa jopa kaksi. Puukolla piti lyödä pahimmillaan kahdesti, että suostui kuolemaan ja lippaallinen upposi kepeästi yhteen mieheen Stopparin kanssa. Matseja etsiessä oli jälleen armotonta sekoilua, kun porukkaa lensi simänräpäyksessä eri matseihin ja taas jouduttiin ottamaan partya kokoon.

Jos jotain positiivista hakee, niin ei taidettu hävitä yhtään matsia. Peli-ilo oli kuitenkin kaukana.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

a) Nuupituupi pois, viiveelle, tehoa alas, JOTAIN, kuten myös thumpperille jotain...

b) Rundin alussa muutaman sekunnin jannut vois juosta toistensa LÄPI, ei ole inhottavampaa kuin spawnata Lightweight smg maratoonarina tiimin perälle sinne LMG ja Snipalössin taakse, ei pienintäkään pelkoa ehtiä niihin omiin mestoihin "ajoissa" kun hahmot juoksevat kuin liimattuna toisiinsa.

Isoin osa ajasta ollaan omalla hostilla, niin tuo pingivaiva ei ole päällimmäisenä mielessä. Kökköhosteiltakin se yleensä vaihtuu finskeille melkolailla mukavasti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

a) Nuupituupi pois, viiveelle, tehoa alas, JOTAIN, kuten myös thumpperille jotain...

Juu tosta täysin samaa mieltä. Se on joka jumalan servu ja joka perkeleen SD matsi aina sama juttu. Siellä vastustajat päästävät ensimmäiset 20sek niitä pommeja ilmaan, ja on kyllä ihme jos niihin ei ole muutama kaveri tiimistä heti kuollut :mad: Kellään tietoa mihin vois laittaa IW:lle jotain postia aiheesta, että laittais siihen edes jonkun viiveen? :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

sain eilen 34 kill streakin..

Toi nukehan on älyttömän helppo saada ei tarvita ku periaatteessa 7 tappoo primary aseella ja sit harrier kehiin ja se ampuu 4 ja sit tuleeki jo chopper gunner..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

sain eilen 34 kill streakin..

Toi nukehan on älyttömän helppo saada ei tarvita ku periaatteessa 7 tappoo primary aseella ja sit harrier kehiin ja se ampuu 4 ja sit tuleeki jo chopper gunner..

Kyllä sitten on paskoja ja tyhmiä pelaajia vastassa... siis jos kopterilla ehtii saamaan ton yli 10 tappoa.

Ihmettelen suuresti miksei jengi tee yhtä classia koptereiden yms tiputusta varten. Vai eikö ne tajua että classin voi vaihtaa pelinkin aikana?!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ihmettelen suuresti miksei jengi tee yhtä classia koptereiden yms tiputusta varten. Vai eikö ne tajua että classin voi vaihtaa pelinkin aikana?!

Kyllä tuolla jo kopteria tippuu ilman että itse saa olla pelkästään singon varressa kiinni. Ilmeisesti ärsytyskynnys on ylitetty siltä osin ja joku muukin on ottanut tämän elämäntehtäväksi :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä tuolla jo kopteria tippuu ilman että itse saa olla pelkästään singon varressa kiinni. Ilmeisesti ärsytyskynnys on ylitetty siltä osin ja joku muukin on ottanut tämän elämäntehtäväksi :D

Kyllä tuo kopterien tiputus on ainakin täällä otettu elämäntehtäväksi :D Tuottaa muuten harvinaisen suurta nautintoa, kun tiputtaa näiden nurkassa kyykkivien "nuken metsästäjien" kopterit ennen kuin ehtivät ampua laukaustakaan :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse olen ainakin tehnyt kopterin tiputus classin ja se vaan käyttöön kun alkaa niitä lennättimiä siellä ilmassa pörräämään.

Siis nostaako toi helikopteri kill streakkia? Siis jos saan esim. laatikosta jonku kopterin(kun en niitä muutenkaa saa) niin nouseeko sillä kill streak? :eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse olen ainakin tehnyt kopterin tiputus classin ja se vaan käyttöön kun alkaa niitä lennättimiä siellä ilmassa pörräämään.

Siis nostaako toi helikopteri kill streakkia? Siis jos saan esim. laatikosta jonku kopterin(kun en niitä muutenkaa saa) niin nouseeko sillä kill streak? :eek:

Laatikosta saatu ei kasvata killstreakkia, muuten kyllä.
 
Ylös Bottom