Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei millään pahalla kyllä nyt kellekkään, mutta suoraan sanon kuitenkin: teidänhän teksteille suorastaan nauraa, vaikka ovatkin teidän mielipiteitä.

Minun mielestäni tämä on cod4 selvästi turbotettu versio, ja loistava peli kaikkine kill/deathstreakkeineen! Nuubituubit ja chopper gunnerit ei peliäni häiritse, kosto elää, ei kukaan ole havainnut että pelissä pystyt ohjaamaan hahmoasi jolla on ase? Sillä voi myös ampua ;)

Täysin samaa mieltä, itelläni 7d peliaikaa takana ja ihmettelen itekki suuresti näitä itkijöitä ja lainatakseen sanoja, että suorastaan pistää nauraa. Joitakin näköjään sitten tosiaan toi nuubi ja kopterit ym killstraikit ovat suorastaan kirous. Niitä nuubeja kiroiltiin yhtäpaljon nelosessakin, sekä se jatkuva itkeminen että kun tyyppi nyt ampuu mua eilen nuubilla ja kuolin siihen. En nyt oikee usko että niihin aina tyypit kuolee, se on vaan niin helppo huutaa, että no kun ne ampuu tuubeilla ja ne vaan istuu, mitä välii jos sielä pari tyyppiä istuukin.

Kämppereistä en enää jaksa edes kommentoida, koska niistä olen tässä ja varmaan muissakin ketjuissa monesti mielipiteeni sanonut. Ei siinä, jos ei peli kelpaa tai uppoo ja harmi nyt jos meni maksaa sen 60€ ennakkoon :( Ainahan sen voi vaihtoon viedä ja ostaa vaikka sen ''Loistavan'' Uhh auh buagg douhh gääh buff PAMM aaah uoh kuolee aina johonki ei saa mitään selvää missä nyt mennään, mitä nyt tapahtuu mikä toi on KILLZONE 2:sen tilalle, tai minkä pelin vaan. Tai sitten nykyään Storesta saa ladattua Call Of Duty 1:sen, sen alkuperäisen mistä kaikki lähti liikkeelle. Siinä ei varmasti ole ainuttakaan nuubia eikä ainuttakaan helikopteria ilmassa, eikä mitään prestigejä ym. Tai sitten on edelleen se COD4, se ainut ja oikea ja mahtava täysin virheetön paras peli mitä koskaan on tehty. Mutte me jotka pelistä tykätään, niin on turhaa tulla sanoo että no hei, kun sä et tajuu mitään ja IW takes your money ja tää on ihan täyttä kuraa ja sä et tajuu mitä sä oikeen pelaat, tää ei oo todellakaan se peli mitä pitäis pelata ym.

Vaikka mulla on pelitunteja MW2:ssa huomattavasti vähemmän kuin COD4:ssa niin samat prkleet huudan molemmissa peleissä, kun tuubittaja osuu kohdalle. Ne ketkä ovat nyt jo lähes kokonaan luovuttaneet MW2:n pelaamisen ja ovat olleet "hyviä" nelossa omasta mielestään niin lopettaminen ei suinkaan johdu tuubista / chopperista / kämppäämisestä, koska nelosessa on omat vikansa myös, mutta siinä pärjätään niin paljon paremmin, että turpaan ottaminen ei kiinnosta MW2:ssa joltain "'v*tun nyyppänurkkatuubittajakillstreakhorottajalta".

Pelakaa niitä pelejä joista pidätte. Kuten muutamat ovat jo ylempänä maininneet, että miksi pelaatte MW2 jos se on niin huono?

Tänään pelasin tätä peliä noin 2 tuntia ja sit mua rupes v*ituttaa kaikki maraton, lightweight, akimbo model tyypit ja kaikki kämmpijät ja kaikki pave lowet sun muut S&D:ssä. Sit pelasin frendien kaa läpällä cod4:sta. Pelattiin sitä varmaan semmoset 2 tuntia kans. Ei helvetti kun on hyvä peli. :D

Ekassa matsissa oltiin vähä hakusessa, mut sit sai taas sen tatsin siihen hommaan. Sniputus on vaan niin hienompaa ja tarkempaa. Kentät on kirkkaampia ja super, super paljon parempia. Ei yhtään kämppereitä, koska semmosia paikkoja ei ollu. Nuubit ei häirinny ja aseet oli balanssissa. Myös ampumisäänet oli paljon hienommat. Koskaan ei ruvennu ärsyttää mitkään lentohärvelit yläpuolella. Uskomattoman hyvä peli.

Ja mun mielestä on ihan oikeutettua valittaa mw2:sen asioista, sillä mw1:sessä näitä ei ole. Suosittelisin kaikille joita ärsyttää mw2:sen epäkohdat, kokeilla sitä OIKEAA. Kyl mä tietty pelailen vielä mw2:sta, mutta jotenkin cod4 on vaan jotenkin paljon mukaansa tempaava. Ainakin nytten pidän pienen tauon ja pelaan cod4:sta. Kannattaa kokeilla taas vaihteeksi cod4, moro vaan. :p

Ny vähän taukoo tuubi valituksesta
YouTube - Modern Warfare 2 kid gets his first Tactical Nuke
oli pakko laittaa :D

Nyt oli loistava ajotus tälle videolle, kaiken itkemisen keskelle ;)

Jos nyt pitäis jotenkin arvostella peliä, niin ihan hyvää menoa on tarjolla. En hae kuitenkaan peliltä mitään kilpailuhenkeä, vaan puhtaasti ajanvietteestä on kyse. Ymmärrän kyllä et tuubit vie tota peli-iloa tehokkaasti, mut koska sille ei mitään voi, niin sen kans on elettävä. Mikki pois päältä ja muutama kirosana, saa ainakin allekirjoittaneen olon helpottumaan. Täytyy viel iloksi todeta, ettei tuubipelaajia kauheesti oo kohdalle osunu... *koputtaa puuta*

Edit... Nelosta tuli pelattua n.40d pelkästään publalla, joten sinne kaavamaisuuteen ei oo paluuta. Ennemmin mw2, vaikka mikin virtanappia joutuskin painelemaan ja kirosanoja ilmoille heittelemään..

Ite sanon sen mitä sanoin jo aikaisemmin, niin neloseen jos palaan niin ehkä eläkepäivinä muistelmaan vanhoja. 30d+joitakin tunteja puplaa takana+useampi privahyppely jne, enkä ite näe nelosen sniputusta ja mappeja ym sälää, mitä sielä nyt onkaan mitenkään niin SUPER SUPER SUPER parempina. Huono peli toki ei ole, sen voi päätellä jo peliajasta.

Tänään pelasin tätä peliä noin 2 tuntia ja sit mua rupes v*ituttaa kaikki maraton, lightweight, akimbo model tyypit ja kaikki kämmpijät ja kaikki pave lowet sun muut S&D:ssä. Sit pelasin frendien kaa läpällä cod4:sta. Pelattiin sitä varmaan semmoset 2 tuntia kans. Ei helvetti kun on hyvä peli. :D

Ekassa matsissa oltiin vähä hakusessa, mut sit sai taas sen tatsin siihen hommaan. Sniputus on vaan niin hienompaa ja tarkempaa. Kentät on kirkkaampia ja super, super paljon parempia. Ei yhtään kämppereitä, koska semmosia paikkoja ei ollu. Nuubit ei häirinny ja aseet oli balanssissa. Myös ampumisäänet oli paljon hienommat. Koskaan ei ruvennu ärsyttää mitkään lentohärvelit yläpuolella. Uskomattoman hyvä peli.

Ja mun mielestä on ihan oikeutettua valittaa mw2:sen asioista, sillä mw1:sessä näitä ei ole. Suosittelisin kaikille joita ärsyttää mw2:sen epäkohdat, kokeilla sitä OIKEAA. Kyl mä tietty pelailen vielä mw2:sta, mutta jotenkin cod4 on vaan jotenkin paljon mukaansa tempaava. Ainakin nytten pidän pienen tauon ja pelaan cod4:sta. Kannattaa kokeilla taas vaihteeksi cod4, moro vaan. :p

Öööh....say what?

Se on kiva että on niitä omia "suosikkipelejä" joita ei voida ylittää vaikka mitä tapahtuisi (lue: Halo-fanit) mutta jotain rajaa sentään. Itsellä takana se 50+ päivää COD4sta ja pidän pelistä kovasti, mutta kysytään nyt että mitä pelimuotoja pelaat? Cod4ssä voi kämppäillä ihan samalla tavalla, ero on vaan siinä että jokainen nurkka ja pensas on tässä vaiheessa tiedossa niin ne ei häiritse samalla tavalla. SD-pelimuodoissa nuubituubi on COD4ssä huomattavasti pahempi, johtuen siitä että liki joka kentässä voi täräyttää suoraan spawnilta spawnille. MW2ssa niitä on hyvin vähän. Aseiden tasapainoon ei viitsi edes sanoa mitään kun pelit eivät siltä taholta poikkea toisistaan juuri ollenkaan. Mikä ase sitten miellyttääkin niin kaikilla voi pärjätä, pelaajasta kiinni mistä aseesta sitten sattuukin nauttimaan eniten.

MW1 oli loistava peli, MW2n moninpeli myös. Paljon melua tyhjästä.

Öööh....say what?

Se on kiva että on niitä omia "suosikkipelejä" joita ei voida ylittää vaikka mitä tapahtuisi (lue: Halo-fanit) mutta jotain rajaa sentään. Itsellä takana se 50+ päivää COD4sta ja pidän pelistä kovasti, mutta kysytään nyt että mitä pelimuotoja pelaat? Cod4ssä voi kämppäillä ihan samalla tavalla, ero on vaan siinä että jokainen nurkka ja pensas on tässä vaiheessa tiedossa niin ne ei häiritse samalla tavalla. SD-pelimuodoissa nuubituubi on COD4ssä huomattavasti pahempi, johtuen siitä että liki joka kentässä voi täräyttää suoraan spawnilta spawnille. MW2ssa niitä on hyvin vähän. Aseiden tasapainoon ei viitsi edes sanoa mitään kun pelit eivät siltä taholta poikkea toisistaan juuri ollenkaan. Mikä ase sitten miellyttääkin niin kaikilla voi pärjätä, pelaajasta kiinni mistä aseesta sitten sattuukin nauttimaan eniten.

MW1 oli loistava peli, MW2n moninpeli myös. Paljon melua tyhjästä.
Normi SD:ssä ei lähes koskaan tuu tuubia spawnilta spawnille, kummassakaan pelissä. Se on näitä HC:n etuja.

Niinkuin odotin, ei tää yltänyt COD4-tasolle. Ja ei, en mene pelaamaan sitä vaan jatkan täällä tästä pelistä valittamista, koska cod4 on todellakin kaikki nurkat koluttu, ihan "pari" kertaa. Nyt MW2 klaanimatseja, joissa ei lentohärveleistä, ei tuubittajista, eikä haulikoista oo tietoakaan :) Kämppereitäkin on vähemmän, sillä istumalla respassa ei matsia voi voittaa. Publalla tätä ei jaksa.

Tuli äsken ihan hyvä matsi (siis mun tasolle, pelattu 6h ja lvl 24).
Pelimuotona Domination, kenttänä Sub Base
Statseina tuli 24-6-13 pisin killstreak 7. Pelin jälkeen tuli The Feared (eniten tappoja) Dominator (eniten valloituksia) ja joku pisin killstreak juttu. (Eniten valloituksia ja tappoja= myös eniten pisteitä)
Eihän toi mikään huipputulos oo mutta ainakaan en kämppinyt, tuubittanut tai käyttänyt lentohärveleitä. Vaikka kaikki muut niin tuntu tekevän, kämppimistä varsinkin omassa joukkueessa.

Tuli äsken ihan hyvä matsi (siis mun tasolle, pelattu 6h ja lvl 24).
Pelimuotona Domination, kenttänä Sub Base
Statseina tuli 24-6-13 pisin killstreak 7. Pelin jälkeen tuli The Feared (eniten tappoja) Dominator (eniten valloituksia) ja joku pisin killstreak juttu. (Eniten valloituksia ja tappoja= myös eniten pisteitä)
Eihän toi mikään huipputulos oo mutta ainakaan en kämppinyt, tuubittanut tai käyttänyt lentohärveleitä. Vaikka kaikki muut niin tuntu tekevän, kämppimistä varsinkin omassa joukkueessa.

Vähä oot hyvä kumpa itekkin osaisin.

Onko siitä numerosarjasta mikä löytyy ohjekirjan takaa vieläkään kuulunut mitään? Voisi taas pikkuhiljaa palailla tähän MW:stä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Paitsi jos haluat pelata oikeasti hyvää fps peliä unohda CoDit ja heitä koneeseen sisälle Battlefield 2 : Modern Combat.
Samaa kuraa on olleet sekä eka mw, world at War ja tää viimeisin "map-pack" mw2.
Mistä johtuu, että nextgen on tuottanut pettymyksen toisensa perään näiden pelien suhteen?
PS2:lla sentään oli hyviä pelejä. Ei tälläistä tusinakuraa kuin nää nykyiset.

Mistä johtuu, että nextgen on tuottanut pettymyksen toisensa perään näiden pelien suhteen?
PS2:lla sentään oli hyviä pelejä. Ei tälläistä tusinakuraa kuin nää nykyiset.

Liian suurista odotuksista. Aika on näköjään kullannut lisäksi raakasti muistoja, jos vakavalla naamalla väittää että viime genissä verkkopelaaminen oli paremmalla tolalla. Itselläkin n. 40 000 tappoa Halo 2:sta takana , mutta on se vaan mukavaa kun on konsoleillakin oikeasti valinnanvaraa räiskinnöissä.

Lapsellista valittamista taas koko ketju täynnä.

Joo siis en nyt suosittele takaisin palaamista cod4:seen, jos on pelannu sitä sen päälle 30d. :)
Mut ite oon pelannu sitä 13d, niin mä en siihen IHAN vielä oo kyllästynynt. Heh, oon taas koukussa cod4:seen. :p

Vähä oot hyvä kumpa itekkin osaisin.

Onko siitä numerosarjasta mikä löytyy ohjekirjan takaa vieläkään kuulunut mitään? Voisi taas pikkuhiljaa palailla tähän MW:stä.

Kuulin huhua että sillä koodilla voi katsoa mm. EXCLUSIVE screen shots from MW2, kun se joskus tulee

Hauska nähdä, että ne ketkä ennen haukkuivat Nelosen tylsyyttä ja kokeilivat MW2:sta, ovatkin nyt innoissaan pelatessa Nelosta koska se on helpompi ja siellä on tänäpäivänä suurin osa aloittelijoita. Onhan se sillon helppo ajatella "onpas hyvä peli kun mä tän osaan".

Ja aika idioottimaista tulla valittamaan pelejä "huonoiksi" kyseisessä ketjussa ja ylistää toista peliä ihan mahtavaksi. Ite en kyl tykkää mistään 10 mailin mittasista kartoista, BF:MC2 jossei ottanut ajoneuvoa, vastustajan löytäminen kesti ehkä 1/3 pelistä.

Tulipa koettua hauska wtf-hetki äsken HCTDM:ssä Afganissa.

Olin siinä isommassa bunkkerissa katse kohti etelää ja 141:sen spawnipaikkaa kanjonissa, jossa on hummer parkissa. Näin hummerin takaa liikettä ja otin saman tien osumaa tippuen Final Standiin. Ryömin kohti bunkerin ovea tarkoituksena kostaa viholliselle.

Pääsin ovelle ja ammuin lyhen sarjan hummerin ikkunoiden läpi kohti liikettä. Saman tien läpsähti ruutuun kolme (3) headshot-tappoa...! Luulin, että siellä auton takana oli vain yksi tyyppi... :D

Tuosta once-in-the-lifetime säkäosumasta ACR+FMJ:llä ei edes palkittu mitenkään... :D Olisi ilmeisesti pitänyt ampua se snipulla...:D

Edittiä: ilmeisesti käytinkin noihin kolmeen bullet penetration hedariin vähintään kolme laukausta, koska en saanut tuota "2+ hedaria yhdellä shotilla" challengea... :( Lasketaankohan ACR:n burstit yhdeksi laukaukseksi vai pitääkö tuo challenge tehdä single shot -aseella...?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hauska nähdä, että ne ketkä ennen haukkuivat Nelosen tylsyyttä ja kokeilivat MW2:sta, ovatkin nyt innoissaan pelatessa Nelosta koska se on helpompi ja siellä on tänäpäivänä suurin osa aloittelijoita. Onhan se sillon helppo ajatella "onpas hyvä peli kun mä tän osaan".

Ja aika idioottimaista tulla valittamaan pelejä "huonoiksi" kyseisessä ketjussa ja ylistää toista peliä ihan mahtavaksi. Ite en kyl tykkää mistään 10 mailin mittasista kartoista, BF:MC2 jossei ottanut ajoneuvoa, vastustajan löytäminen kesti ehkä 1/3 pelistä.

Miten niin siellä on tänä päivänä suurin osa aloittelijoita? Ootko pelannu sitä vai täs lähiaikoina? Ite, kun pelasin tänään niin harvemmin tuli joitain alle 20lvl vastustajia. Silloinkin kun niitä tuli, niin niitten nimet oli tyyliin "xYyberCodKillerx", eli oli vaan tehny uuden accounti jos vaik oli tylsä pelata vikalla prestigellä 55lvl. Eli saattaapi olla, että olit vaikka jossain huonossa servussa kokoajan ja sit teit johtopäätöksen. Mut todellakaan suuri osa ei oo vasta-aloittaneita, mistäköhän pelimuodosta löysit niitä? :):confused:

SD:tä pelannut, ja kyllä, suurin osa niistä on aloittelijoita. Toki sieltä tulee aina yyberowned-xx-zz-yy-chujchuj-kikkeliskukkelis ukkeleita ja välillä myös rautaristi55 porukoita/vai mikä risti onkaan, mutta kyllä suurin osa niistä on aloittelijoita. Ihan parin päivän sisällä pelannut. Yleensä iltaisin, millon löytyy parhaat palkit ja eniten porukkaa.

Edittiä: ilmeisesti käytinkin noihin kolmeen bullet penetration hedariin vähintään kolme laukausta, koska en saanut tuota "2+ hedaria yhdellä shotilla" challengea... :( Lasketaankohan ACR:n burstit yhdeksi laukaukseksi vai pitääkö tuo challenge tehdä single shot -aseella...?

haulikko ja snipu ainakin toimii, luulen ettei bursti kyl kelpaa. kaverin luona sain iha älyttömäl säkäl ton tupla headshotin snipulla.

Ylös Bottom