Remeded
Well-Known Member
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Täysin samaa mieltä, itelläni 7d peliaikaa takana ja ihmettelen itekki suuresti näitä itkijöitä ja lainatakseen sanoja, että suorastaan pistää nauraa. Joitakin näköjään sitten tosiaan toi nuubi ja kopterit ym killstraikit ovat suorastaan kirous. Niitä nuubeja kiroiltiin yhtäpaljon nelosessakin, sekä se jatkuva itkeminen että kun tyyppi nyt ampuu mua eilen nuubilla ja kuolin siihen. En nyt oikee usko että niihin aina tyypit kuolee, se on vaan niin helppo huutaa, että no kun ne ampuu tuubeilla ja ne vaan istuu, mitä välii jos sielä pari tyyppiä istuukin.
Kämppereistä en enää jaksa edes kommentoida, koska niistä olen tässä ja varmaan muissakin ketjuissa monesti mielipiteeni sanonut. Ei siinä, jos ei peli kelpaa tai uppoo ja harmi nyt jos meni maksaa sen 60€ ennakkoon
Ainahan sen voi vaihtoon viedä ja ostaa vaikka sen ''Loistavan'' Uhh auh buagg douhh gääh buff PAMM aaah uoh kuolee aina johonki ei saa mitään selvää missä nyt mennään, mitä nyt tapahtuu mikä toi on KILLZONE 2:sen tilalle, tai minkä pelin vaan. Tai sitten nykyään Storesta saa ladattua Call Of Duty 1:sen, sen alkuperäisen mistä kaikki lähti liikkeelle. Siinä ei varmasti ole ainuttakaan nuubia eikä ainuttakaan helikopteria ilmassa, eikä mitään prestigejä ym. Tai sitten on edelleen se COD4, se ainut ja oikea ja mahtava täysin virheetön paras peli mitä koskaan on tehty. Mutte me jotka pelistä tykätään, niin on turhaa tulla sanoo että no hei, kun sä et tajuu mitään ja IW takes your money ja tää on ihan täyttä kuraa ja sä et tajuu mitä sä oikeen pelaat, tää ei oo todellakaan se peli mitä pitäis pelata ym.
Ei millään pahalla kyllä nyt kellekkään, mutta suoraan sanon kuitenkin: teidänhän teksteille suorastaan nauraa, vaikka ovatkin teidän mielipiteitä.
Minun mielestäni tämä on cod4 selvästi turbotettu versio, ja loistava peli kaikkine kill/deathstreakkeineen! Nuubituubit ja chopper gunnerit ei peliäni häiritse, kosto elää, ei kukaan ole havainnut että pelissä pystyt ohjaamaan hahmoasi jolla on ase? Sillä voi myös ampua![]()
Täysin samaa mieltä, itelläni 7d peliaikaa takana ja ihmettelen itekki suuresti näitä itkijöitä ja lainatakseen sanoja, että suorastaan pistää nauraa. Joitakin näköjään sitten tosiaan toi nuubi ja kopterit ym killstraikit ovat suorastaan kirous. Niitä nuubeja kiroiltiin yhtäpaljon nelosessakin, sekä se jatkuva itkeminen että kun tyyppi nyt ampuu mua eilen nuubilla ja kuolin siihen. En nyt oikee usko että niihin aina tyypit kuolee, se on vaan niin helppo huutaa, että no kun ne ampuu tuubeilla ja ne vaan istuu, mitä välii jos sielä pari tyyppiä istuukin.
Kämppereistä en enää jaksa edes kommentoida, koska niistä olen tässä ja varmaan muissakin ketjuissa monesti mielipiteeni sanonut. Ei siinä, jos ei peli kelpaa tai uppoo ja harmi nyt jos meni maksaa sen 60€ ennakkoon