Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

haulikko ja snipu ainakin toimii, luulen ettei bursti kyl kelpaa. kaverin luona sain iha älyttömäl säkäl ton tupla headshotin snipulla.

Sain ton challengen ite FAMASilla, mutta en tiiä oliko ne vastustajat ottanu niin paljon damagea 1 luoti tappo molemmat vai oliko 1 bursti yksi luoti.. anyway kelpaa mulle.;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lasketaankohan ACR:n burstit yhdeksi laukaukseksi vai pitääkö tuo challenge tehdä single shot -aseella...?

Mitä asetta mahdat tarkoittaa? Koska ACR on ihan normi sarjatuliase. Itellä se tuli tolla AUG HBAR:lla kun ammuskelin jotain tyyppiä ja toinen juoksi suoraan tähtäimen eteen samalla.

Kuinkas monta headshottia tohon Fall -camoon tarvii?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain ton challengen ite FAMASilla, mutta en tiiä oliko ne vastustajat ottanu niin paljon damagea 1 luoti tappo molemmat vai oliko 1 bursti yksi luoti.. anyway kelpaa mulle.;)
Ittelläni kävi tuon challengen kanssa sillai ett ammuin vectorilla sarjaa ja tapoin kaksi äijää josta vain toisen hedarilla. Oma analyysi oli että luoti mennyt ekan äijän päästä läpi tappamatta :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En tiedä onko tähän jo vastattu, mutta kuuluisiko saada titleä/emblemia/challengea, kun ampuu yhdellä Interventionin luodilla kaksi pääosumaa? Tuo kun tapahtui tänään parikin kertaa, mutta minkäänlaista "palkintoa" näistä tuuriosumista ei tullut. :( Taikka sitten siittä, että kolme vihollista kuolee samasta luodista, tuokin tapahtui tänään, mutta kolmas vihulainen kuoli last standiin?

Onse Highrise mukava snipullakin. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo se spawnista toiseen alussa ampuminen onkin todella hieno asia. Jatka sillä linjalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo se spawnista toiseen alussa ampuminen onkin todella hieno asia. Jatka sillä linjalla.

Youtubessa videoita, just highrisessä tapahtuvasta s&d taistelusta, ku sniper ampuu muutaman juoksuaskeleen jälkeen vastakkaiseen toimisohökkeliin hienosti heti muutaman äijän. Menee mielestäni samaan kastiin toi touhu alkutuubien kanssa/kranujen. Vai olenko ihan pihalla?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Valitettavasti sama ilmiö toistuu jokaisessa sd-pelissä, joita ko. mapissa pelataan. Onhan se tietysti selvää, ettei siihen itse usein kuole kun sen tietää, mutta kun tiimistä siihen kaksi tai kolme miestä jää ikkunan kanssa tuskailemaan, niin alivoimaahan siinä sitten pelaillaan. Ja ilmiöhän on ihan sama kuin tuubissa, ammutaan sinne missä vihollista tiedetään näkemättäkin olevan.

Tämäkin olisi helppo korjata lisäämällä jotain sopivaa moskaa luotien esteeksi, mutta tuntien IW:n halun estää spawnkillaus, niin tuskin tulemme näkemään. Myös SD:ssä olisi todella mahtavaa jos spawnin edestä lähimmistä ikkunoista poistaisi lasit. On todella turhauttavaa kuvitella rikkovansa ikkunaa ja sitten lyökin puukolla selkään vieressä/takana/edessä jumittanutta kaveria, tai siis HC:ssa 'itseään'.

Hahmojen pitäisi kyetä juoksemaan toistensa läpi jokunen sekka rundin alusta, nyt on elämän ja kuoleman asia ehtiikö tiettyjen tuubi/luotipaikkojen ohi ajoissa lightweightilla, vai jääkö sen hitailevan sniperin taakse junnaamaan ja siitä vilttiketjuun, suoraan vilttiketjuun, kulkematta lähtöruudun kautta. Toki (taas tuntien IW:n) sopivasti sisäkkäin seisomalla 'ghostmoden' loppuessa hahmot päätyisivät kuudenteen ulottuvuuteen jossa on loputtomasti kranaatteja tuubiin ja lentomoodi.

Peli on kyllä hyvä, harmi että osa pelaajista on niitä sadon pilaavia mätiä omenia.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo se spawnista toiseen alussa ampuminen onkin todella hieno asia. Jatka sillä linjalla.

Ei sillä ettenkö olisi miettinyt tuon kirjoittamista tälle foorumille useamman kerran, kun tiesin että seuraavat kaksi sivua onkin itkemistä ampumapaikasta, tai sen käyttötavasta, tai siitä ehtiikö vastapuolen pelaaja juosta luotia karkuun? Taikka sitten siitä onko se epäreilua, koska se poissulkee yhden etenemisreitin ko. kartassa. Mutta joo olkoon.

Jotenkin turhamaista seurata edes tätä threadia, koska kysymyksiinsä harvoin saa vastausta kun kaikki menee turhan itkemisen pimentoon.

Katsellaan tätä threadia uudelleen joskus tulevaisuuden hamassa, jos edes sillon löytyisi jotain järkevää seurattavaakin.

Jatkakaa. :cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tämäkin olisi helppo korjata lisäämällä jotain sopivaa moskaa luotien esteeksi, mutta tuntien IW:n halun estää spawnkillaus, niin tuskin tulemme näkemään. Myös SD:ssä olisi todella mahtavaa jos spawnin edestä lähimmistä ikkunoista poistaisi lasit. On todella turhauttavaa kuvitella rikkovansa ikkunaa ja sitten lyökin puukolla selkään vieressä/takana/edessä jumittanutta kaveria, tai siis HC:ssa 'itseään'.
1. A) Käytä sitä vasenta ikkunaa, siihen ei osu snipalla.
B) Ammu ikkuna jo kauempaa
C) Heitä ikkunan läpi smoke (Jo hyvissä ajoin)
2. Repeat
3. ????
4. Profit
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitä asetta mahdat tarkoittaa? Koska ACR on ihan normi sarjatuliase.

Tarkoitan juuri ACR-rynkkyä. Vaikka sillä on mahdollista ampua koko lippaan pituista sarjaa, niin ammun sillä pääsääntöisesti lyhyitä bursteja (siis vain näpäyttämällä liipasinta). Minun skillzeilläni ei pitkää sarjaa saa osumaan kohteeseen.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo se spawnista toiseen alussa ampuminen onkin todella hieno asia. Jatka sillä linjalla.
Mä en ymmärrä miten te pystytte tästäkin asiasta valittamaan. Alkusniputukset ovat aina olleet osa codeja (cod4 mm.: Ambush, Overgrown, Strike, District. mw2 mm.: Quarry, Highrise, Wasteland, Skidrow, Invasion etc. etc.). Ne kuuluvat peliin ja on tajuttoman yksinkertaista välttää kuoleminen niihin. Ihan typerää verrata niitä tuubiin, joka vaatii hädin tuskin tähtäämistä ja, jota on huomattavasti vaikeampi välttää.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onse kivaa kun eilenkin tuli kolme kertaa kesken pelaamisen että, virhe tapahtunut sinut on kirjattu ulos Playstation Networkistä. Olenko ainoa jolla tulee tätä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onse kivaa kun eilenkin tuli kolme kertaa kesken pelaamisen että, virhe tapahtunut sinut on kirjattu ulos Playstation Networkistä. Olenko ainoa jolla tulee tätä?

Koko ilta Battlefieldin betaa ja tätä MW2:sta ja mitään tälläistä ei ilmennyt. Kerran loppui MW2:ssa peli kesken ja palattiin koko konkkaronkka lobbyyn, mielessä kävi ettei vaan joku vastapuolen alakynteen jäänyt jamppa tehnyt jotain tarkoituksella, sen verran selvä tappio oli heillä edessä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Liian suurista odotuksista. Aika on näköjään kullannut lisäksi raakasti muistoja, jos vakavalla naamalla väittää että viime genissä verkkopelaaminen oli paremmalla tolalla. Itselläkin n. 40 000 tappoa Halo 2:sta takana , mutta on se vaan mukavaa kun on konsoleillakin oikeasti valinnanvaraa räiskinnöissä.

Lapsellista valittamista taas koko ketju täynnä.

Imo PS2:n nettiräiskintä oli tuhottomasti parempi kuin nykygenissä pelkästään Socom 2:n ja Halo 2:n voimin. Ja ei, aika ei ole kullannut muistoja vaan socomia tuli pelattua nykykoneiden ilmestymisen jälkeenkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sain ton challengen ite FAMASilla, mutta en tiiä oliko ne vastustajat ottanu niin paljon damagea 1 luoti tappo molemmat vai oliko 1 bursti yksi luoti.. anyway kelpaa mulle.;)

Oisin saanu ton challengen myös famasilla, mut sil toisella oli last stand! Kuka idiootti käyttää last standia jossain team deathmatchissa? Ei millään pahalla..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oisin saanu ton challengen myös famasilla, mut sil toisella oli last stand! Kuka idiootti käyttää last standia jossain team deathmatchissa? Ei millään pahalla..

eXPaaa, vielä lisää eXPaa challengein avusta, ja onhan se vehe perki kun saa sen pro tasolle, ite juoksen pääosin cold blooded + ninja perkein voimin ihan vain sen takia että hermot ei menis niin riekaleiksi HBS ja lentsikoiden myötä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Liian suurista odotuksista. Aika on näköjään kullannut lisäksi raakasti muistoja, jos vakavalla naamalla väittää että viime genissä verkkopelaaminen oli paremmalla tolalla.

On seikkoja, joissa edellisessä sukupolvessa oltiin nykymenoa edellä. Hyvänä esimerkkinä tulee tämän genin matchmaking. Kaksiteräinen miekka tarjoten paljon hyvää ja hienoa, mutta myös viedessään sen suomalaisten yhteisen public-serverin. Tämä tarkoittaa käytännössä vähemmän yhteisöllistä pelaamista. SOCOM 2 on edelleen selkeästi paras verkkopelikokemus mitä tästä vinkkelistä katsottuna on pystytty tarjoamaan. Ei vaatisi paljoa pelintekijöiltä, mutta on tainnut juna mennä jo ohi tältä. Nyt juostaan kokemuspisteiden perässä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

On seikkoja, joissa edellisessä sukupolvessa oltiin nykymenoa edellä. Hyvänä esimerkkinä tulee tämän genin matchmaking. Kaksiteräinen miekka tarjoten paljon hyvää ja hienoa, mutta myös viedessään sen suomalaisten yhteisen public-serverin. Tämä tarkoittaa käytännössä vähemmän yhteisöllistä pelaamista. SOCOM 2 on edelleen selkeästi paras verkkopelikokemus mitä tästä vinkkelistä katsottuna on pystytty tarjoamaan. Ei vaatisi paljoa pelintekijöiltä, mutta on tainnut juna mennä jo ohi tältä. Nyt juostaan kokemuspisteiden perässä.

olihan se mukava suomi lobbyssa aina havaita hauki on -serveri tai muu servu joka olikin sitten täynnä vain suomalaisia ja yhteisö toimi tosi hyvin, kiitos socomfinland -sivuston missä puhtaasti käytiin kaikki asiat / säännöt kuinka menetellään servulla ja yleensä aika hyvin onnistuttiin tuossa hommassa että kranaatinheittimet sieltä lähti menemään vissii heti kättelyssä ja harvoin sinne tuli kukaan separi kikkailemaan sitten niillä aseilla.

ja tällänen sekasotkunen matchmaking systeemi (noh nopeasti pelaamaan randomeina) nyt pistää ton ihan kusiseksi yhteisöllisen touhun kun aina sinne joku sankari eksyy joukkoon... (IW jopa pisti läskiksi PC version tämän avulla että dedicated servereitä ei ole, PCllä aina ollut se hienous että serverin ylläpitäjät saanut muokata sen servunsa sellaisekseen kuin haluaa juurikin ottamalla ei toivottuja aseita pois käytöstä yms...)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oisin saanu ton challengen myös famasilla, mut sil toisella oli last stand! Kuka idiootti käyttää last standia jossain team deathmatchissa? Ei millään pahalla..

Missäs sitä käytetään jos ei team deatchmatchissa? SDssä jossa kaikilla HBS ja pitäisi käyttä ninjaa?

Sitäpaitsi tuo challenge tulee ihan itekseen kun vaan pelaa. Ei sitä tartte metsästellä. Kaikenlisäksi seki nollaantuu taas kun painaa taas prestigeä :D
 
Ylös Bottom