Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tämä(kin) peli olisi kaivannut pari ketjua: MW2 -keskustelu pelistä- ja MW2 -virtuaalimatka kämp- ja tuubihuumorin alkulähteille- (suom. ITKEMINEN, VALITUS, NARINA ja RUIKUTUS) Ei ole oikein mukavaa luettavaa taas kun hyvää ei osata kehua ja kaikesta mahdollisesta on vaan pakko ruikuttaa. MINUSTA TÄÄ ON HYVÄ PELI, kaikkine huonoinekin puolineen.

Moni on valittanut kartoista. Itse olen huomannut että mitä tutummaksi kartta vaan tulee, sen enemmän siitä alkaa pitämään. Omista inhokeista sanoisin Highrise ja Skidrow. Muut ovatkin sitte ihan buenoita.

Aseet ovat hienoja ja sopivan erilaisia. Kaikille löytyy omansa varmasti. Äänet aseissa on tosin yhtä munakkaat kuin Teuvo Loman! Esim. Interventionin tussaus. Oikein hävettää ampua sillä jos joku on kuuntelemassa. Ja AnnaKaisa on kans ihan ihme kukkopilli!

Ehkä mun ei tarvi valittaa NIIN kovasti kun olen etuoikeutettu pelaamaan mahtavien kavereiden kanssa, jotka vetää koko homman vitsiksi ennen harmituksen alkamista. :) Ja siinä ei ole mitään hävettävää jos joku porukka kämppii sut 100-0 pystyyn tai resparaiskaa ilman voiteita. Nosta kytkintä ja lähe menee. Turha sitä kiukkua on jäädä kasvattamaan jos on kovin herkkänahkaista tyyppiä. Palaa mieluummin lobbyyn ja etsit vaan uuden pelin ja alottaa puhtaalta pöydältä. Tai sit vaan hakkaat päätä seinään ja jatkat, siitäkin huolimatta että että alkaa jo headsetti ottaa lentotunteja ja ärräpäitä 13 sanaa tusinasta. Tämä ei kyllä johda mihinkään muuhun kuin siihen että kiivastuksissaan tuntuu ettei mikään onnistu, jne jne. ---> KonsoliFIN : MW2 keskustelu auki ja skriivaa kuinka peli on pskaa ja silleen.

Nyt kun joulukin on ovella, niin eiköhän yritetä välillä etsiä niitä hauskoja ja ilon hetkiä mitä tämän Upean pelin mahtava jatko-osa on tarjonnut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Turha sitä kiukkua on jäädä kasvattamaan jos on kovin herkkänahkaista tyyppiä. Etsii vaan uuden pelin ja alottaa puhtaalta pöydältä.

En tiedä herkkänahkaisesta, mutta itse ainakin tein niin, että perehdyin peliin, huomasin mitä se tarjoaa ja siirryin takaisin vanhempiin peleihin. Tietenkin turnausmielessä KFINissä tulee vielä pelattua tätä ja pyörittyä pelin parissa, mutta esim. Uncharted 2 ja Resistance 2 tarjoaa pelillisesti mulle todella paljon enemmän.

Kuka idiootti käyttää last standia jossain team deathmatchissa? Ei millään pahalla..

Osaat varmaankin äyskäröidä ehtymättömästä viisauden altaastasi pienen vihjeen, miksi juuri TDM:ssä Last Standia ei pitäisi käyttää?

Onko myös Final Standin käyttö "kiellettyä"?

Jos tuon tactical nuken on pakko pelissä mukana olla niin saisi olla pelkästään team deathmatchissä. Dominationia pelattessa ainakin laittaa vituttamaan kun oma puoli johtaa reilusti ja yhtäkkiä vihulla onkin chopper gunner tai ac130 ja hetki myöhemmin nukea pukkaa ja peli loppuu tappioon. Dominationissa tuon Nuken saa huomattavasti helpommin jos vastustaja oikeasti pelaa dominationia.

Kämppiminen mielestäni ei ole minkäänlainen ongelma tässä pelissä, välillä niihin kuolee mutta eipä kovin vaikeaa ole niitata kämppijää heti spawnin jälkeen.

Kuinka perkeleen surkeita te olette pelaamaan, jos nuket räjähtelee koko ajan?;) Itselläni on takana melkein 4 päivää peliaikaa, nuke on nähty ehkä 3-4 kertaa ja olen pelannut 99%:sti Dominationia.Tätä säiettä lukiessa tuntuu, että vähintään joka toisessa pelissä räjähtää.

Jos pelatessa huomaa ettei vastapuoli muuta kuin kämppii omalla lipulla, niin sitten oma teltta pystyyn ja kämpperiä vituttaa niin perkeleesti kun kukaan ei tule ja pitää lähteä ite liikkeelle.:D

Mä en oo ite nähny ku kerran nuken ja peliaikaa päälle 2d. Se jätkä joka sen nuken ampu oli tasan ainoa jonka on nähny kämppäävän ja tekevän sitä aivan jumalattoman hyvin. Tai ei sitä ees voi sanoa kämppäykseks. Wastelandissä se oli siellä yhdessä talossa ja talon kulmilla ja ihan sama mistä päin yritti juosta marathonin ja lightweightin kanssa niin se sniputti sut siihen paikkaan. Ite kuolin siihen joku 4 kertaa ja vissiin joku muukin ku nuke oli taivaalla parissa minuutissa.

ite en kanskaa ymmärrä tota nuke vinetystä. peliaikaa kellossa 3pvä. ja nuke iskeny tasantarkkaan 2 kertaa? yks osunu omalle ojukkueelle ja yks toisen :) ja noista mapeista. mun mieleestä TODELLA suuri askel menty eteenpäi cod4:sta juurikin sen takia että kentissä on monta etenemismahollisuutta.ja vaihtelevuutta yleensäkkin. kaikki kentät on makeita paitsi invasion on aivan käsittämättömän hirvee mappi. skippaan aina ku tulee vastaan

Wasteland tuntuu olevan helpoin ja nopein tie nukeen. Ystäväni Wilhower käytti siellä nukea varmaan alle kolmen minuutin. Sehän siinä on jos keskibunkkeriin ei pääse piiloon lentohärveleitä niin huonolla tuurilla se nukettaja ehtii hyvinkin äkkiä kerää riittävät tapot.

Eilen näin omin silmin kun harrieri kyykytti mun helikopterin. Ei muuten harmittais, mut en mä sd:ssä helikopteria kovin usein saa.

meikä varmaan pelaa joko super huonojen kanssa tai super hyvin kanssa kun en oo kertaakaan törmänny mihinkään nukeen... en ees tiedä mikä se on. ja pari päivää sitten mietin et miks kuva meni rakaiseksi kunne tajusin että joku emp om pistettty:D

Sitten kanssa huomasin ikävän jutun kun sillä kilvellä pelasin että jengi voi nykyään ampua siitä suoraan läpi jollain hyvällä kuti jutulla tai jotain.. Sitä myös olen ihmetellyt että kun nään vastuksen niin se imee kutia homona mutta mä kuolen samantien kun se alkaa laukoa päin... onko tämä nytten sitten sitä kuuluisaa paskaa nettiä vai kuuluuko johonki perkkiin taasen semmonen one shot kill with any weapon juttu.

Paras peli on muuten kun menee chattiin ja jauhaa paskaa:rolleyes::cool:

Onse kivaa kun eilenkin tuli kolme kertaa kesken pelaamisen että, virhe tapahtunut sinut on kirjattu ulos Playstation Networkistä. Olenko ainoa jolla tulee tätä?

Jep tapahtuu semi usein, netti selain toimii mutta psn heittää ulos. Aika turhauttavaa varsinkin jos ehtinyt matsia kulunut jo reilusti yli puolet ja pisteet häviää.

Itse asiassa tätä tapahtu ekoilla viikoilla MW2 julkasusta, sitten ei pitkään aikaa ja nyt taas 1.07 patchin jälkeen taas sattumalta ruvennut heittää ulos. Eika se pelistä voi johtua? Aika ufo juttu.
Oisin saanu ton challengen myös famasilla, mut sil toisella oli last stand! Kuka idiootti käyttää last standia jossain team deathmatchissa? Ei millään pahalla..
Ei millän pahalla, Jos sammut heduun ei vihu tipu enää läästständiin, joten sorry Unlucky GGWPUL repot the lose. :rolleyes:

Tämä(kin) peli olisi kaivannut pari ketjua: MW2 -keskustelu pelistä- ja MW2 -virtuaalimatka kämp- ja tuubihuumorin alkulähteille- (suom. ITKEMINEN, VALITUS, NARINA ja RUIKUTUS) Ei ole oikein mukavaa luettavaa taas kun hyvää ei osata kehua ja kaikesta mahdollisesta on vaan pakko ruikuttaa. MINUSTA TÄÄ ON HYVÄ PELI, kaikkine huonoinekin puolineen.

Moni on valittanut kartoista. Itse olen huomannut että mitä tutummaksi kartta vaan tulee, sen enemmän siitä alkaa pitämään. Omista inhokeista sanoisin Highrise ja Skidrow. Muut ovatkin sitte ihan buenoita.

Aseet ovat hienoja ja sopivan erilaisia. Kaikille löytyy omansa varmasti. Äänet aseissa on tosin yhtä munakkaat kuin Teuvo Loman! Esim. Interventionin tussaus. Oikein hävettää ampua sillä jos joku on kuuntelemassa. Ja AnnaKaisa on kans ihan ihme kukkopilli!

Ehkä mun ei tarvi valittaa NIIN kovasti kun olen etuoikeutettu pelaamaan mahtavien kavereiden kanssa, jotka vetää koko homman vitsiksi ennen harmituksen alkamista. :) Ja siinä ei ole mitään hävettävää jos joku porukka kämppii sut 100-0 pystyyn tai resparaiskaa ilman voiteita. Nosta kytkintä ja lähe menee. Turha sitä kiukkua on jäädä kasvattamaan jos on kovin herkkänahkaista tyyppiä. Palaa mieluummin lobbyyn ja etsit vaan uuden pelin ja alottaa puhtaalta pöydältä. Tai sit vaan hakkaat päätä seinään ja jatkat, siitäkin huolimatta että että alkaa jo headsetti ottaa lentotunteja ja ärräpäitä 13 sanaa tusinasta. Tämä ei kyllä johda mihinkään muuhun kuin siihen että kiivastuksissaan tuntuu ettei mikään onnistu, jne jne. ---> KonsoliFIN : MW2 keskustelu auki ja skriivaa kuinka peli on pskaa ja silleen.

Nyt kun joulukin on ovella, niin eiköhän yritetä välillä etsiä niitä hauskoja ja ilon hetkiä mitä tämän Upean pelin mahtava jatko-osa on tarjonnut.

Inhokkikentät on erit, mutta muuten täyttä asiaa. Kiitos myös hyvistä nauruista, oot hieno mies. Mua tää ketjun taso ei juurikaan haittaa, ennemmin sanoisin että tää on tällä hetkellä KFIN:in parasta antia. Uskomatonta spedeilyä sivukaupalla. Jatkakaa toki samaan malliin. Mun Joulu menee todella mukavasti ku varaan eteeni päkin kaljaa, rasvasta ruokaa ja rämpytän F5:sta tällä sivulla.

Mä lensin eilen ulos kanssa monta kertaa. Mielenkiintoisen tuos ulos heittämisessä tekee se et vaikka mut oli kirjattu ulos PSN verkosta, niin sain jatkaa pelaamista vielä jonkun matkaa tuon uloskirjaamisen jälkeenkin 0,5-1 minuutti.

Katos vaan en ole ainut joka ei pääse pelaamaan publalle kiitos "connection int..." ja itellä on kanssa myös noita "sinut on kirjattu ulos PSN networkista" ongelmia. Tuskastuttavaa pelata klaanimatseja kun ei ole vielä mitään auki. :D

.

Ei millän pahalla, Jos sammut heduun ei vihu tipu enää läästständiin, joten sorry Unlucky GGWPUL repot the lose. :rolleyes:
No sit se oli final stand.. Tai ookko muka koittanu ettei mee last standiin jos ampuu heduun?

Itte käyttäsin last standia sd:ssä jos käyttäisin ku saa tupla expat (1000xp) jos tappaa jonkun vaik ei sitä ninjaa oliskaan käytössä

No sit se oli final stand.. Tai ookko muka koittanu ettei mee last standiin jos ampuu heduun?

Itte käyttäsin last standia sd:ssä jos käyttäisin ku saa tupla expat (1000xp) jos tappaa jonkun vaik ei sitä ninjaa oliskaan käytössä

No mennään koittaa, ammun sua heduun jos jäät last standiin saat ampua minut. Deal?

Ylös Bottom