Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Elkää nyt alkako ragee mutta yhdesti kun pelasin SD skidrowta klaanin kanssa niin ***** niin vitusti että otin nuubi tuubi paketin One Man army Danger close ninja pro ja ACR noob tube red tigerillä (se on hienon näkönen) Oli 15-3 statsit ja kaikki lähettää mulle fuck ya mam ja klaanin johtaja sanoo jos vielä ens pelissä pelaat noob tubella niin saat potkut...

Sitä että miks ihmiset ragee noob tubesta Ottaa riot shield se räjähde kilven et saa noobi tuubilla hengiltä

Sitä että miks ihmiset ragee noob tubesta Ottaa riot shield se räjähde kilven et saa noobi tuubilla hengiltä

Ei helkkari rupes ihan keittään tää koko viestis. Ensinnäkin noob tubelta ei voi mitenkään suojautua. Mun puolesta porukka saa käyttää mitä asetta haluaa, mutta vit'ttaa nää henkilöt jotka ihmettelevät sitä että porukka lähettelee koko ajan hatemailii tuubin käytöstä, jos haluutte pelata tuubilla niin otatte kaiken vihan suosiolla vastaan ilman itkuparkua!

PS. Itekkin käytän tuubia aina silloin tällöin kostoksi jos joudun tuubin tallomaksi.

Ite suosittelen vaihtamaan servua tai lähtemään nopeasti respalta pois jos näette nimimerkillä "emilhullu" pelaavan henkilön, jätkä ampuu SnD rundin alussa nuubi tuubilla respalle. :mad:

Tänään oon tuon "hullun" kanssa osunu samalle servulle jo useaan kertaan. Jätkällä on yksi keino saada tappoja, ja se on tuo tuubi. Yhtään 1vs1 tilannetta se ei vieny ainakaan mua vastaan ja minä olen tunnetusti hidas, kömpelö ja muutenkin huono...
Niillähän on joku Hogs -klaanikin tjsp. On pojjiilla vielä pikkasen treenaamista SnD:ssä... :rolleyes:

On se ihme, ku ei mikään kelpaa MW2:sen pelaajille. Ensinnäkin, jos istuu paikoillaan, sanotaan cämpperiksi. Sit kuten mää oon muutamana päivänä juossut KOKO ajan niin nyt rupee satelemaan näitä ''fuckin runner'' viestejä..

No joo kukin omalla tyylillään..

On se ihme, ku ei mikään kelpaa MW2:sen pelaajille. Ensinnäkin, jos istuu paikoillaan, sanotaan cämpperiksi. Sit kuten mää oon muutamana päivänä juossut KOKO ajan niin nyt rupee satelemaan näitä ''fuckin runner'' viestejä..

No joo kukin omalla tyylillään..

Joo, ei niitä kantsi yrittää mielyttää. Mua ihmetyttää miks kukaan edes valittaa pahemmin koko pelistä kun melkein kaikki "setupit" on käännettävissä voitoksi. Ja jos ei kestä häviötä, niin ei mun mielestä kantsi pelata. Jopa "camping" on yleensä voitettavissa. Tai jos se on siitä kiinni, niin ei sinne tarvii mennä jos tietää saavansa luodin nassuun.

Moniko Konsolifiniläinen pelaa noscope/quickscope taktiikalla ? Eli siis ainoastaan noita kahta :D Kannattaa kokeilla, tuo mukavasti haastetta peliin.

Selasin tossa hetken topikkia ja en nyt oo varma onko tästä jo keskusteltu, mutta.. Onko nyt tosiaankin niin että tuo CoDMW2 Stimulus Map Pack on vain ja ainoastaan XBox LIVE:n?

Map pack tulee pleikkarille tän kuun 30pv. Poksilla on timed exclusive tms.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Varsinkin jos pelaa S&Dtä ja puolustaa pommipaikkaa, ja sen jälkeen sataa camper-viestejä. Sitä ei pieni pääni ymmärrä sitten millään.

Huomattavasti idioottimaisempaa on olla 4vs1 tilanteessa ja kaikki neljä omaa juoksee ympäri mappia metsästäen sitä viimeistä. Toivon aina tappiota kun moinen tilanne tapahtuu, ehkä siitä oppisi jotain tulevaisuutta varten.

Huomattavasti idioottimaisempaa on olla 4vs1 tilanteessa ja kaikki neljä omaa juoksee ympäri mappia metsästäen sitä viimeistä. Toivon aina tappiota kun moinen tilanne tapahtuu, ehkä siitä oppisi jotain tulevaisuutta varten.
Kerrotko mitä idioottimaista on tossa tilanteessa?
Ite ainakin juoksisin/juoksen aina tommosissa tilanteissa kenttiä ympäri.

Oikein mielelläni. Search and destroy, tehtäväsi on puolustaa kahta pommipaikkaa. Se että sinä ja muut supersankarit juoksette siellä vastustajan spawnilla ilman minkäänlaista suunnitelmaa käy helposti jompi kumpi näistä ihanista vaihtoehdoista :
A) se yksinäinen susi napsii teistä pari helppoa tappoa ja parantaa mahdollisuuksiaan plantata pommi
B) sama susi käy planttaamassa kun kaverit haahuilee missä sattuu.

Onneksi olkoon, olet ilmeisesti juuri sellainen pelaaja jota haluaisin välttää kuin ruttoa. Jos ne tapot on ensisijainen tarkoitus ja minkäänlaista tarkoitusta ei ole pommipaikkoja suojella, suosittelen TDM-pelimuotoa. Siellä saa juosta ihan niin paljon kuin huvittaa.

Siis, jos tuota pelimuotoa haluaisi "oikein" pelata, niin sitä tulisi pelata objektiivien mukaan. Pommia tulisi suojella puolustusvuorossa ja hyökkääjien sitä sen pläntätessään. Onhan noita nähty, kun apinat juoksevat etsimässä sitä viimeistä henkiin jäänyttä ja tämä onnistuu purkaamaan pommin, kun kukaan ei ole pommia suojelemassa. En kuitenkaan tämän pelin kohdalla jaksa vahvasti painottaa tuota objektiivien mukaan pelaamista, kun suurin osa pelaa jokaista pelimuotoa team deathmatchinä.

Aikamoisesta arcaderäiskinnästä puhutaan. En ainakaan itse odota tältä mitään realistisuutta tai tiimitovereilta yhtään apua, publalla pelatessa siis. Paremmat kiksit tiimipelistä saa muualta.

Aikamoisesta arcaderäiskinnästä puhutaan. En ainakaan itse odota tältä mitään realistisuutta tai tiimitovereilta yhtään apua, publalla pelatessa siis. Paremmat kiksit tiimipelistä saa muualta.

Olet aivan oikeassa, mutta ainahan sitä saa haaveilla tiimityöstä.

Onneksi olkoon, olet ilmeisesti juuri sellainen pelaaja jota haluaisin välttää kuin ruttoa. Jos ne tapot on ensisijainen tarkoitus ja minkäänlaista tarkoitusta ei ole pommipaikkoja suojella, suosittelen TDM-pelimuotoa. Siellä saa juosta ihan niin paljon kuin huvittaa.
Ensinäkin viimein on yleensä juuri afkaaja tai muuten vaan istuu jossain kulmassa niin miks vain odottaisi kun voisi saada tapon ja xp:tä.Ja vaikka viimeinen plänttäisikin pommin niin taposta ja defusesta jaa xp ja leveleitä.Lisäksi jos on 4vs1, 2 voi juosta ettimässä sitä ja kaksi suojata pommei.

Ensinäkin viimein on yleensä juuri afkaaja tai muuten vaan istuu jossain kulmassa niin miks vain odottaisi kun voisi saada tapon ja xp:tä.Ja vaikka viimeinen plänttäisikin pommin niin taposta ja defusesta jaa xp ja leveleitä.Lisäksi jos on 4vs1, 2 voi juosta ettimässä sitä ja kaksi suojata pommei.

Tai sitten ei. Toivossa on hyvä elää vai miten sitä sanotaan? Entä mistä olet varma että pääset pommin purkamaan ilman että kuolet? Mitään takeita siitä ei ole.

Olen hyvin tietoinen mistä xptä saa ja mistä ei, eikä missään vaiheessa ole ollut ongelmia pärjäämisen kanssa. Olisi silti ilo pelata sellaisen porukan kanssa joka ihan oikeasti tajuaa edes vähän pelaamastaan pelimuodosta eikä jahtaa epätoivosesti sitä yhtä kaveria xp:n kiilto silmissä.

Olisi silti ilo pelata sellaisen porukan kanssa joka ihan oikeasti tajuaa edes vähän pelimuodosta.

No tällöin teet partyn ja kutsut pelaajia joilla on mikit ja järkipäässä yms vaadittavat peruskriteerit. Sillä hyvin, hyvin hyvin harvoin missä (konsoleilla ainakin) pelissä saa minkään näköstä apua tiimi pelaamisen suhteen "randomeilta". Ei sen enempää BFssä kun Codissa tai muissakaan. Tietysti on poikkeuksia, mutta pääsääntöseti kannataa kerätä kaverit kasaan jos haluaa järkeä siihen peliin, missä pelissä tahansa.

No samapa tuo publalla on, mutta klaanimatseissa mulla on aina ollut se, että ei haeta vaikka olisi vain yksi jäljellä.. :rolleyes:

Ei sen enempää BFssä kun Codissa tai muissakaan.

Tämä peli ei juuri kannusta tiimipelaamiseen. Paremmin tulee kehityspisteitä, kun juoksee päättömänä tappoja etsien, nurkassa kykkien jne. Monet pelit luovat tiimipeliä enemmän tai edes yrittävät, toisin kuin MW2.

Samat tyhjäpäät pelaavat joka tapauksessa, oli peli sitten mikä tahansa. Toisissa peleissä heistä ei ole yhtä paljon harmia, johtuen pääasiassa pelaajien maksimimäärän suuremmasta koosta.

Pitäs saada triple expat siitä kun tappaa vihollisen joka on plänttäämässä tai defusemassa pommia ni sitte porukkaa vois kiinnostaa vähä pelata pelimuotoa niinku kuuluukin.

Ylös Bottom