Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tämä peli ei juuri kannusta tiimipelaamiseen. Paremmin tulee kehityspisteitä, kun juoksee päättömänä tappoja etsien, nurkassa kykkien jne. Monet pelit luovat tiimipeliä enemmän tai edes yrittävät, toisin kuin MW2.

No, ompahan vaihtoehtoa niille keitä ei tiimipelaaminen kiinosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No, ompahan vaihtoehtoa niille keitä ei tiimipelaaminen kiinosta.

Paras vaihtoehtohan toisten kannalta olisi se, että nämä tiimipelaamista välttävät pelaisivat pelejä, joissa pelaajia olisi paljon samaan aikaan servulla ja heidän palloilunsa jättäisi pienemmän vaikutuksen koko pelin lopputulokseen. MW2:ssa taas pelaajia on se 6 per tiimi (pois lukien Ground War) ja heidän pelitapansa vaikuttaa enemmän muidenkin peliin. Eipä tuota ongelmaa esiinny, jos pelaa kavereiden kanssa. Eihän tätä peliä yksin kiinnosta pelata.

Jos tiimipelaaminen ei tosiaan kiinnosta, niin olkoon niin. Omaan ajatusmaailmaani tuo ei vain sovi, mutta en minä henkilökohtaisesti ketään mollaamaan lähde. Yleisellä tasolla voi kyllä nälviä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt varmaan tajusin miks mua on haukuttu rush-noobiksi.
En oo pelannut S&D pelimuotoa, miten sitä kuuluis pelata. Mut haittaako se todellaki vastustajii niin paljon, jos juoksen niiden selkään haulikolla S&D:ssä? Nojoo.. kyllähän siinä kumminki jotenki mut pitäs saada tapettua koska kukaan ei oo kuolematon MW2:sessa joten turhaa valittavat.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pelatkaa niitä klaanimatseja jos kiinnostaa tiimipelaaminen. Publat on juurikin tota pelleilemistä ja juoksemista varten.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt varmaan tajusin miks mua on haukuttu rush-noobiksi.
En oo pelannut S&D pelimuotoa, miten sitä kuuluis pelata. Mut haittaako se todellaki vastustajii niin paljon, jos juoksen niiden selkään haulikolla S&D:ssä? Nojoo.. kyllähän siinä kumminki jotenki mut pitäs saada tapettua koska kukaan ei oo kuolematon MW2:sessa joten turhaa valittavat.

Näinpä. Ihme vinkujia täällä. Jokainen saa pelata peliä ihan niin ku siltä tuntuu. Ja ei kiitos mitää "no saaks ny sit tuubiiki käyttää vai??"

Oikeesti, jotain rajaa. Ois mukava lukea välillä jostain positiivisesta asiasta, eikä tota ainasta valittamista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt varmaan tajusin miks mua on haukuttu rush-noobiksi.
En oo pelannut S&D pelimuotoa, miten sitä kuuluis pelata. Mut haittaako se todellaki vastustajii niin paljon, jos juoksen niiden selkään haulikolla S&D:ssä? Nojoo.. kyllähän siinä kumminki jotenki mut pitäs saada tapettua koska kukaan ei oo kuolematon MW2:sessa joten turhaa valittavat.

Aaah, kyllä! Hyvä kun tarkensit. Nimittäin tuo ykspikku juttu, "haulikolla". Siinä on se vika. Haluikot on ylen nyyppiä koska ne oneshottaa kilometrien päästä ja riittää hyvin pitkälle jos on sen verta tarkka aimi että saa vihun näkymään kuva ruudussa. Eli ammu ensi kerralla primaryllä. UMP hyvin suotava, koska sama ase niilläkin on yleensä kädes, joten eivät ala valittamaan.

Vinkki numero 2: Myös yleensä kuulee valitusta "Aina vi--u selkään!!" Tähän on löytynyt sellanen ratkasu että, kun tuut kämpperiä selkään kierrät sen naaman eteen ja sit ammut. Se on melko nöyryytäävää ja itselle tulee hyvä olo ja ei voi valittaa selkään ampumisesta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Harmi kyllä, että tämä verkkopelaaminen on muuttunut tällaiseksi. Ilman match makingia tilanne olisi varmasti parempi, kuten aikoinaan PS2 socomeissa, joissa kaikki pelit pelattiin suomalais seurassa ja servuilla oli aina selvät säännöt asekielloista (kyllä, kranaatinheittimet olivat kiellettyjä). Jos sääntöjä rikkoi, pelaaja yleensä äänestettiin hyvinkin nopeasti "presidentiksi" tai uusien pelaajien kohdalla tietysti headsettien välityksellä selvitettiin säännöt.

Nykyään on todella harvinaista löytää oikeasti miellyttävää publapeliä, koska jokaisesta löytyy näitä herrasmies -sääntöjen rikkojia. Jotkut vetoavat siihen, että kun se on peliin laitettu, niin sitä saa tietysti käyttää ja toiset taas käyttävät näitä vain ärsyttääkseen vastapelaajia. Oli syy mikä tahansa, se ei vie sitä pois, että monet pitävät näiden aseiden käyttöä oikeasti häiritsevänä. Oma kohtaisesti otan tämän vielä raskaammin, koska verkkopelaamisen aloitin juuri tuolta organisoidusta yhteisökeskeisestä pelaamisesta, jossa oli selvät säännöt. Nykyään, täysin match makingin takia, minkäänlaista järjestystä ei voida ylläpitää. Pahin asia on kuitenkin vielä se, että tälle tilanteelle ei voida yhtään mitään, ainakaan mw2:ssa. Pitää vaan odotella, josko jokin pelifirma tekisi oikeasti fiksut peli-aulat. Ei tosin kovin todennäköistä, koska match making -systeemi on helpompi ja halvempi ja casual gamereille nopeampi tapa päästä pelaamaan täysin tuntemattomien kanssa.

KonnaJooseppia suosittelisin lopettamaan turhien viestien kirjoittelun, kyllä nyt ihmisen tulisi tietää millä aineilla sitä ohjainta uskaltaa putsata.

Wnb mode -out
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ja taas se alkaa: itkuu, vinee, valitusta, epätoivoo, liian r00 jne.

Se on "ihan kiva", että tulette tänne asti valittamaan kuinka rush-r00 / camp-houmou-tyyppi olet. Kiviäkin kiinnostaa, paljon saat "fanipostii"/ matsi. Jos se yhtään mieltä kohentaa; en o koskaan saanu "hatemeilii", missään olosuhteissa, vaikka oon käyttäny: "noob"-tubee, RPG:tä, C4:ää, claymoree, sniipperii, rynkkyy, paljasta nyrkkii, kaverin ohjainta, duckhunt-pyssyy, Luigii, kilpee, Junnuuu jne. En o saanu postii, muutaku korkeintaa tyylii : you are siiiiiick! ( jonka oon ottanu positiivisesti )

Ja vaikka oisin saanu persreikä-palautetta, ni toki tulisin tänne HETI itkeen, kuinka norjalaiset käyttää mörköpötköö matseissa, soomalaiset istuu nurkassa HBS:n kans tai jottai ja ruottalaiset puhuu jottai pahaa Kustaa Vaasasta. Lolz!

Jos jatkossa immeiset keskittyis tässä ketjussa pelin analysointiin, mahdollisiin epäkohtiin (klitsit jne.) puimiseen tai hauskanpitoon. EIKÄ oman suorituksen hypeen, muiden "nyyppämäisyyteen" tai IW:n kanoihin. Ja voisko joku viksu tulkata sanan "nyyppä, nawb, newbie, noob" jne. todellisen olemuksen? Vai onko kaikki, jotka ei vaan jostain syystä tajuu pelii / kikkailee "nyyppii?"

Jos joku ei tosta viellä tajunnut, ni tässä se tulee: Älä tu vineen, hypettään, trollaan tai muuten vaan saivartelemaan pelistä. Kyseisen ketjun lukijat todennäköisesti ovat nähneet vastaavaa. Toki hyväksyttävää on reportoida esim. mahdolliset klitsit ja muut "epäkohdat", mutta ketään ei kiinnosta jonkun henkilön v-tuskäyrä tai angstitaso. Tack, ja viä ilman suoranaista v-tuilua!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No nyt selvis sitten sekin. Oli tänään taas pelit, kavereiden kanssa pelattiin ja sit yhtäkkiä tajusin että tännehän on tullu näitä BF:BC2:n pelaajia, hyvin huomas heti miten ne pilas pelit kun ne yritti räjäytellä sinkoilla ja C4:lla taloja matalaks:mad: Pilasivat kyllä ihan täysin tämän tiimityöskentelyn ja pelinautinnon:mad: Et kysyynpähän vain, tähäänkö tämä on menossa, ennen vielä jotenkuten pystyi pelaa mutta nykyään nää BF:BC2:n pelaajat pilaa ihan kaiken, kun servut on täynnä lentokoneita ja sit ne yrittää räjäytellä taloja matalaks ja talon katoilla istuvat tuubit kädessä ampumassa kohti kaikkea:mad:, pistää kyllä vihaiseks moinen touhu. Et sanoinpahan vain:mad: Kuitenkin maksoin 50€ pelistä ja haluan kyllä rahat takaisin jos en saa sitä palvelua mitä olen omilla verorahoilla ostanut!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No nyt selvis sitten sekin. Oli tänään taas pelit, kavereiden kanssa pelattiin ja sit yhtäkkiä tajusin että tännehän on tullu näitä BF:BC2:n pelaajia


Meniköhän tää viesti väärälle paikalle Tää on MW2 keskustelu ei BF BC 2 keskustelu!!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo, nyt on itselläni kysymysmerkki pään päällä tästä map packistä. Tiedän että tulee 3 uutta 2 vanhaa mappia ja ilmestyy PC ja Ps3 vasta tän kuun loppussa mutta olin jostain lukevinani/kuulevinani että joitain mappeja pystyy pelaamaan vain tietyssä gamemodessa? (Esim. bailout mappiä vain SnD?!) Jos boxin porukat tai muuten vaan ihmiset jotka tietävät asiasta enemmän vois kertoa jos olen ihan väärässä. Jos asia on näin niin en kyllä rupea ostamaan jos crashejä pystyy pelaamaan vain vaikka Sabotages.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Meniköhän tää viesti väärälle paikalle Tää on MW2 keskustelu ei BF BC 2 keskustelu!!!!

Siis siinäähän juuri kerrottiin kuinka BeeäFfän pelurit on tulleet takaisin MW2 ja nyt pilaavat ystävämme reimon peli nautinno ihan kokonaan.

JouCo taas nauttinut jotakin maukasta munanmetsästyksen ohella?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tämmöne mukava juttu tähä väliin: Mulla näyttää, että on 0 pelaajaa pelaamassa MW2. Onks muilla sama juttu?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis siinäähän juuri kerrottiin kuinka BeeäFfän pelurit on tulleet takaisin MW2 ja nyt pilaavat ystävämme reimon peli nautinno ihan kokonaan.

JouCo taas nauttinut jotakin maukasta munanmetsästyksen ohella?

Ystävämme Reimo on punaisine naamoineen oikeassa :D
Ei limppu. En metsästänyt munia... Ammuin thumpperilla respaan, kaikki kuoli ja ragequit oli salee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tämmöne mukava juttu tähä väliin: Mulla näyttää, että on 0 pelaajaa pelaamassa MW2. Onks muilla sama juttu?
Mulla oli myös aamulla. Pelasin yhen roundin ja sit näky taas normaalina.

Joo, nyt on itselläni kysymysmerkki pään päällä tästä map packistä. Tiedän että tulee 3 uutta 2 vanhaa mappia ja ilmestyy PC ja Ps3 vasta tän kuun loppussa mutta olin jostain lukevinani/kuulevinani että joitain mappeja pystyy pelaamaan vain tietyssä gamemodessa?

Kyllä minusta ne uudet mapit ovat aika monessa pelimuodossa. Ainakin mitä videoita oon kattonu nii Crashistä on Domination ja Headquartes. Ja Bailoutista on myös ainakin Demolition, CTF ja Headquartes.
Ja muutes boksille tuli uusi "pelimuoto" Stimulus. Ku sitö painaa nii tietääkseni siinä pelataan pelkästään uusilla mapeilla. En tiedä onks pysyvä :p
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Saisko saman ihan suomenkielellä? :rolleyes:

Toki Timppaseni!
Ragequit = itkupotkuraivarista kärsivä pelaajamme ajattelee pärjäävänsä paremmin autuaammilla metsästysmailla ja lähtee hymyssä suin pois servulta. Useimmiten tällaista touhua harrastavat r00t, joilla on komia prestigemerkki. Ennen poistumistaan ko. henkilö kuitenkin usein ilmoittaa pelitovereilleen viileästi jotakin, tyyliin: f-this, OMG, my mom was a camper too, biatch, f-you tai this game is laggy as my dad's new diapers. Ja sitten poistuu.

Huomattava on kuitenkin, että ko. pelaaja saattaa eksyä takaisin samoille apajille ja jatkaa pelaamista kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan :eek:

EDIT: Kiitos Wilho tuestanne! Arvostan, mutta noinhan se homma ei koskaan vain mene. Porukkahan yleensä lähtee siinä vaiheessa servulta, kun avaan turpani aulassa. Siksi useimmiten olen hiljaa aulassa, paitsi jos limputtaja on ampunut ohi, kun defusaan pommia 1v1 tilanteessa :yyberhappyrolleyskeltanenaamahymiö:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Siis siinäähän juuri kerrottiin kuinka BeeäFfän pelurit on tulleet takaisin MW2 ja nyt pilaavat ystävämme reimon peli nautinno ihan kokonaan.


Miksei se mene sano maan tätä bf bc 2 keskusteluun ei se meille auta itkemään tulla...

ps.Mitä tarkottaa r00t???
 
Ylös Bottom