Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jep, tänään muutaman mapin pelasin FFA, ja 5sällillä oli käytössä tuubi. :/

jep,huomattu on:mad:Itse en käytä tuubia mut mieli tekis jos vastustajakin käyttää!jos vastustaja saa parikaan tappoa tuubeilla niin kohta koko vastustaja tiimi ampuu niillä helpompien tappojen toivossa.Useimmiten nämä pelaajat ovat jotakin helari poikia joilta sitten menee hermo jos magnumilla tai dessulla ne tappaa ja tuubi määrä tuplautuu kun eivät kestä totuutta että ovat huonoja pelaajia:D
Niin ihan totta että aika usein ne ovat suomalaisia!
Tunnistitko tässä kohtaa kuuluvasi tähän joukkoon?

kiitos ei muuta lisättävää;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin ihan totta että aika usein ne ovat suomalaisia!

Aika yleistämistä taas, tottakai useimmiten ovat suomalaisia kun matchmakin etsii pelaajia lähimpänä itseäsi.

Ennenkaiken pahan alku ja juuri olivat britti ja jenkki teinit, yllättäen muutuivat suomalaisiksi.

Tuubista kun jalat lähtee alta niin enskeralla kosto on suloinen.

PS. Tätä peliä pitää pelata tuubittajien ja muiden puukkojunkkareiden säännöillä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pääseekö enää onlinee sisälle ennen huomista jos en ehtinyt kirjautua sisään ennen kello kuutta ?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

ei hitsi eikö sinne millään voi päästä tänään?!?! :mad: Oisin halunnu niin tehdä pari challengea vielä tänään.. Ja oon muutenkin pelannu tänää vasta 4 tuntia et oisin saanu pelaa vielä toiset neljä tuntia:confused: Eikö sinne pääse?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Noi vtun buusterit alkaa ottaa päähän, tänäänki näin n.8 hengen ringin hankkimasse heduja..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei kuulu tähän ketjuun tuo huoltokatkos juttu, mutta kannattaa ihan itse kokeilla pääsekö jo... Itse pääsin nyt pelaamaan. :)

Noi vtun buusterit alkaa ottaa päähän, tänäänki näin n.8 hengen ringin hankkimasse heduja..

Sehän tässä pelissä just on yks hauskimmista hommista jahdata noita boostaajia. ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eikö kellään tosiaan jumita tää peli uuden karttapaketin asennuksen jälkeen??? Joka pelin lopussa jumma ja välillä lobbyssakin..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itelläni 14 nukea, yks kamun luona xboxilla :p Suurin osa on hankittu ACR:llä.

No sehän on jo huima määrä Nuksuttimia!! Itse koitan vielä kalastella sitä esikoista.. aika näyttää.
Oma vakiosettini on: Scar-h grenade launcherilla ja holographilla, secondaryna thumper, perkkeinä SOH, hardline ja commando. Ihan kelpo setti tietääkseni;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No sehän on jo huima määrä Nuksuttimia!! Itse koitan vielä kalastella sitä esikoista.. aika näyttää.
Oma vakiosettini on: Scar-h grenade launcherilla ja holographilla, secondaryna thumper, perkkeinä SOH, hardline ja commando. Ihan kelpo setti tietääkseni;)


Kuinkas kelvottomia pelaajia vastaan oikein pelailet, kun tuollaisella setillä saat tuhoa aikaseksi?
 
Ylös Bottom