Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands - Pandoraa loottaamassa

Vastaus: Borderlands [X360]

Peliseuraa edelleen kaipaan tämän pariin. DLC:t löytyy ja pelaan milloin vain miten paljon vain mitä vain. :D Joku kunnon porukka olisi kiva saada! Tag: ronniejameslate
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Borderlands GOTY (Bundle) nyt storessa ihan kilpailukykyiseen hintaan 14,95€.
Meinaako tuo bundle sitä, että mukana tulee alkuperäinen peli+lisäosat? Vai onko tässä vaan pelkät lisäosat?
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Meinaako tuo bundle sitä, että mukana tulee alkuperäinen peli+lisäosat? Vai onko tässä pelkät lisäosat?
Nimenomaan täyttä settiä, eli peli ja kaikki lisärit ihan samaan tapaan kuin kaupassa myytävässäkin GOTY-versiossa.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

GOTY-versiossa on tosiaan koodit lisäreille, eli eivät ole suoraan "levyllä".

Ainakin itselläni levy-GOTYssa DLC:t ovat mukana pelilevyllä.

Mutta joo tähän hintaan voin kyllä suositella pakettia lämpimästi. Itse jostakin syystä välttelin Borderlandsia muutaman vuoden verran, mutta hehkutettu co-op lopulta käänsi pään. Lisäosista zombimätöt piristävät peruspeliä, Claptrap oli hauska, Knoxxissa ehkä hitusen liikaa ajamista, ja Moxxin konsepti oli sen verran ankea, ettei koko setti kiinnostanut laisinkaan.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Ainakin itselläni levy-GOTYssa DLC:t ovat mukana pelilevyllä.

Ihan tosi? Ei mulla ainakaan ollut. Näköjään julkaisseet uuden version perään, tässä aiheesta Gearboxin forumilta:

"yes, we're making a change to the Borderlands GOTY edition so that the DLC will be on the disc. I'm hunting down dates when this change will be made and you'll start seeing it hit store shelves, but it's happening."

(Ilmeisesti "vanhemmassa" luki "Tokens for all 4 add-on packs", mutta nyt "All 4 Add-On Packs".)
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Hmm, varsin kilpailukykyinen hinta kyllä. Voisi kysyä kaverilta josko ostettaisiin molemmille tuo, niin päästään sitten pelailee co-oppia oikein muutaman kymmenen tunnin edestä (kun otetaan kaikki lisärit laskuun). :)
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Hyvä peli, paukutin kesällä platina-trophyn tästä, suhteellisen helposti lohkesi.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Onko PSN- ja levyversion kanssa jotain eroavaisuuksia. Esim. latausajat, onko nopeampi, kun peli pelataa kokonaan kovalevyltä?
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Onko PSN- ja levyversion kanssa jotain eroavaisuuksia. Esim. latausajat, onko nopeampi, kun peli pelataa kokonaan kovalevyltä?

No, levyversiossa on ainakin paikoittain pitkät latausajat, storeversiosta en osaa sanoa, en usko että kumminkaan hirveästi nopeampi on. Ostaisin GOTY:n levyllä jos pelin haluaisin, fyysinen voittaa digitaalisen.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Alotin eilen tätä pelaa ja ois pikku ongelma. Jostain syystä mun tehtävissä oli kilven ostaminen, vaikka olin sen jo kerran tehnyt. Ostin kilven ja tein pari muuta tehtävää. No nyt kun menen puhumaan sille tyypille jolta sai ekat tehtävät, se sanoo vaan jotain "You did fine." enkä saa mahdollisuutta suorittaa tehtäviä loppuun.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Jostain syystä mun tehtävissä oli kilven ostaminen, vaikka olin sen jo kerran tehnyt. Ostin kilven ja tein pari muuta tehtävää. No nyt kun menen puhumaan sille tyypille jolta sai ekat tehtävät, se sanoo vaan jotain "You did fine." enkä saa mahdollisuutta suorittaa tehtäviä loppuun.

Voisit laittaa mikä tuo kilven ostamis tehtävä on englanniksi niin asiaa voi tsekkailla.
EDIT: Tämä? http://borderlands.wikia.com/wiki/Fix'er_Upper
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Nyt olisi pahemmanlaatuinen ongelma.

Pelin olen pelannut läpi "Pleikkari-X:llä" kertaalleen. (Blu-ray)
"Pleikkari-Y:llä" olen pelannut pelin kertaalleen läpi. (Blu-ray)

Latasin PSN:stä Borderlandsin, kun ilmaseks sai plussalla, tällä "Pleikkari-Y:llä."

Ensiksi yritin aloittaa uutta peliä tuolla vanhalla hahmolla ("Pleikkari Y:llä" pelattu), mutta peli sanoi, että "Toisella PS3-käyttäjällä tehty hahmo ei kelpaa." tms. (Vaikka samalla PS3-käyttäjällä pelaan edelleen.)

Ilmeisesti fyysisen levyn tallennukset eivät kelpaa ladattuun versioon.

Tein sitten uuden hahmon, mikä oli alunperin tarkoitukseni, ja nyt sitten on sellainen ongelma, että en saa trophyjä ollenkaan.

Kertaalleen on tullut tuonne ruudun oikeaan yläkulmaan harmaa laatikko, jossa lukee "You can't win this trophy."
Suunnitelmissa oli platinan tavoittelu.

Toivottavasti saitte selvää.

Kiitos.

EDIT: Fyysistä levyä ei enää ole.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Ei kai tuossa sen kummempaa tosiaan ole, kuin että fyysisen pelilevyn tallennukset eivät toimi latauspelissä. Trophyjä se ei ilmeisesti myöskään synkkaa, mutta kun samaa trophya ei kuitenkaan voi kahta kertaa saada, niin se ilmoittaa sen sitten tuolla tavalla.

Eli pelaat kuin ensimmäistä kertaa, mutta trophyja et voi voittaa uudestaan. Sitä en tiedä, estääkö se platinan saamisen.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Voisit laittaa mikä tuo kilven ostamis tehtävä on englanniksi niin asiaa voi tsekkailla.
EDIT: Tämä? Fix'er Upper - Borderlands Wiki - Walkthroughs, Weapons, Classes, Character builds, Enemies, DLC and more!

Keep Your Insides Inside bugaa minulla myös. Level 25 huitelen menemään. Mulla on Dr Zed hävinnyt kokonaan, joten ei pahemmin palautella kilpeä vaikka olen sen palauttanut aiemmin, en tiedä sekoittiko online jotenkin tätä pakkaa kun käytännössä heti alusta asti menin online puolelle. Eipä siinä, mukavaa ajanvietettä tämä edelleen on, platinapokaali tästä tuli aikanaan napattua.
Gearboxin forumilla juttua k.o. bugista
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Ei kai tuossa sen kummempaa tosiaan ole, kuin että fyysisen pelilevyn tallennukset eivät toimi latauspelissä. Trophyjä se ei ilmeisesti myöskään synkkaa, mutta kun samaa trophya ei kuitenkaan voi kahta kertaa saada, niin se ilmoittaa sen sitten tuolla tavalla.

Eli pelaat kuin ensimmäistä kertaa, mutta trophyja et voi voittaa uudestaan. Sitä en tiedä, estääkö se platinan saamisen.

Aloitin tuolla Mordecailla, jolla on siis tuo Bloodwing. Trophyn saa kun tappaa 15 vihollista Bloodwingillä (minulla ei kyseistä trophyä ole), ja kohta alkaa olemaan lähemmäs sata tappoa. Täytyypi jostain hommata fyysinen levy ja kokeilla jos alkais toimimaan.

EDIT: Level 15 ja level-trophyistä ei ole minkäänlaisia ilmoituksia tullut.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Ei kai tuossa sen kummempaa tosiaan ole, kuin että fyysisen pelilevyn tallennukset eivät toimi latauspelissä. Trophyjä se ei ilmeisesti myöskään synkkaa, mutta kun samaa trophya ei kuitenkaan voi kahta kertaa saada, niin se ilmoittaa sen sitten tuolla tavalla.

Eli pelaat kuin ensimmäistä kertaa, mutta trophyja et voi voittaa uudestaan. Sitä en tiedä, estääkö se platinan saamisen.

Itselläni on fyysinen levy ja latasin tuon ps+ ilmaisversiona ja ihan hyvin pelittää tallennukset. Onko ollut eri maan versio vai tallennukset tehty co-op pelissä?? Luultavasti riittää että poistat vain profiili saven, otat vaan talteen sen ennenkuin teet mitään... Ja oma levyni on UK punapallo versio BLES ja kaikki toimii...

Ja " Keep your insides inside" tehtävään että jos liittyy toisen peliin missä se on tekemättä niin sillä voi saada sen tehtyä..
Online pelit kyllä sekoittavat tehtävät aika hyvin jos erehtyy meneen väärään peliin... :)

Ja trophyt "voi voittaa uudestaan" jos pelin trophytiedot ei ole ajan tasalla koneessa ( esim. uusi kone, varmuuskopioinnin palautus jne... ) mutta synkatessa ne palautuu ennalleen...
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Liekö tämä peli hakkeroitu / löydetty joku glitch.
Onlinessä kattelin kun 17 tason tyyppi tuli mun kanssa alueelle jossa oli 30 levelin vastustajia, ei ottanut osumaa. Ihmettelin miten toi on mahdollista, tämä sama tyyppi tiputti mulle 2 kappaletta:

TDR--550AWE Alacritous panacea shield.
Capacity 214748,
Recharge deploy 5
Quick Health Regeneration
Hinta: 9999999

Ei tule osumat läpi ei :p.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Liekö tämä peli hakkeroitu / löydetty joku glitch.
Onlinessä kattelin kun 17 tason tyyppi tuli mun kanssa alueelle jossa oli 30 levelin vastustajia, ei ottanut osumaa. Ihmettelin miten toi on mahdollista, tämä sama tyyppi tiputti mulle 2 kappaletta:

TDR--550AWE Alacritous panacea shield.
Capacity 214748,
Recharge deploy 5
Quick Health Regeneration
Hinta: 9999999

Ei tule osumat läpi ei :p.
Tietokoneen avulla pystyy jotenkin muokkailemaan varuteitaan mielensä mukaan. Itsekin ihmettelin, kun joskus tuli coopissa joku täysin ylivoimainen supermies vastaan, joka myös anteliaana miehenä lahjoitti minulle tuollaisen suojan.
 
Ylös Bottom