Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands - Pandoraa loottaamassa

Vastaus: Borderlands [PS3]

(mahd. "glitch" - Knoxx DLC)

En sano nytten aivan 100% varmuudella, mutta muistaakseni tuo on korjattu jossain päivityksessä. Eli glitch ei enään toimi. Saatan väärässäkin olla, mutta itsellä tälläinen mielikuva.

Voihan se olla, mutta täällä jotkut sanovat että tietyt vanhat "kikat" vielä toimisivat..
Crawermax glitch, isnt really a glitch is it...! - Page 16 - Gearbox Software Community
Itsellä ei kyllä toiminut ja pelaan vielä "soldier" hahmolla.

Tuo rahan menetys (kun kuolee) haittaa kokeilua sen verran, että ainakin vedän Robot-DLC:n pois alta ennen kuin edes yritän uudestaan (jos edes yritän). Pelihän savettaa aina kun lopetat sen menusta (mutta ei, jos vain heität kylmästi PS:n oman menun kautta "quit game"), joten kaipa menetetyt rahat jäävät menetetyiksi..

Mutta joo, tuo secret boss on kai tarkoituksella suunniteltu 4:n pelaajan co-op-väännöksi, joten sitähän voi myös syyttää itseään jos yrittää yksin level 43:lla mennä kenttää ratkaisemaan.. ;)

Tuokin "8 miljoonaa" -trophy tuntuu aika älyttömältä.. Kai pitäisi vetää peli uudestaan vaikeammalla tasolla (=toiseen kertaan), että saisi enemmän rahaa tms.. Knoxx DLC ei siis varsinaisesti kovinkaan helppo trophy-kerääjille (jos haluaa 100% tehtävät suoritettua - itse DLC:n varsinainen "läpäisy" lopputeksteineen ei sinänsä ole kovin vaikeaa).
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Nappasin tämän n. kuukausi sitten alelaarista 15 eukulla. Pelasin pari iltaa 14 lvl asti ja siirryin muiden pelien pariin.

Tuli sitten eilen illalla napattua peli hyllystä kun kaverin kanssa tuumailtiin jotain hauskaa co-oppia. No, kaverille levutettiin nopeasti minun charruni boostimana oma hahmo 10 lvl asti ja ruvettiin sitten pelaamaan tarinaa eteenpäin. Kyllä sen siinä 6h pelisession aikana (joka loppui noin puoli tuntia sitten) huomasi, että peli on paljon hauskempi kaksin kuin yksin. Voisipa tässä joku ilta onlinessakin kokeilla.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Onlinessa hauskuus kaatuu siihen, että mikeistä ei saa mitään selvää tai sitten ei kuulu mitään. Tämä onkin ehkä yksi pelin rasittavimmista virheistä. Jos mikit toimisi olisi tämä kyllä aika kova coop peli.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Tais olla niin, että kunhan on teleporttitolppaan pääsy niin voi lisäreitä mättää.
Kaverin kanssa vedettiin lisäreitä vasta sitten kun oltiin peli menty co-oppina läpi, noihin kun saa ihan kohtuullisesti aikaa kulumaan. Vielä olis knoxista puolet pelaamatta ja claptrap kokonaan, mutta kun meinaa olla ruuhkaa pelijonossa.

Joku skag-hommeli tais olla vaatimuksena, eli varmaan juuri mainitsemasi.

Jos olis mikä tahansa muu peli, niin en pelaisi; zombeja zombejaa.. Aivan tajutonta tuubaa. Siellä täällä ja tuolla zombeja viimeiseen asti. Tähän peliin sopii korkeintaan zombit, johonkin taas ei, mutta tässä niitäkin tulee ovista ja ikkunoista sellasella tahdilla että alkaa olemaan aika pientä mun pelaaminen, tai pienissä erissä oikeastaan enää.

Onko tämä oikeasti (gspotin mielestä ainakin) paras lisäri?

E: Hajoan näihin "täällä jossain"- waypointteihin.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Itsellä reilut 14h peliä takana ja lvl28, loistavaa viihdettä kyllä ollut :cool: Mietin kanssa noita lisärien peluuta milloin olisi sopivaa joten nyt kun sekin selvisi niin voisi melkein ekaa koittaa :cool:
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Jos olis mikä tahansa muu peli, niin en pelaisi; zombeja zombejaa.. Aivan tajutonta tuubaa. Siellä täällä ja tuolla zombeja viimeiseen asti. Tähän peliin sopii korkeintaan zombit, johonkin taas ei, mutta tässä niitäkin tulee ovista ja ikkunoista sellasella tahdilla että alkaa olemaan aika pientä mun pelaaminen, tai pienissä erissä oikeastaan enää.

Kyllä minustakin tuo Zombie Island oli erinomainen lisäri, osin tunnelmallinen ja lopulta sellainen "sopivan" pituinen. Knoxx tuntui loppua kohden aikamoiselta puurtamiselta pitkin highwaytä kahteen suuntaan - ainakin jos haluaa kaikki tehtävät suoritettua (good luck tosin Crawmeraxin kanssa). Mutta ei sekään huono ollut missään nimessä.

Zombie Islandissa täytyy ikään kuin muuttaa pelityyliään (mihin tottunut pääpelissä), enkä itse menisi pelaamaan sitä jos ei pääpeli ole vedetty loppuun (parempia aseita ja korkeampi level). Kun zombin tappo "flow" löytyy, niin homma lähtee kummasti sujumaan.

Mulla nyt (PS3:lla) Robot-DLC vauhdissa ja nyt alkaa tulla pientä väsymystä kehiin. Mutta vedetään nyt tuo ja siirrytään sitten muihin haasteisiin. Olen ymmärtänyt, ettei tuota Mad Moxxia kannata "yksin" mennä pelaamaan?

Crawmerax taitaa tässä vaiheessa jäädä, koska en jaksa aloittaa "pelikertaa 2" ja taitaisi Crawmerax olla silloin vieläkin kovempi tapaus.. Hitaasti vain nousee levelit kun pääsee 40:neen asti (pelikerta 1) - ainakin siltä tuntuu..
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Kyllä minustakin tuo Zombie Island oli erinomainen lisäri, osin tunnelmallinen ja lopulta sellainen "sopivan" pituinen. Knoxx tuntui loppua kohden aikamoiselta puurtamiselta pitkin highwaytä kahteen suuntaan - ainakin jos haluaa kaikki tehtävät suoritettua (good luck tosin Crawmeraxin kanssa). Mutta ei sekään huono ollut missään nimessä.

Zombie Islandissa täytyy ikään kuin muuttaa pelityyliään (mihin tottunut pääpelissä), enkä itse menisi pelaamaan sitä jos ei pääpeli ole vedetty loppuun (parempia aseita ja korkeampi level). Kun zombin tappo "flow" löytyy, niin homma lähtee kummasti sujumaan.

Juu, siis älkää väärin ymmärtäkö. Olen vaan vannoutunut zombi-vihaaja... :D Alussa oli jäätävä fiilis, kuinka hyvin teema sopi nimenomaan tähän peliin, ja peruspelistä poikkeava tasaisen harmaa yksitoikkoisuus tipotiessään (vaikkakin pidin siitäkin, no joo heh...).

Olet oikeassa siinä myös, että pelityylini on ihan väärä vielä tähän. Aseita en oikeen osaa löytää niitä oikeita nimenomaan zombeille. Peli on läpi, joten munaa munkin aseissa jopa on. ;) Boomboombstickki oli alkuun aika muikea, kuusiko se ampuu kerralla ja niitä sitten yksi jokaiseen ni tulee puhdasta. Ja kyllä, aika urpoilua multa myös peruspelistä tuttu "kaikki viholliset alas"- peli tyyli. Hirveesti en tykkää tehtäviä tehdä paniikissa kun miljoona mörköä ympärillä ja perseessä kiinni. Ja tällä hetkellä myös näin ohi mennen pelaamisen alla Dead Space, miettikää mitäs tykkään... :D

Tuntuu vähän tyhmältä kirjoitella mun omia tyhmiä kommenttejaan varmasti moneen kertaan keskustelluista jutuista jo täällä, pelillä kun on jo vähän ikääkin, mut jos joku tyksii niin olis kiva tahkota zombejakin yhessä ja muuta kivvaa. Koitin jotain random-sessioita eilen quick-matcheista, ja voitte kuvitella mitä se oli. Piti lahdata joku 50x Scrabbeja tms. Dahl Headlandissa, ja eräs sankari lähtee juoksemaan sitä hemmetin waypoint-kiekkaa läpi kilometrien päähän. Sitten peliin spawnaa varmaan viisi eri jätkää jatkuvasti kilsan päähän. Koita siinä jotain sitte tehdä yhessä.

Ollaan levelillä 38, heavy gunneri Rolantti.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Noh juu, itselle zombi - ja kauhupelit yleensä ovat lähellä sydäntä, joten osaksi siksi tuo Zombie Island jäi mieleen asteen paremmin. Knoxx varmasti antaa paremmat fiilikset sitten itse peruspelistä pitäville.

Zombie-osioon paras ase on mielestäni pääosin shotgun. Varsinkin, jos hamuaa sitä "Braiiiins" achievementtiä/trophya (se kannattaa aktivoida mahd pian niin ei tarvitse grindata enempää kuin on tarvis), eli antaa zombin tulla vähän lähemmäs ja hiukan ylös tähtäämällä pamauttaa päähän. Sekin on hyvä muistaa, et joka alueen saa kyllä "putsattua" vaikka zombeja lappaa päälle. Eli parempi putsata - edetä - putsata ym. Ei kannata juosta välttämättä liian pitkälle vaan mennä hitaammin ja antaa zombien tulla pelaajan luo. Ne kyllä lopulta loppuvat (ovat sit osin takas jos poistut alueelta ja palaat).
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Mulla nyt (PS3:lla) Robot-DLC vauhdissa ja nyt alkaa tulla pientä väsymystä kehiin. Mutta vedetään nyt tuo ja siirrytään sitten muihin haasteisiin. Olen ymmärtänyt, ettei tuota Mad Moxxia kannata "yksin" mennä pelaamaan?

Crawmerax taitaa tässä vaiheessa jäädä, koska en jaksa aloittaa "pelikertaa 2" ja taitaisi Crawmerax olla silloin vieläkin kovempi tapaus.. Hitaasti vain nousee levelit kun pääsee 40:neen asti (pelikerta 1) - ainakin siltä tuntuu..

Mad Moxxia ei kyl edes kannata hankkia. Ite sen hankin ja väkisin piti kaverin kans pelata se läpi aivan tajutonta skeidaa.

Jos levelejä haluut nostaa mee jonku tyypin mukaan mikä on max levelillä kakkos kiekalla, niin levelit nousee ihan tajutonta vauhtia. Ite vedin joskus sen huntterin tolleen 50 levelille parissa tunnissa :)
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Eilen tuli vetästyä läpi pääjuoni, lvl 37 ja 23h rapiat meni aikaa. Muutamat sivutehtävät voisi vielä pelata pulkkaan ja sitten perehtyä DLC:hin.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Mad Moxxia ei kyl edes kannata hankkia. Ite sen hankin ja väkisin piti kaverin kans pelata se läpi aivan tajutonta skeidaa.

Mad moxxi oli kyllä sellaista tavaraa ettei kenellekään voi suositella. Nuo areena-missionit meni jotenkin peruspelissä, mut ei noita ainakaan yksin jaksa hullukaan tahkota yli sataa roundia! :eek: Prove yourself, mitä viis kertaako noita areenoja? Hyvä kun ekankin olis jaksanut mennä läpi. Taisin viidennen roundin neloselle päästä kunnes kuolin ja alkoi nelosesta alusta. Ei hyvä luoja tälläistä enää ikinä.

Robolution oli ihan peruskamaa, vaatii vähän asennoitumista, mut kun kerran peliin ylipäätään asennoitui oikein niin ei ongelmia ollut yhtään. Ihan hauskaa, toki eriäviä mielipiteitä löytyy taatusti. Pomoja piisaa, pitkälti helppoja kaikki. Viimeisessä meni jonkun aikaa, mut ekalla yrittämällä sekin. Ajoneuvojahan nää kaikki lisärit kaipaisi, mut menihän se noinkin. 8½/10 tuolle lisärille.

Kyllä Zombie island loppujen lopuksi meni kivasti, jostain syystä oli kyllä hiukan vaikeampi kuin em. Viva la robolution-dlc. Ehkä sen takia, ja muutenkin piristävän ulkonäön myötä jopa parempi kuin em.

Moxilla heittäisin vesilintua, mut siellä se vaan kummittelee kovolla. Secret armory jäljellä, millonkohan uskaltaisi pelata sen. Toista läpipeluuta kai odotellessa. Gamertagin saa lisätä jos joku haluaa pelailla!
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Mad moxxi oli kyllä sellaista tavaraa ettei kenellekään voi suositella. Nuo areena-missionit meni jotenkin peruspelissä, mut ei noita ainakaan yksin jaksa hullukaan tahkota yli sataa roundia! :eek: Prove yourself, mitä viis kertaako noita areenoja? Hyvä kun ekankin olis jaksanut mennä läpi. Taisin viidennen roundin neloselle päästä kunnes kuolin ja alkoi nelosesta alusta. Ei hyvä luoja tälläistä enää ikinä.

Onko noilla Mad Moxxi -areenoilla mitään yhteläisyyksiä esim. tuohon Knoxx DLC:n "Circle of Duty" -missionin tehtäviin? (EDIT: Ainih, et ole vielä sitä pelannut..). CoD-tehtävät ainakin menivät varsin sujuvasti läpi myös yksin (kahdessa vikassa tehtävässä olin vain yhdellä sektorilla välillä pienen nurkan "takana" ja sieltä napsin porukkaa) ja mietin vain sitä, että kannattaako noita Moxxin tehtäviä edes yksin yrittää? Nyt ainakin tuntuu, että jätän suosiolla väliin.

Robolution oli ihan peruskamaa, vaatii vähän asennoitumista, mut kun kerran peliin ylipäätään asennoitui oikein niin ei ongelmia ollut yhtään.

Mulla olisi tuo paketissa, mutta vielä uupuu pari ärsyttävää trophyja (eli se, jossa niitä pienempiä roboja ampumalla pitää saada kerättyä x-määrä harvinaisempia juttuja - peli meni läpi ja extraakin olen pelannut, mutta aika tiukassa nuo öljylamput, pizzat ja muut ovat.. 3D-lasit tosin sain.

Knoxx on varmasti pisin DLC noista ja sisältää tosiaan oikeasti aika kovan (tosin ylimääräisen) bossin. Varaudu siis vääntämään pitkin kahta highwaytä edes takaisin..
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Onko noilla Mad Moxxi -areenoilla mitään yhteläisyyksiä esim. tuohon Knoxx DLC:n "Circle of Duty" -missionin tehtäviin? (EDIT: Ainih, et ole vielä sitä pelannut..). CoD-tehtävät ainakin menivät varsin sujuvasti läpi myös yksin (kahdessa vikassa tehtävässä olin vain yhdellä sektorilla välillä pienen nurkan "takana" ja sieltä napsin porukkaa) ja mietin vain sitä, että kannattaako noita Moxxin tehtäviä edes yksin yrittää? Nyt ainakin tuntuu, että jätän suosiolla väliin.

Siis no joo, pelannut ja pelannut. Tosiaan "Prove yourself"iin, eli ekaan mestaan jäi mun pelaaminen. Noita ilmeisesti olisi siis ollut ainakin neljä lisää. Auta armias, jos niissäkin on/olisi viisi rundia kertaa viisi! :eek:

Viidenteen rundiin jäi neloskiekalle joo. Noista knoxxeista ei ole hajua, mut jos esim. pääpelin areena-juttuihin vertaa niin kolme kierrosta oli melko leikkiä em. kahdenkymmenenviiden (!!) rinnalla. Mitäköhän pirua on mietitty tätä dlc:tä tehdessä. Ei voi kun ihmetellä.

Mitä noissa CoDeissa on oikeastaan? Montako rundia?

Mulla olisi tuo paketissa, mutta vielä uupuu pari ärsyttävää trophyja (eli se, jossa niitä pienempiä roboja ampumalla pitää saada kerättyä x-määrä harvinaisempia juttuja - peli meni läpi ja extraakin olen pelannut, mutta aika tiukassa nuo öljylamput, pizzat ja muut ovat.. 3D-lasit tosin sain.

Noista mahdottomista acheista luin itekin jostain, kuinka ollakaan niin vahingossa 3D-lasit tuli saatua. :D Jotain yksittäisiä tosi harvinaisia öljykannuja mitä lie myös, mutta tälläistä paskaa tämäkin on kun ei ole riippuvainen mistään tehtävästä, niin patchia kaipaisi. Ja päinvastoin, jos taas on tehtävä-achi, kuten brains-/claptrap-part- tehtävä, niin aivan julmettoman idioottimaisen aikaa vievä ja turha. Score.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Perseestä noissa claptrap keräilyissä on se, ettei ole mitään laskuria paljonko kamaa on ko kerätty. Ite olen saanu vaan sen 3d lasit achin. Ne muut tuntuu aivan mahottomiota etenki se öljykannu keräily ku oon saanu kai kolme niitä ja ihan tuhottamasti kaverin kans farmannu. Parhaat paikat kerätä on se Hyperion Dump ja Dividing Faults.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Perseestä noissa claptrap keräilyissä on se, ettei ole mitään laskuria paljonko kamaa on ko kerätty. Ite olen saanu vaan sen 3d lasit achin. Ne muut tuntuu aivan mahottomiota etenki se öljykannu keräily ku oon saanu kai kolme niitä ja ihan tuhottamasti kaverin kans farmannu. Parhaat paikat kerätä on se Hyperion Dump ja Dividing Faults.

Juu, ei mitään hajua montako puuttuu mitäkin.. Tuossa olen useamman kerran Hyperion Dumpia kolunnut ("ylhäällä" vasemmalla hyvä paikka jossa tulee varmaan 20-30 pientä roboa) ja sieltä tulee 1, max. ehkä 2 "harvinaisempaa" kamaa esiin. Eli kyllä tuota saa koluta aika monta kertaa (riippuen miten niitä on saanut itse pääpelin aikana - se kandee ehdottomasti pelata ensin ja kerätä matkalla kaikki).
 
Vastaus: Borderlands [X360]

turhauttavaa tuossa knoxxin lisärissä tuo edes-takasin ajelu ja näyttää olevan kaikissa lisäreissä tuo yksi outpos mistä peli sitten aina jatkuu jos kesken lopettaa.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

turhauttavaa tuossa knoxxin lisärissä tuo edes-takasin ajelu ja näyttää olevan kaikissa lisäreissä tuo yksi outpos mistä peli sitten aina jatkuu jos kesken lopettaa.

Ollaan kaverin kans kierretty tota silleen et jonku tehtävän jälkeen vaan quittia ja uudestaan peliin, niin ei tarvi ajella edestakaisin.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Jännästi oli kyllä käynyt. Oli tallennukset ilmeisesti korruptoituneet ja joutuu taas aloittelemaan alusta. :|
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Vieläkös Konsolifinistä löytyy pelaajia tälle? Itse poimin GOTYn joku aika sitten ja nyt alkaa olla purkissa koko homma mutta Crawmerax ja Underdome ei vielä yksinään uppoa. Tällä hetkellä siis 49lvl Mordecai menossa. Ei tuo yksinään levutteleminen oikein jaksa innostaa.

Lisäilkää jos vaan pelaatte tätä, itse aika laiskanpuoleisesti nykyään pelailen työhommien takia mutta vknloppuisin yleensä kerkeää.
 
Ylös Bottom