Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nimenomaan täyttä settiä, eli peli ja kaikki lisärit ihan samaan tapaan kuin kaupassa myytävässäkin GOTY-versiossa.Meinaako tuo bundle sitä, että mukana tulee alkuperäinen peli+lisäosat? Vai onko tässä pelkät lisäosat?
Nimenomaan täyttä settiä, eli peli ja kaikki lisärit ihan samaan tapaan kuin kaupassa myytävässäkin GOTY-versiossa.
GOTY-versiossa on tosiaan koodit lisäreille, eli eivät ole suoraan "levyllä".
Ainakin itselläni levy-GOTYssa DLC:t ovat mukana pelilevyllä.
Onko PSN- ja levyversion kanssa jotain eroavaisuuksia. Esim. latausajat, onko nopeampi, kun peli pelataa kokonaan kovalevyltä?
Jostain syystä mun tehtävissä oli kilven ostaminen, vaikka olin sen jo kerran tehnyt. Ostin kilven ja tein pari muuta tehtävää. No nyt kun menen puhumaan sille tyypille jolta sai ekat tehtävät, se sanoo vaan jotain "You did fine." enkä saa mahdollisuutta suorittaa tehtäviä loppuun.
Voisit laittaa mikä tuo kilven ostamis tehtävä on englanniksi niin asiaa voi tsekkailla.
EDIT: Tämä? Fix'er Upper - Borderlands Wiki - Walkthroughs, Weapons, Classes, Character builds, Enemies, DLC and more!
Ei kai tuossa sen kummempaa tosiaan ole, kuin että fyysisen pelilevyn tallennukset eivät toimi latauspelissä. Trophyjä se ei ilmeisesti myöskään synkkaa, mutta kun samaa trophya ei kuitenkaan voi kahta kertaa saada, niin se ilmoittaa sen sitten tuolla tavalla.
Eli pelaat kuin ensimmäistä kertaa, mutta trophyja et voi voittaa uudestaan. Sitä en tiedä, estääkö se platinan saamisen.
Ei kai tuossa sen kummempaa tosiaan ole, kuin että fyysisen pelilevyn tallennukset eivät toimi latauspelissä. Trophyjä se ei ilmeisesti myöskään synkkaa, mutta kun samaa trophya ei kuitenkaan voi kahta kertaa saada, niin se ilmoittaa sen sitten tuolla tavalla.
Eli pelaat kuin ensimmäistä kertaa, mutta trophyja et voi voittaa uudestaan. Sitä en tiedä, estääkö se platinan saamisen.
Tietokoneen avulla pystyy jotenkin muokkailemaan varuteitaan mielensä mukaan. Itsekin ihmettelin, kun joskus tuli coopissa joku täysin ylivoimainen supermies vastaan, joka myös anteliaana miehenä lahjoitti minulle tuollaisen suojan.Liekö tämä peli hakkeroitu / löydetty joku glitch.
Onlinessä kattelin kun 17 tason tyyppi tuli mun kanssa alueelle jossa oli 30 levelin vastustajia, ei ottanut osumaa. Ihmettelin miten toi on mahdollista, tämä sama tyyppi tiputti mulle 2 kappaletta:
TDR--550AWE Alacritous panacea shield.
Capacity 214748,
Recharge deploy 5
Quick Health Regeneration
Hinta: 9999999
Ei tule osumat läpi ei .