Little_big-MAD
New Member
Vastaus: Sonyn pomon uusi lausunto
JEah. On se niiiiin kamalaa odottaa jokin puoli minuuttia että joku pikku tiedosto latautuu pleikan kovolle(Little big planet) En usko että homma on mitenkään riippuvainen itse formaatista tai konsolista(Vaikka Playstation 3 on enemmänkin tietokone kuin pelikonsoli). Pelintekijät ovat vain yksinkertaisesti hoitaneet asian sillä lailla että asennus on pakollinen. Toisin sanottuna jos jotakin pitäisi syyttää niin pelin tekijöitä. Paolokin taisi hommata pleikkarin vain sen takia että voisi mollata sitä xD Erinomainen laite. ^^ Jos minun edunvalvojani ei olisi niin pihi, kuin on, meikällä olisi jo varmasti kaikki uuden sukupolven konsolit. Valitettavasti saan pitää vain yhtä. Wiin kyllä haluaisin ehdottomasti. Mutta jottei tämä menisi ihan offtopikiksi niin sanottakoon että nämä lausunnot ovat maailman parhaimpia hupijuttuja
 En usko että homma on mitenkään riippuvainen itse formaatista tai konsolista(Vaikka Playstation 3 on enemmänkin tietokone kuin pelikonsoli). Pelintekijät ovat vain yksinkertaisesti hoitaneet asian sillä lailla että asennus on pakollinen. Toisin sanottuna jos jotakin pitäisi syyttää niin pelin tekijöitä. Paolokin taisi hommata pleikkarin vain sen takia että voisi mollata sitä xD Erinomainen laite. ^^ Jos minun edunvalvojani ei olisi niin pihi, kuin on, meikällä olisi jo varmasti kaikki uuden sukupolven konsolit. Valitettavasti saan pitää vain yhtä. Wiin kyllä haluaisin ehdottomasti. Mutta jottei tämä menisi ihan offtopikiksi niin sanottakoon että nämä lausunnot ovat maailman parhaimpia hupijuttuja  Kiitänkin nöyrästi muun muassa Kaz "Sake" Hiraita joka on hölmöyksissään saanut kommenteillaan monta kertaa meikäläisen naurun ilomaailmaan
 Kiitänkin nöyrästi muun muassa Kaz "Sake" Hiraita joka on hölmöyksissään saanut kommenteillaan monta kertaa meikäläisen naurun ilomaailmaan 

JEah. On se niiiiin kamalaa odottaa jokin puoli minuuttia että joku pikku tiedosto latautuu pleikan kovolle(Little big planet)
 En usko että homma on mitenkään riippuvainen itse formaatista tai konsolista(Vaikka Playstation 3 on enemmänkin tietokone kuin pelikonsoli). Pelintekijät ovat vain yksinkertaisesti hoitaneet asian sillä lailla että asennus on pakollinen. Toisin sanottuna jos jotakin pitäisi syyttää niin pelin tekijöitä. Paolokin taisi hommata pleikkarin vain sen takia että voisi mollata sitä xD Erinomainen laite. ^^ Jos minun edunvalvojani ei olisi niin pihi, kuin on, meikällä olisi jo varmasti kaikki uuden sukupolven konsolit. Valitettavasti saan pitää vain yhtä. Wiin kyllä haluaisin ehdottomasti. Mutta jottei tämä menisi ihan offtopikiksi niin sanottakoon että nämä lausunnot ovat maailman parhaimpia hupijuttuja
 En usko että homma on mitenkään riippuvainen itse formaatista tai konsolista(Vaikka Playstation 3 on enemmänkin tietokone kuin pelikonsoli). Pelintekijät ovat vain yksinkertaisesti hoitaneet asian sillä lailla että asennus on pakollinen. Toisin sanottuna jos jotakin pitäisi syyttää niin pelin tekijöitä. Paolokin taisi hommata pleikkarin vain sen takia että voisi mollata sitä xD Erinomainen laite. ^^ Jos minun edunvalvojani ei olisi niin pihi, kuin on, meikällä olisi jo varmasti kaikki uuden sukupolven konsolit. Valitettavasti saan pitää vain yhtä. Wiin kyllä haluaisin ehdottomasti. Mutta jottei tämä menisi ihan offtopikiksi niin sanottakoon että nämä lausunnot ovat maailman parhaimpia hupijuttuja  Kiitänkin nöyrästi muun muassa Kaz "Sake" Hiraita joka on hölmöyksissään saanut kommenteillaan monta kertaa meikäläisen naurun ilomaailmaan
 Kiitänkin nöyrästi muun muassa Kaz "Sake" Hiraita joka on hölmöyksissään saanut kommenteillaan monta kertaa meikäläisen naurun ilomaailmaan