Vastaus: The Elder Scrolls V: Skyrim [PS3/X360]
Kysymys tuosta Revealing the unseen tehtävästä.

Kysymys tuosta Revealing the unseen tehtävästä.
Olen kohdassa jossa täytyy yhdistää säteet ja kääntää vipuja. Se dwarven masiina. Ongelma on siinä, että säteet eivät liiku. Vaikka käytän flamesia ja frostbitea, ne pysyvät paikoillaan. Kenelläkään käynyt samoin? Jos on, löytyikö ratkaisua? Alustana PS3.

Entä OMAT perustelusi?
 Entä OMAT perustelusi? Uskon oikeasti, että jossakin on lukenut sellaista, mutta muistin syövereistä on kadonnut tarkka paikka. Jos näin ei jostain syystä olekaan, niin uskon vilpittömään erehdykseen. En usko, että tällä foorumilla ylipäätään kauhesti tietoisesti huijattaisiin
 Uskon oikeasti, että jossakin on lukenut sellaista, mutta muistin syövereistä on kadonnut tarkka paikka. Jos näin ei jostain syystä olekaan, niin uskon vilpittömään erehdykseen. En usko, että tällä foorumilla ylipäätään kauhesti tietoisesti huijattaisiin  32h pelattuna ja aina kun olen ollut 3rd personissa niin kamera on ollut liskomieheni selässä kiinni. Vähän hankaloitti peluuta ja pidinkin tätä yhtenä oudoimmista lapsuksista (tai yhtenä harvoista!) pelissä, mutta eilen illalla tajusin etsiä intter netin ihmeellisestä maailmasta onko asian laita todella näin. No eihän se ollut, ja pelinautinto nousi taas parilla pykälällä kun sai vähän muutakin näkyviin kuin suomuisen selän!
 32h pelattuna ja aina kun olen ollut 3rd personissa niin kamera on ollut liskomieheni selässä kiinni. Vähän hankaloitti peluuta ja pidinkin tätä yhtenä oudoimmista lapsuksista (tai yhtenä harvoista!) pelissä, mutta eilen illalla tajusin etsiä intter netin ihmeellisestä maailmasta onko asian laita todella näin. No eihän se ollut, ja pelinautinto nousi taas parilla pykälällä kun sai vähän muutakin näkyviin kuin suomuisen selän!  Meikä ei lue manuskoita..
 Meikä ei lue manuskoita.. . Aina kun laitan sen päälle kun viholliset on nähnyt mut niin ne juoksee aina vaan suoraan päälle ja hakkaavat pari kertaa ja sanovat sitten vasta sen jälkeen JOSKUS että "where are you" ja alkavat ettimään..
. Aina kun laitan sen päälle kun viholliset on nähnyt mut niin ne juoksee aina vaan suoraan päälle ja hakkaavat pari kertaa ja sanovat sitten vasta sen jälkeen JOSKUS että "where are you" ja alkavat ettimään.. Ja toinen juttu että aina kun laitan sen spellin päälle niin jos on vähänkin lähempänä vihollinen niin ne muka kuulevat sen ja alkavat ettimään kaikki.. Tosi ahistavaa kun tulee se detected suunnilleen aina kun olen näkymättömyys spelli päällä
 Ja toinen juttu että aina kun laitan sen spellin päälle niin jos on vähänkin lähempänä vihollinen niin ne muka kuulevat sen ja alkavat ettimään kaikki.. Tosi ahistavaa kun tulee se detected suunnilleen aina kun olen näkymättömyys spelli päällä