Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Splinter Cell: Conviction

Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Sama juttu, mutta mulle tuli pari päivää aikasemmin jostain Lazygamerilta maili, joka sisälsi koodin samaan mappiin. En todellakaan ole sinne mitään tietojani antanut. Olin vähän ihmeissäni, mutta sainpahan koodini kuitenkin. :)
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

En siis ole ainoa joka pääsi ihmettelemään tyhjää viestiä. :D Laitoin jo asiakaspalveluun kyselyä ja laitan tänne kunhan vastauksen sieltä saan, jos saan.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

En saanu minäkään achievementtiä realisticilla yksinpelikamppanjasta : /
Onko tossa nyt joku jippo millä sen sais ?
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Jep, mutta tarkottaakohan se että peli pitäisi pelata uudestaan realisticilla läpi? :confused:

Ei pidä. Ubisoft on luvannut, että peli osaa päivityksen jälkeen tunnistaa, mikäli tarinan on läpäissyt Realisticilla.

The fix will automatically detect if you’ve already finished the game on Realistic difficulty and award you with the missing achievement. This means you will not need to play through the single-player campaign a second time after the update comes out, it’ll all be handled automatically.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Noniin, nyt tuli Pelaajalta uusi sähköposti jossa oli luvattu koodikin mukana.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

moi.tietääkö ketään mistä johtu kun laitoin eilen splintterin boksiin niin se peli oli niin kun"nollaantunut" eli ku meni kattoo vaik scene selectionist ni se näytti niin ku et en ees ois alottanu koko pelii vaik oon vetänyt sen läpi ja co-opis olin kaikki hunterit vetäny ni neki näytti et en ois läpäissyt yhtää kenttää?? kaikki chalensit,uniformun päivitykset ja aseiden päivitykset oli kyllä tallessa
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

moi.tietääkö ketään mistä johtu kun laitoin eilen splintterin boksiin niin se peli oli niin kun"nollaantunut"
Syytä en tiedä mutta samalla lailla kävi mullekin, toinen ärsyttävä juttu on co-op hunter moodissa kenttien läpäisemisen vaikeus: toinen pelaaja joko tipahtaa tai lähtee pelistä keskenkaiken ja peli menee takaisin päävalikkoon. T.nimim. pelasin 2tuntia pääsemättä kenttääkään läpi.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Jaah, peli meni läpi.

Realisticilla pelasin, ja hetkittäin oli turhankin helppo wanhalle Splinter veteraanille.
Osittain sai pelattua vanhalla Splinter Cell meiningillä mutta noita pakkotaistelujakin
tuntui riittävän. Juoni oli samaa yhdentekevää diipadaapaa kuin aikaisemmissakin.
Ihan mainio peli, ja tekemistä on juonitehtävien ulkopuolellakin ihan kiitettävästi.
Sanotaanko näin että olin hirveän pettynyt kun pelisarjan uusi suunta paljastui
ja ei vielä demokaan saanut minua juurikaan innostumaan.. ostin sitten heräteostoksena
ja yllätti aika positiivisesti. Ei missään nimessä sarjan paras peli, mutta kyllä tämä
Doube Agentin tylsyyden voittaa aika reilustikkin. (DA on edelleen ainut Splinter Cell jota
en ole jaksanut vieläkään läpi asti tahkota.. tylsää tylsää ja tylsää se)

Tuli sitten hölmöiltyä Third Echelon kenttä läpi ampumatta laukaustakaan kun jotenkin olin muistavinani että joku tuollainen achievement oli ja satunnaisesti kentän valitsin.. no.. tuli selville vasta jälkeenpäin että se tosiaan oli yksi noista "Challengeista" mutta olisi pitänyt pelata joku kenttä ampumatta laukaustakaan ja ilman uusintayrityksiä... argh.. oli aika suolainen tie mennä se noin mutta eipä mitään.. ihan hyvä fiilis tuli kun noinkin pääsin sen läpi.

EDIT:Unohtui mainita että musiikit alkoivat ärsyttää jo toisessa kentässä ja pilasivat
rankasti fiilistelyäni.. siispä käänsin pois enkä tosiaan ole niitä kaivannut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Helppii. Joku tekkee saavutusta miun kaa :D okkei? Se se invite und play saavutus (Quality Time) kun ei kamut ennää pelaa.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Vieläkös joku tätä pelailee? Tekis mieli vetää tuo coop-kampanja läpi, mutta parin illan xbox live testien perusteella suurin osa pelaajista on sukua Rambolle. En tiedä onko aina ollut näin, vai onko tämä vain omakohtainen ongelma kun olen ns. mattimyöhäisenä tämän kanssa liikenteessä.

Jos jollain on kiinnostusta vetää coop-kampanja läpi, niin laittakaa kaverikutsua laitospaitos nimimerkille :)
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Vieläkös joku tätä pelailee? Tekis mieli vetää tuo coop-kampanja läpi, mutta parin illan xbox live testien perusteella suurin osa pelaajista on sukua Rambolle. En tiedä onko aina ollut näin, vai onko tämä vain omakohtainen ongelma kun olen ns. mattimyöhäisenä tämän kanssa liikenteessä.

Jos jollain on kiinnostusta vetää coop-kampanja läpi, niin laittakaa kaverikutsua laitospaitos nimimerkille :)
Minäkin hankin mattimyöhäisenä ja co-op-kampanjan voisin pelata, jos et vielä ole läpi vetänyt. Mulla on tosin yksinpelikampanja vielä kesken ja luultavasti haluan pelata sen ensin läpi. Lähetän kuitenkin kaveripyynnön sinulle.

Onko tuo Ghost Recon: Future Soldierin beta jo tullut?

Jenkki-Ubisoftin sivuilla on seuraavaa:

Q: When will the beta begin?

A: The beta was originally announced to begin in Summer 2010, but has since been delayed in line with the later game release date. An update on the specific timing will be provided in the near future.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Jees, laita ihmeessä kaverikutsua! Tuli tuo coop-kampanja kiskaistua läpi kaverin kanssa split screeninä perjantaikaljoissa, mutta uusi kierros kelpaa. Lähden kylläkin reissuun huomenna ja palailen tuolta ensi viikon torstain tuntumassa, joten sen jälkeisenä viikonloppuna saattaisi ehtiä iltamyöhään.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Jees, laita ihmeessä kaverikutsua! Tuli tuo coop-kampanja kiskaistua läpi kaverin kanssa split screeninä perjantaikaljoissa, mutta uusi kierros kelpaa. Lähden kylläkin reissuun huomenna ja palailen tuolta ensi viikon torstain tuntumassa, joten sen jälkeisenä viikonloppuna saattaisi ehtiä iltamyöhään.

Juu, ei mitään paineita, ja minä en kyllä perhesyistä jouda mitään useiden tuntien maratoneja pelaamaan, joten ei varmaan yksi viikonloppu riitä. :) Mutta katsellaan jos satutaan linjoille samoihin aikoihin ja aikataulut natsaa.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Peliseura kelpais itsellenikin Hunter- ym. modeihin. Tagi Peck4
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Coppi stoori kiinnostais kanssa vetää läpi, ehkä noita muitakin moodeja vaikka niissä olenkin aika heikko (hunter). Kiva et näi monta pelaajaa vielä löytyy, lisäilen tageja jos joku ehtis pelailemaan!
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Ei tämä nyt yksinpelinäkään ihan huonoimmasta päästä ole. Kampanjaa pelailen Realisticilla ja paikoin vähän liiankin helppoa meinaa olla kyllä.
 
Vastaus: Splinter Cell: Conviction

Itse tätä peli on nyt pelattua about pari tuntia ja nyt olen siinä
irak takauma kohtauksessa.
Realisticilla mennään ja ainakin itselleni tuppaa olemaan välillä liiankin hankalaa. Tullut jo muutama kohta johon olen jäänyt jumiin. Kun ei tuo sam paljoakaan vahinkoa kestävän, niin kuolo korjaa aika nopseasti. Ärsyttää myös se että checkpoint välit ovat aika pitkiä ja jos kuolet vaikka viimeiseen viholliseen, niin joudut ties kuinka pitkälle taaksepäin.

Mutta muuten peli on ihan ok. Täytyy nyt tietenkin läpi vetää ennen loppullista sanaa, mutta tuskin tämä huononee/paranee loppua kohden.
 
Ylös Bottom