Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No mitenkäs niiden MW3: Hardened Editionin ennakkotilaajille nyt kävi? Saitteko 79,90 euron hintaan, taisteletteko vielä vai maksoitteko mukisematta 100 eur?
Jollain tietoa paljonko gamestopissa maksaa se forza4+"rattiohjain" paketti? Onko sama 89,90e kuin muuallakin. Ja vieläkö uncharted 3:n hyvityshinta huitelee 40e paikkeilla?
Taitaa olla Oulun Gamestopin myyjillä kiire kotiin, kun kello klo 17:33 ja liikkeen ovi laitetaan melkeenpä nenän edestä lukkoon. Noh, jäipähän aikaa käydä ostelemassa pelejä muissa liikkeissä.
Taitaa olla Oulun Gamestopin myyjillä kiire kotiin, kun kello klo 17:33 ja liikkeen ovi laitetaan melkeenpä nenän edestä lukkoon. Noh, jäipähän aikaa käydä ostelemassa pelejä muissa liikkeissä.
Mites se olikaan että saiko vaihtopeleistä käteistä?
Kävin eilen vaihtamassa vanhan PS3:n uuteen valkoiseen PS3:meen, kun kerta vain eilen sai 50% paremman vaihtoarvon + kortilla 10% lisää. Lisäksi tarjouksessa oli konsolin oston yhteydessä yksi EA:n peli hintaan 9,90€. Tein näistä kaupat plus lisäksi ostin Call of Duty: MW3, josta maksoin 69,90€. Huomasin näin jälkikäteen että tarjouslehdessä konsolin oston yhteydessä myös CoD: MW3 olisi pitänyt maksaa vain 39,90€
Kysymykseni kuuluukin että tekikö myyjä väärin kun myi pelin minulle 30 euroa kalliimmalla vai olisinko saanut ostaa vain yhden pelin tarjoushintaan konsolin oston yhteydessä? Jos myyjä teki väärin, niin voinko mennä vaatimaan 30 euroa käteisenä/lahjakorttina?
Myykö Gamestop tätä Sony PlayStation 3 Wireless 7.1 Surround Sound Headset ja mihin hintaan jos myy?
Tartteis päästä eroon lahjakorteista ni käykös ne muuhun kuin pelkkiin peleihin?
Eilen kun viimeksi kävin, niin taisi 99,90 euron hintalappu laatikon kyljessä olla. Itse olen noin viikon omistanut kyseiset kuulokkeet, ja voin suositella... Kyl nyt luulisi että lahjakortti käy kaikkiin puljun tuotteisiin.Myykö Gamestop tätä Sony PlayStation 3 Wireless 7.1 Surround Sound Headset ja mihin hintaan jos myy?
Tartteis päästä eroon lahjakorteista ni käykös ne muuhun kuin pelkkiin peleihin?