Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä nyt on aivan naurettava tapa reagoida siihen, jos ei pidä vastustajan pelityylistä.

Niin. No jos joku nauttii siitä, että saa voittaa minut isoilla numeroilla sen takia, etten jaksa pelata tuollaista kiekkoa, niin hyvä sille. Pointti oli kuitenkin se, että en pelaa NHL:ää niin usein, että jaksaisin pelata tuollaisia tyyppejä vastaan. Etenkin kun EA:kin on myöntänyt one timerin olevan jonkin asteinen bugi joka korjataan, niin sen hinkkaaminen on mielestäni vielä naurettavampaa.

Luitko sitä viestiä ollenkaan? Minua EI KIINNOSTA pelata jos joku vetää pelkkää one timeria. En myöskään kuitenkaan halua keskeyttää peliä, joten ainoa vaihtoehto on höntsätä oman maalin edessä ja koittaa saada kaveri tajuamaan miksei minua kiinnosta. En pelaa rankista, pelaan huvikseni, joten minua ei kiinnosta pelata tuollaista peliä.

Onneksi kanukkiforumilla kiertää jo black list näistä one timer heeboista, joita tietää sitten välttää.

Ilmeisesti suurin osa viestiini vastanneista tipahtaa samaan porukkaan, kun vastaanotto on tasoa "äitis on".

Ymmärrän pointtisi oikein hyvin, sillä itseänikin ottaa päähän nettipeleissä pelaajat, jotka koittavat vain yhtä kikkaa siinä toivossa, ettei oma ranking putoa. Minulle on herttaisen yhdentekevää häviänkö jonkun peli 3-2 vai voitanko samoin luvuin, jos peli on muistuttanut oikeaa jääkiekkoa ja ottelu on ollut viihdyttävä. Sen sijaan minua vituttaa pelata ottelua, missä toinen yrittää vain yhtä asiaa eikä peli muistuta kyseessä olevaa lajia lainkaan, tämä pätee niin jääkiekkoon, jalkapalloon ja koripalloon.

Niin ja loppuun vielä huomautus: pelaan kaikkia noita kolmea lajia, jotka mainitsin, joten turha tulla itkemään, että "mee pelaan oikeeta kiekkoa" tai "et vaan osaa pelata", koska virtuaaliurheilua pelatessani yritän saada ottelun näyttämään oikealta lajilta, mitä se NHL 10:ssä, FIFA 10:ssä ja NBA 2K10:ssä konetta vastaan pelatessa tekeekin, netissä pyörivät peli-ilon pilaajat vaan eivät sitä ole ymmärtäneet.

juu, pistetään vielä päälle noihin onetimeripelleihin ihmelämy+bugrannari niin siinä sitten puolustamaan!! boxin puolella oon pelaanu suomen parasta joka on maailmassa top3 hävisin 4-3, kaksi maalia teki takatolppasysteemillä, onnistumisprossa 100, ku kaikki muut onnistuin puolustaan pois, tosin noissakin oli konepakki "pitämässä" äijää takatolpalla!!! yks ihmelämy siniviivalta ilma maskia ja voittomaali bugirannarilla. vois ea päivittää ton takatolppamaalin realistiseksi eli kun omalla puolustusalueella ollaan oltu jo hetken niin todella harvoin tämmösiä takatolppa maaleja tulee! perustakismaali menee näin, crosbylle kiekko b-pisteen reunalle josta sitten ku pakki lähtee päälle niin pyörähdetään irti ja heitetetään ns. suojaus päällä= mahdoton ottaa kiekko pois, liuataan maalille ja syötetään kolmen pakin läpi takatolpalle molen edestä mitä se ei luonnollisesti katkase ja maali!!! eli jos onnistut puolustamaan niin että kaveri ei pääse ns.liukamaan suojaus päällä kohti maalia niin maalia ei silloin yleensä tule!!

Mikä lasketaan one huoraamiseksi?
Mä pelaan aika sekalaista peliä, paljon laukauksia, mutta jos taka tolpalla on vapaana kaveri niin kyllä mä sinne syötän.
Eilen iskin 4 onea yhessä pelissä ja vaikka hallitsin suvereenisti ja olisin voinut tehdä +10 one maalia jos olisin halunnut annoin vähän armoa, tuli pelin jälkeen viesti "fuc*ing looser, have you ever scored any other ways".
Eli omasta mielestä jos ei osaa puolustaa saa syyttää itseään, sillä oikeassakin elämässä armottomasti isketään noista paikan tulleen.

Mistä voin katsoa toisen pelaajien änäri pelivideoita? Tuolla eaworldissa. Ainakin 09 videoita pysty kattomaan. Tuolta ku menee Videos ni tulee vaa jotain pelintekijän selityksiä.

yleensä nuo onetimer sällit tulee jo selviks ekassa hyökkäyksesä, ne ei vedä vaikka olis hyvä paikka vaan haetaan väkisin se onetimer sinne takikselle, muutenkin jengin voi päästää ihan rauhas siihen b-pisteen äärelle kutia ei nimittäin tule vaan syöttö sinne takatolpalle!! tosin jos bugiranut o hallus ni sit saa taas olla extravaruillaan eikä päästä rauhas virittään sitä vetoakaan!!

Mikä lasketaan one huoraamiseksi?
Mä pelaan aika sekalaista peliä, paljon laukauksia, mutta jos taka tolpalla on vapaana kaveri niin kyllä mä sinne syötän.
Eilen iskin 4 onea yhessä pelissä ja vaikka hallitsin suvereenisti ja olisin voinut tehdä +10 one maalia jos olisin halunnut annoin vähän armoa, tuli pelin jälkeen viesti "fuc*ing looser, have you ever scored any other ways".
Eli omasta mielestä jos ei osaa puolustaa saa syyttää itseään, sillä oikeassakin elämässä armottomasti isketään noista paikan tulleen.

No tuo "raja" on varmasti aika pelaaja kohtainen. Itseä alkaa vituttaa siinä kohtaa, jos selvästi hakee vain tuota. Ei ole edes väliä meneekö ne yritykset maaliin vai ei. Jos taas esim. 2o1 tilanteista tekee maaleja noin niin se on mielestäni varsin normaalia. Jos minua vastaan tuollaisista tilanteista tekee vaikka 10 one timer maalia, niin ei minua sitten vituta.

Vekeee: EA SPORTS Media | Game Highlights, Videos, Features and Media | EA SPORTS Tuolta. Klikkaa tuolta melko keskeltä sivua "By category" ja sitten etsit kohdan NHL 10 ja "User Uploads" viereiseen sarakkeeseen.

No tuo "raja" on varmasti aika pelaaja kohtainen. Itseä alkaa vituttaa siinä kohtaa, jos selvästi hakee vain tuota. Ei ole edes väliä meneekö ne yritykset maaliin vai ei. Jos taas esim. 2o1 tilanteista tekee maaleja noin niin se on mielestäni varsin normaalia. Jos minua vastaan tuollaisista tilanteista tekee vaikka 10 one timer maalia, niin ei minua sitten vituta.

Vekeee: EA SPORTS Media | Game Highlights, Videos, Features and Media | EA SPORTS Tuolta. Klikkaa tuolta melko keskeltä sivua "By category" ja sitten etsit kohdan NHL 10 ja "User Uploads" viereiseen sarakkeeseen.[/QUOTE

Kiitos. :)

Etenkin kun EA:kin on myöntänyt one timerin olevan jonkin asteinen bugi joka korjataan, niin sen hinkkaaminen on mielestäni vielä naurettavampaa.

Jaa että ot on joku "bugi" jonka EA korjaa:confused: OK....
Onneksi kanukkiforumilla kiertää jo black list näistä one timer heeboista, joita tietää sitten välttää.

Kiitos sain mukavat naurut tästä kaikesta :D Aika pitkä lista mahtaa olla..

mikä niissä one timereissä oikeen ottaa pattiin opetelkaa puolustamaan, siihen ei tarvi ku laittaa mailaa eteen tai pelata se tyyppi siitä maalin edestä pois :) jos ette tykkää one timereistä lätkä ei todellakaan ole teidän laji ;P

Voi muuten olla että sama laittaa jo kaikki nimet siihen listaan eiköhän jokainen ole tehnyt maalin suoraan syötöstä !

Kaikki muut paitsi ne jotka ei osaa syöttää sinne takatolpalle.

noh eiköhän sen kaikki osaa.. mut pointti oli kuitenki se että ne on helppo puolustaa poies. ja jos vastustaja ei muuta koita ku one timeriä niin senhän pitäis olla helppoa kun ei tarvi muuhun keskittyä :) ?

niinpä ja sitten tilaisuuden tullen rankaista tehdä se yksi maali sitten puolustaa ;)

niinpä ja sitten tilaisuuden tullen rankaista tehdä se yksi maali sitten puolustaa ;)

Niin ja tämähän muistuttaa oikeaa jääkiekkoa aivan mielettömästi! Pakit oman maalin kulmalla kyljellään syöttöä blockaamassa, yhdestä vastahyökkäyksestä maali ja sitten taas samaa puolustamista kädet ristissä, että pelikello saavuttaa nollan, ennen kuin vastustaja tekee maalin. Ah kyllä muistuttaa niin hemmetisti ilmaiskanavillakin näytettyjä Chicago - Florida otteluita...

no en tarkoita että aivan kokoajan siinä ollaan, itse en oo montaa peliä pelannut vielä mut niissäkin on viety minua pahasti mutta kaikilla omat tyylinsä.itse yritän pelata sellaista peliä että vetoja vetoja tilanteita syntyy ja tulee hyviä tilanteita ei niin kaavamaista peliä

en kyllä tajua näitä 2 edellistä kyllä yhtään.. eihän se omaan hyökkäys pelaamiseen vaikuta paskan vertaa. ja tässähän ei tuu estämis jäähyä ko käy posauttaan sen jätkän sieltä tolpalta poies sillon ko kaveri on syöttö aikeissa, ainaki ite hoksannu että voi jo tosi hyvissä ajoin käyä laittaa sen kumoon ja sit lähtä ottaan toiselta kiekon pois.

Repesin tuolle että Kanadassa kiertää "blacklist" ot-tyypeistä... Aika typerää, sillä kuten monesti on jo aikaisemmin todettu, periaattessa jokaisen one-timerin pystyy puolustaa pois.. Ja onhan tuo one-timer oikeassa lätkässäkin yksi varmimpia keinoja pistää kiekko reppuun! Vaihtakaa peliä, jos se noin kauheesti haittaa.. Jos mulle tehtäisiin 10 maalia one-timerilla, eikä vastustaja muuta yritäkään, kai mä olisin ite aika idiootti, kun en puolusta sitä pois? Ja kuten terppo jo edellisessä viestissä totesi, tässä saa aika surutta taklata sen maalille tulevan pelaajan jo hyvissä ajoin jäänpintaan. :)

PS: Jos jollain on tietoa, kuka kerää nimiä siihen blacklistiin, niin lisäilkääpä mut sinne! :D

Niin ja tämähän muistuttaa oikeaa jääkiekkoa aivan mielettömästi! Pakit oman maalin kulmalla kyljellään syöttöä blockaamassa, yhdestä vastahyökkäyksestä maali ja sitten taas samaa puolustamista kädet ristissä, että pelikello saavuttaa nollan, ennen kuin vastustaja tekee maalin. Ah kyllä muistuttaa niin hemmetisti ilmaiskanavillakin näytettyjä Chicago - Florida otteluita...

Juu, miettikääs onko oikeassä jääkiekossa 90% maaleista oneja...? Mutta kuitenkin nyt ollaan menty paljon eteenpäin 09:istä, jossa ei ollut mitään järkeä:rolleyes: Tässä versiossa se kiekko ei aina menekkään sen pakin jalkojen välistä/läpi.

terppo o varmaan rankki num.1 maailmassa!! ei millään pahalla mut oot vissiin vähä pihalla, no jos osaat puolustaa ne pois oot ihan varmasti rank1!! joku maalintekokeino tähänkin o pitäny laittaa mitä sitten huiput käyttää hyväks!! ja tietyssä tilanteessa se o mahdoton puolustaa pois vaikka yhell'ä äijällä hätyyttelet sitä kiekonomaavaa pelaajaa ja kaks kone äijää päivystää maalin edessä, niin silti se sörvi tulee sieltä mailojen ja jalkojen välistä perille välillä jopa hyökkääjän selän taakse mut nou hätä senkin se vetää sit selän takaa yhellä kädel maalin niin ja jos onnistus katkaseen ni sit se kimpoo jotenki se kiekko yleensä sille hyökkääjän lapan ja maali, eli lopputulos o maali!!

Juu, miettikääs onko oikeassä jääkiekossa 90% maaleista oneja...? Mutta kuitenkin nyt ollaan menty paljon eteenpäin 09:istä, jossa ei ollut mitään järkeä:rolleyes: Tässä versiossa se kiekko ei aina menekkään sen pakin jalkojen välistä/läpi.

Juu kyllä tämä on huomattavasti parempi kuin viimevuotinen, ei siitä ole kahta sanaa. Tänä vuonna maalivahdit antavat reboundeja, joista itse tekoälyä vastaan teen aika monta maalia, samoin hyvillä laukojilla siniviivalta pyssyttää hyvin maaleja, jos on maskia molarin edessä. Tottakai 2 vs 1 hyökkäyksissä itsekin tulee haettua one-timeria tai jos se oma hyökkääjä on kätisyyteen sopivana siinä kulmalla, mutta mitään rusettiluistelua en ala kulmassa tekemään ja kyttäämään sitä one-timeria. Tarkoitus on pelata niin, että peli näyttää jääkiekolta.

Noiden one-timer yms varmoja maaleja yrittävien takia en jaksa edes nettipeliä juuri pelata, vaan jätän ne nettipelit sitten FPS-puolelle, missä voin sitten nöyryyttää noita oikein olan takaa :D

Ylös Bottom