Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Näyttää hyvältä. Saakos ton uuden tunerin käyttöön kesken Be a GM vai tarviiko alottaa (taas) alusta? :D

Saa sen käyttöön keskenkin, jossain siellä peliasetuksissa oli optio TUNER SET: 1.00, 1.01, LATEST

Isompi, ja varsinainen oikea päivitys on kyllä tulossa myös muttei mitään tarkkaa ajankohtaa ole. Uudet rosteritkin pitäisi olla jaossa pian. Eihän niillä yksinpelaajille mitään merkitystä ole kun käyttäjät tekevät parempia mutta vähän ajan mukaisemmat rosterit online pelaamiseen jos tykkää VS pelata. Ja tietenkin näissä on taas keskitytty NHL pelkästään.

NHL 10 - Roster Update #1 - Inside EA - Inside EA

EDIT: nyt tosin näyttää siltä ettei tuo uusin tuner set ole vielä julkaistu, varmaan tänään kuitenkin tulee.

Saa sen käyttöön keskenkin, jossain siellä peliasetuksissa oli optio TUNER SET: 1.00, 1.01, LATEST

Isompi, ja varsinainen oikea päivitys on kyllä tulossa myös muttei mitään tarkkaa ajankohtaa ole. Uudet rosteritkin pitäisi olla jaossa pian. Eihän niillä yksinpelaajille mitään merkitystä ole kun käyttäjät tekevät parempia mutta vähän ajan mukaisemmat rosterit online pelaamiseen jos tykkää VS pelata. Ja tietenkin näissä on taas keskitytty NHL pelkästään.

NHL 10 - Roster Update #1 - Inside EA - Inside EA

EDIT: nyt tosin näyttää siltä ettei tuo uusin tuner set ole vielä julkaistu, varmaan tänään kuitenkin tulee.

Toivottavasti toi patchi jotenkin auttas mun EASHL-maalivahtina pelaamiseen. Tilttaa 90% varmuudella kesken pelin koko ps3, jos pelaan maalivahtina.

Hieno homma, että saadaan uudet rosterit. Pääsee pelailemaan Be a GM Tavaresilla ja muilla junnuilla.

Toivottavasti toi patchi jotenkin auttas mun EASHL-maalivahtina pelaamiseen. Tilttaa 90% varmuudella kesken pelin koko ps3, jos pelaan maalivahtina.

Tuskin auttaa, jäätyilyt sun muut isommat bugit tarvitsevat kyllä ihan oikean päivityksen. Yksi asia mitä voisit kokeilla on tämä Freeze fix - EASHL Forum

Eli siellä neuvotaan pistämään ne pop up ikkunat mitkä ilmoittelee kun frendejä tulee online jne niin pois päältä. Tämä kaveri pelaa myös veskana jatkuvasti, tosin en tiedä millä kameralla.

Itse pelaan classic kameralla maalissa eikä kertaakaan ole jäätynyt jos en ole PS nappia itse painanut. Eilen kokeilin yhden pelin be a pro high kameralla ja jäätyi samantien sen pelin kolmannessa erässä.

Itse pelaan classic kameralla maalissa eikä kertaakaan ole jäätynyt jos en ole PS nappia itse painanut. Eilen kokeilin yhden pelin be a pro high kameralla ja jäätyi samantien sen pelin kolmannessa erässä.
Jaahas. Itselläni jumahtanut lähes 20 kertaa, enkä PS nappia ole painellut. Pitääkin kokeilla noita vinkkejä sitten kunhan saan hommatuksi ton uuden pleikkarin.

Eikös ne pidä tallentaa neliö napilla, ainakin noi muut asetukset esim. syöttöjen tarkkuudet yms pitää tolla tavalla. En oo kyllä ihan varma mutta koitappa.

joo kouran neuvo onnistui, päävalikosta pitää se tallettaa, vaikuttaa näköjään jo tallennettuun kauteenkin...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pikkasen hajoaa naama näihin one timer pelleihin onlinessa. Ei se mitään, jos niitä tehdään "oikeista paikoista", mutta kun jotkut janarit jyystää pelkkää sitä.

Pelasin Islandersilla Sharkseja vastaan. Vein ensimmäisessä erässä laukaukset 11-3, mutta viimeisellä minuutilla kaveri tuli 2 vs 3 hyökkäykseen ja teki onetimerilla maalin. Ajattelin, ettei tässä mitään melko normaali tilanne. Seuraavassa erässä annoin hyökätä enemmän ja odottelin vastahyökkäyksiä itselle. No erän puolessa välissä peli on 4-0 ja arvatkaa monta onetimer maalia? Loppu ajan sitten vedinkin suoraan aloituksesta makaamaan oman maalin edustalle, muttei janari tajunnut vieläkään mikä mättää. Peli päättyi lopulta 8-0, 7 onetimer maalia ja 1 epäonnistunut onetimer, joka kimposi puolustajani mailasta maaliin. Sitten tuli viesti "haha, only one period you good at :P". En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.

Tuskin auttaa, jäätyilyt sun muut isommat bugit tarvitsevat kyllä ihan oikean päivityksen. Yksi asia mitä voisit kokeilla on tämä Freeze fix - EASHL Forum

Eli siellä neuvotaan pistämään ne pop up ikkunat mitkä ilmoittelee kun frendejä tulee online jne niin pois päältä. Tämä kaveri pelaa myös veskana jatkuvasti, tosin en tiedä millä kameralla.

Jep toi on hankalaa siinä mielessä, koska tohon ei voi vaikuttaa millään tavalla. Peli ei jäädy sen takia, että painaa PS nappia, vaan siihen on jokin muu syy. Mutta kiitoksia tosta linkistä.

Pikkasen hajoaa naama näihin one timer pelleihin onlinessa. Ei se mitään, jos niitä tehdään "oikeista paikoista", mutta kun jotkut janarit jyystää pelkkää sitä.....

...En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.
Samoin tähän saakka ainoassa 1 vs. 1 pelissäni onlinessa tuli tälläinen tyyppi vastaan. Se joko yritti syöttää etutolpalta one-timeria toiselle kulmalle, tai yritti itse veivata sisään. 4-1 voitin, mutta aikalailla sai purra huulta. Meinasin ensin lähteä hakemaan sitä trophya, missä piti AHL-joukkueella voittaa NHL-joukkue, mutta kun kaveri valitsi Sharksit niin ajattelin kuitenkin ottaa ihan varman päälle sen rekordista päätellen. Ja tietenkään en jäähyiltäkään säästynyt, oli omissa koko ajan kädet täynnä töitä.

Itse pyrin pelaamaan noita online 1 vs. 1 pelejä sillä periaatteella, että en tee mitään mistä en itse tykkäisi. Eli en yleensä kuluta aikaa AV:lla pyörimällä omissa ympäriinsä, tai pelaa kiekkoa AV:lla hyökkäysalueelta omiin kesken kaiken. Samoin en pidä kiekkoa keskialueella/omissa hallussani orjallisesti ja pyöri keskialueella niin kauaa, että löytyy kunnollinen syöttölinja/reikä, mistä edetä h-alueelle. Lisäksi jostain syystä, en hirveästi nauti potentiaalisista 10-0 voittopeleistä. Mutta tiedä sitten kumpi on "kivempaa", se, että laukoo selvässä johtoasemassa jokaisesta paikasta maalin, vai se että hylkää selvän maalipaikan ja kierrättää vielä parilla ukolla ja sitten laittaa mahd. täysin tyhjiin... Oikeastaan nämä asiat liittyvät omaan luontooni enemmänkin.

Mutta esim. juuri tuossa yllä mainitussa pelissä kaikkein järkevintä oli pitää se kiekonhallinta itsellä. Tottakai sen sai suostuteltua omassa mielessä läpi sillä perusteella, että kaveri hyöri keskialueella niin kauan, että se reikä löytyi mistä edetä alueelle sisään ja samoin tuosta jatkuvasta one-timerin öööhhh.... itsepintaisesta käyttämisestä ( :rolleyes: ).... Ei sitä nyt kuitenkaan pidä vapaaehtoisesti vastustajalle etua antaa siinä mielessä kun mikään noista edellisen kappaleen asioista ei ole vilpillinen keino. Näille urille eksyttiin tällä kertaa...

Pikkasen hajoaa naama näihin one timer pelleihin onlinessa.
Noitahan tehdään oikeissakin peleissä paljon. Eikös idea jääkiekossa ole se, että pitää tehdä enemmän maaleja voittaakseen? Tyylillä tuskin on väliä? :)
Vai pitäiskö Bostonin miesten itkeä Selänteelle kun teki onetimerista maalin? :rolleyes:

Selänne niputti Bostonin reilussa minuutissa

Jos joku kokoajan samanlaisia maaleja tekee niin eikös ne ole helppo puolustaa pois?

Pikkasen hajoaa naama näihin one timer pelleihin onlinessa. Ei se mitään, jos niitä tehdään "oikeista paikoista", mutta kun jotkut janarit jyystää pelkkää sitä.

Ei se itseäni ainakaan haittaa yhtään, koska ne on kohtuu helppo puolustaa pois, eli estää se syöttö..

Noitahan tehdään oikeissakin peleissä paljon. Eikös idea jääkiekossa ole se, että pitää tehdä enemmän maaleja voittaakseen? Tyylillä tuskin on väliä? :)
Vai pitäiskö Bostonin miesten itkeä Selänteelle kun teki onetimerista maalin? :rolleyes:

Selänne niputti Bostonin reilussa minuutissa

Jos joku kokoajan samanlaisia maaleja tekee niin eikös ne ole helppo puolustaa pois?

Mitä ******? Voi murhatkin estää, muttei se niistä hyväksyttävää tee.

Kyllä mä ainakin pelaan sen takia, että musta on hauska pelata, enkä sen takia, että ränkki nousee, kun voitan jonkun janarin joka hinkkaa samaa maalia 247.

Tekikö Selänne 8 one timer maalia? Yrittikö Selänne joka hyökkäyksestä one timeria? Sahaako Anaheim pelkkää oikeaa laitaa ylös-alas, kunnes joku on maalin edessä ja sinne heitetään toivotaan-toivotaan syöttö? Meneekö Hiller joka kerta sekaisin, kun hänen edestään lentää maanuoliainen toiselle tolpalle/keskelle maalia?

Ja miten edes voit verrata pelissä tulevia one timereita oikeaan. Ei kukaan livenä hidasta vauhtia läpiajossa lähes loputtomiin, jotta saa one timerin. Eikä kukaan järkevä pelinrakentaja syötä lihasuman läpi kiekkoa maalille hyvän toivossa. Ainakaan kovin montaa kertaa.

Mitä ******? Voi murhatkin estää, muttei se niistä hyväksyttävää tee.

Kyllä mä ainakin pelaan sen takia, että musta on hauska pelata, enkä sen takia, että ränkki nousee, kun voitan jonkun janarin joka hinkkaa samaa maalia 247.

Tekikö Selänne 8 one timer maalia? Yrittikö Selänne joka hyökkäyksestä one timeria? Sahaako Anaheim pelkkää oikeaa laitaa ylös-alas, kunnes joku on maalin edessä ja sinne heitetään toivotaan-toivotaan syöttö? Meneekö Hiller joka kerta sekaisin, kun hänen edestään lentää maanuoliainen toiselle tolpalle/keskelle maalia?

Ja miten edes voit verrata pelissä tulevia one timereita oikeaan. Ei kukaan livenä hidasta vauhtia läpiajossa lähes loputtomiin, jotta saa one timerin. Eikä kukaan järkevä pelinrakentaja syötä lihasuman läpi kiekkoa maalille hyvän toivossa. Ainakaan kovin montaa kertaa.

Mee pelaa oikeeta lätkää niin ei tarvii itkee...

Nää kaksi yllä olevaaa kommenttia ovat ehkä naurettavimpia mitä olen ikinä kuullut... Luulin että tällä foorumilla ei tommosia tule, mutta olinkin väärässä :o

Muttajoo, itseäni tuo onetimer homma häiritsi 09 kerhopeleissä, kun joukkueet eivät mitään muuta käyttäneet kuin onetimereitä ja curvea. Tässä minusta tulee sopivasti noita maaleja. Ainakin kerhopeleissä. Ehkä noissa 1vs1 peleissä voi tulla joku taikuri vastaan joka noilla mättää maaleja:rolleyes:

Mee pelaa oikeeta lätkää niin ei tarvii itkee...

Pelaankin oikeaa lätkää, miten se liittyy tähän keskusteluun? Ja en ole itkenyt, olen kertonut mikä minua vituttaa, mutta ilmeisesti kaikki eivät erota noita toisistaan.

Pelaankin oikeaa lätkää, miten se liittyy tähän keskusteluun? Ja en ole itkenyt, olen kertonut mikä minua vituttaa, mutta ilmeisesti kaikki eivät erota noita toisistaan.

Kyllä kaverissa itessä on vika jos häviää 8-0 ja kaikki maalit tehdään one-timerilla

Pelasin Islandersilla Sharkseja vastaan. Vein ensimmäisessä erässä laukaukset 11-3, mutta viimeisellä minuutilla kaveri tuli 2 vs 3 hyökkäykseen ja teki onetimerilla maalin. Ajattelin, ettei tässä mitään melko normaali tilanne. Seuraavassa erässä annoin hyökätä enemmän ja odottelin vastahyökkäyksiä itselle. No erän puolessa välissä peli on 4-0 ja arvatkaa monta onetimer maalia? Loppu ajan sitten vedinkin suoraan aloituksesta makaamaan oman maalin edustalle, muttei janari tajunnut vieläkään mikä mättää. Peli päättyi lopulta 8-0, 7 onetimer maalia ja 1 epäonnistunut onetimer, joka kimposi puolustajani mailasta maaliin. Sitten tuli viesti "haha, only one period you good at :P". En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.
No just. Toivottavasti et tule nettipeleissä vastaan.

Kyllä kaverissa itessä on vika jos häviää 8-0 ja kaikki maalit tehdään one-timerilla

Luitko sitä viestiä ollenkaan? Minua EI KIINNOSTA pelata jos joku vetää pelkkää one timeria. En myöskään kuitenkaan halua keskeyttää peliä, joten ainoa vaihtoehto on höntsätä oman maalin edessä ja koittaa saada kaveri tajuamaan miksei minua kiinnosta. En pelaa rankista, pelaan huvikseni, joten minua ei kiinnosta pelata tuollaista peliä.

Onneksi kanukkiforumilla kiertää jo black list näistä one timer heeboista, joita tietää sitten välttää.

Ilmeisesti suurin osa viestiini vastanneista tipahtaa samaan porukkaan, kun vastaanotto on tasoa "äitis on".

Luitko sitä viestiä ollenkaan? Minua EI KIINNOSTA pelata jos joku vetää pelkkää one timeria. En myöskään kuitenkaan halua keskeyttää peliä, joten ainoa vaihtoehto on höntsätä oman maalin edessä ja koittaa saada kaveri tajuamaan miksei minua kiinnosta. En pelaa rankista, pelaan huvikseni, joten minua ei kiinnosta pelata tuollaista peliä.

Onneksi kanukkiforumilla kiertää jo black list näistä one timer heeboista, joita tietää sitten välttää.

Ilmeisesti suurin osa viestiini vastanneista tipahtaa samaan porukkaan, kun vastaanotto on tasoa "äitis on".

Tämä nyt on aivan naurettava tapa reagoida siihen, jos ei pidä vastustajan pelityylistä.

Ylös Bottom