Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs siinä. Paukuta maaleja sitten koko rahan edestä, niin näyttää ainakin omissa statseissa hyvältä. Typerää tuollainen. Yhtään matsia en ole luovuttanut, vaan kaikki pelataan loppuun vaikka takkiin tulisi miten.
Juu mokkee pois vaa ja ylivoimamylly pyörimää :)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

No ne on just sellasii 11v junnui jotka sit siellä nauravat kaverinsa kanssa ku toine joutuu vaa venailee et peli päättyy ku toine ei pelaa ollenkaan.
Pitäis PSN:ssäkin olla tuo Livestä tuttu palautesysteemi noita varten. Nuo apinat kun menee DNF-filtterinkin läpi kun eivät varsinaisesti peliä lopeta kesken.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä nappia noissa EASHL peleissä pitää painaa et saa magneetin päälle tohon lapaan? Tuntuu vaan että vastustajalla se magneetti on aina jatkuvasti päällä ja ne napsii kiekot kun kiekot aina metrienkin päästä lapaan mutta oman puolulaiset ei sitä kykene ottamaan haltuun vaikka se olis lavassa kiinni. Varmaan 400 kertaa ollu tyhjä maali edessä ja kiekko lavan tuntumassa, mutta korkeintaan pari kolme kertaa on sen haltuun saanti ja maalin tökkääminen onnistunu? Missä vika, onko tässä joku salainen magneettinappi josta lapaan saa 6,2 Weberin magneettivuon kytkettyä vai onko meidän kerho yksinkertaisesti niin saakelin surkea ettei edes irtokiekkoja voi ottaa haltuun? :D joo, vituttaa :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs tuossa Be a Prossa, kun siihen yhteen kypärään tarvitsee kaudella 70 pojoo. Nyt minulla on 70 pistettä kasassa, mutta kypärää ei näy? Vaikuttaako asiaan jos olen simuloinut joitakin otteluita?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs tuossa Be a Prossa, kun siihen yhteen kypärään tarvitsee kaudella 70 pojoo. Nyt minulla on 70 pistettä kasassa, mutta kypärää ei näy? Vaikuttaako asiaan jos olen simuloinut joitakin otteluita?
Sama itellä, ite tuumiskelin et sen potan saa kunhan kausi tulee päätökseen?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs tuossa Be a Prossa, kun siihen yhteen kypärään tarvitsee kaudella 70 pojoo. Nyt minulla on 70 pistettä kasassa, mutta kypärää ei näy? Vaikuttaako asiaan jos olen simuloinut joitakin otteluita?
Simuloiduissa peleissä saatuja pisteitä ei ilmeisesti lasketa. Sieltä urajutskasta muistaakseni näkee paljonko on itse tehnyt?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oikeesti menee hermot tuon kypärän kanssa. Olen täysin varma, että olen saanut nuo 70 pojoa itse pelatessani. Luin jostain, että kausi pitäisi esim. simuloida loppuun ja sitten kypärä avautuiai, mutta ei potta ei avaudu. Onko kukaan saanut tuota kypärää auki?
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Oikeesti menee hermot tuon kypärän kanssa. Olen täysin varma, että olen saanut nuo 70 pojoa itse pelatessani. Luin jostain, että kausi pitäisi esim. simuloida loppuun ja sitten kypärä avautuiai, mutta ei potta ei avaudu. Onko kukaan saanut tuota kypärää auki?

Sun pitää vetää kausi loppuu et muuten saa sitä ja 40 pelii pelattuna itse loput simuloit ni saat sen

E:katos en lukenu viestiäs loppuu :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Käyttöökö joku Be a GM:ää pelatessaan sitä tosipelaaja-moodia? Itellä ainaki alkaa palaa käpy kun tietokone syöttelee aika helvetin paljon paremmin.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Palataanpas takaisin näihin varusteisiin. Eli sain äsken EASHL- matsissa arvosanat A-, A-, ja A, mutta Slap Shot Power +5 ei avautunut. Kiekkokaupassa lukee "Hanki EA SPORTS Hockey League- ottelussa A- arvosana kaikilla osa-alueilla avaamista varten...". Eikö muka parempi kuin A- kelpaa? Ihmeellistä touhua...
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Palataanpas takaisin näihin varusteisiin. Eli sain äsken EASHL- matsissa arvosanat A-, A-, ja A, mutta Slap Shot Power +5 ei avautunut. Kiekkokaupassa lukee "Hanki EA SPORTS Hockey League- ottelussa A- arvosana kaikilla osa-alueilla avaamista varten...". Eikö muka parempi kuin A- kelpaa? Ihmeellistä touhua...

Siinä lukee kyllä A-arvosana, eli se tarkottaa että kaikkien pitää olla vähintään A eikä A-. Mullakin on ollu monta kertaa A+ A- A+ muttei ole auennut.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Palataanpas takaisin näihin varusteisiin. Eli sain äsken EASHL- matsissa arvosanat A-, A-, ja A, mutta Slap Shot Power +5 ei avautunut. Kiekkokaupassa lukee "Hanki EA SPORTS Hockey League- ottelussa A- arvosana kaikilla osa-alueilla avaamista varten...". Eikö muka parempi kuin A- kelpaa? Ihmeellistä touhua...

Luulisi kelpaavan kyllä, joskus näissä voi olla jotain omituisuuksia että joudut pelaamaan vielä yhden pelin ennen kuin tämä rekisteröityy tjs.

Itsekin jouduin 3 slotin maalivahti maskiin voittamaan offlinessa 31 peliä, enkä 30 niin kuin väitettiin siellä maskin kohdalla.

EDIT: yllä nopeampi ja varmasti parempi vastaus:)
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Aika moni teistä on joutunut farmiin BaP:issa.. Itse pelaan Vancuverin joukkueessa työmyyränä.
Tein 4 ottelus 1+4 tehot ja taklasin kaikkea mitä liikkuu, sitte tuli ilmotus että nimilaattani on ruuvattu pukukoppiin ja saan jatkaa vancuverissa :D
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

En varmaksi mene sanomaan mutta auttaisikohan se että jos poistat asetus save tiedoston koneelta ennen kun käynnistät pelin? Eli pääsisit alottaan ns alkup.asetuksilla. En tosiaan varmaksi mene sanomaan mutta kannattaa koittaa jos sielä on erillinen asetukset save tiedosto.

Ei auttanut, kiitos silti avusta. En tiedä mitä ton kanssa pitäisi tehdä :confused:
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuo 10 tappelua voitettava Be a pro - careerissa? Kun itse olen onlinepeleissä voittanut ainakin 20 tappelua, eikä tuon saavutuksen aukaisevia varusteita ole avattavissa. :(
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs siinä. Paukuta maaleja sitten koko rahan edestä, niin näyttää ainakin omissa statseissa hyvältä. Typerää tuollainen. Yhtään matsia en ole luovuttanut, vaan kaikki pelataan loppuun vaikka takkiin tulisi miten.

Pelasin viime viikolla kaveria nimeltä SALIPOSSE vastaan ja kun menin 3-0 johtoon tämä luuseri lopetti pelaamisen, ottelua oli vielä 2 erää jäljellä. No paukutin vielä 7 mallia lisää ja peli oli silloin pitkällä matikka nopeasti laskuttuna 10-0 mulle jolloin tämä kaveri laittaa viestin " I know how to cheat loosers like you " jonka jälkeen peli meni jumiin. No parasta siinä on se että kun menin katsomaan tilastoja, oli minulle merkitty luovutustappio 0-3. Vielä tämä pelle laittoi viestiä että " thanks for free points " Eli tällaista kivaa tällä kertaa. Yllätys yllätys kaveri oli ruotsalainen joten en kyllä paljon enempää häneltä odottanutkaan.
 
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelasin viime viikolla kaveria nimeltä SALIPOSSE vastaan ja kun menin 3-0 johtoon tämä luuseri lopetti pelaamisen, ottelua oli vielä 2 erää jäljellä. No paukutin vielä 7 mallia lisää ja peli oli silloin pitkällä matikka nopeasti laskuttuna 10-0 mulle jolloin tämä kaveri laittaa viestin " I know how to cheat loosers like you " jonka jälkeen peli meni jumiin. No parasta siinä on se että kun menin katsomaan tilastoja, oli minulle merkitty luovutustappio 0-3. Vielä tämä pelle laittoi viestiä että " thanks for free points " Eli tällaista kivaa tällä kertaa. Yllätys yllätys kaveri oli ruotsalainen joten en kyllä paljon enempää häneltä odottanutkaan.

Juuri tuollaisten ja muiden typerien tyyppien takia en pelaa nettipeliä nykyään hirveän paljon. Pelaan mielummin offline ja tiedän että saa pelata loppuun asti eikä kukaan huijaa jne :D
 
Ylös Bottom