Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TT-2k
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko joku ladannut ja osais neuvoa tyhmää miten nämä rosterit saa käyttöön. Ei mulla latauslinkistä mitään .rar tiedostoa tule ja sitä kautta saatavaa SYS-DATA tiedostoa. Tiedän kyllä miten toimia kun on se SYS-DATA tiedosto.

PetrPuck's NHL 10 CAPs

Onko joku ladannut ja osais neuvoa tyhmää miten nämä rosterit saa käyttöön. Ei mulla latauslinkistä mitään .rar tiedostoa tule ja sitä kautta saatavaa SYS-DATA tiedostoa. Tiedän kyllä miten toimia kun on se SYS-DATA tiedosto.

PetrPuck's NHL 10 CAPs

Tuosta linkistä löytyy kauden avaus kokoonpanot ja laitoin vielä alas helpot ohjeet :)

http://sites.google.com/site/nhlros...e5.01(SeasonOpenerRosters).rar?attredirects=0

1. Tallenna nhl 10 kokoonpanot ps3:sesta muistitikulle. ja lataa linkistä uudet kokoonpanot koneellesi.
2.Kun olet ladannut linkistä tulevan .rar tiedoston niin saat sen avattua käyttämällä winrar nimistä ohjelmaa jonka saat ladattua:
http://www.download.fi/tyopoyta/pakkausohjelmat/winrar.cfm#

3. Tallenna kokoonpano tiedosto työpöydällesi.
4. pura se. (paina hiiren oikeaa nappia ja valitse "extract here")
5. Leikkaa purettu tiedosto ja korvaa sillä ps3:selta tallentamasi tiedoston sys-data
6. tallenna muokattu nhl10 kokoonpano muistitikulle ja kopioi se takaisin ps3:selle korvaten vanhat kokoonpanot..

Se on kyllä ihan sama mitä tekee, silti kutsuu farmi. Aika pahasti kustu, toivottavasti päivitys korjaa, niin jaksaa taas pelata sitäkin modia.

Siis ite alotin pelaa Hyökkääväl pakilla ja tehoja tuli ja arvosanakeskiarvo oli A- ja LA Kingsien rosteris vakiinnutin paikan. Eli kyllä sinne on mahollista jäädä.

Tuosta linkistä löytyy kauden avaus kokoonpanot ja laitoin vielä alas helpot ohjeet :)

http://sites.google.com/site/nhlros...e5.01(SeasonOpenerRosters).rar?attredirects=0

1. Tallenna nhl 10 kokoonpanot ps3:sesta muistitikulle. ja lataa linkistä uudet kokoonpanot koneellesi.
2.Kun olet ladannut linkistä tulevan .rar tiedoston niin saat sen avattua käyttämällä winrar nimistä ohjelmaa jonka saat ladattua:
Lataa WinRAR v3.90

3. Tallenna kokoonpano tiedosto työpöydällesi.
4. pura se. (paina hiiren oikeaa nappia ja valitse "extract here")
5. Leikkaa purettu tiedosto ja korvaa sillä ps3:selta tallentamasi tiedoston sys-data
6. tallenna muokattu nhl10 kokoonpano muistitikulle ja kopioi se takaisin ps3:selle korvaten vanhat kokoonpanot..

Juu linkittämäsi rosterit ovat olleet jo käytössä, mut kiitos kuitenkin. Kysymykseni koski kuitenkin noiden viestissäni olleiden PetrPuckin rostereiden käyttöön saamista, mikä ei itseltä onnistu.

Nyt vituttaa!

Pelasin tossa be a prota ja 4 pelissä sain tehot 4+9=13p, jotka on mun mielestä ihan hyvät tulokkaalle, vai mitä te olette mieltä? NHL:n koko pistepörssin ykkönen, muttei se Floridan valmentajia tunnu miellyttävän. Minut laitettiin farmiin.. Siihen hävis koko mielenkiinto be a prohon..

Miten tossa pelissä voi olla tollanen virhe vai enkö mä osaa ottaa tota farmiin laittoa oikein?

edittiä

Siis tiedän, että se kuuluu pelin kaavaan, muttei mee mulle jakeluun..

Huono peli! Itellä ihan vastavat fiilikset pelaat 4-5 peliä aivan sama miten niin farmiin lähdet. Lisäksi vielä alkoi peli puuduttaa melkoisesti 5 pelin kohdalla ei mitään "uutta" samaa rataa rullaa kokoajan niin kliinistä niin kliinistä. Nyt on nhl2k10 "lätty" koneessa joku 15 peliä takana eikä kyllä vituta yhtään! Aivan loistava peli, vaikka omissakin soi niin tapa millä maalit syntyy ei pistä kuplaa otsaa ainoastaan se harmittaa kun on itse tehnyt virhee mistä rokotetaan. Kannattaa vaihtaa 2k10 slidereita vähä hieroa jotta peli on mieleinen niin sen jälkeen voi heittää seinään ton nhl10 kiekon :P

Huono peli! Itellä ihan vastavat fiilikset pelaat 4-5 peliä aivan sama miten niin farmiin lähdet. Lisäksi vielä alkoi peli puuduttaa melkoisesti 5 pelin kohdalla ei mitään "uutta" samaa rataa rullaa kokoajan niin kliinistä niin kliinistä. Nyt on nhl2k10 "lätty" koneessa joku 15 peliä takana eikä kyllä vituta yhtään! Aivan loistava peli, vaikka omissakin soi niin tapa millä maalit syntyy ei pistä kuplaa otsaa ainoastaan se harmittaa kun on itse tehnyt virhee mistä rokotetaan. Kannattaa vaihtaa 2k10 slidereita vähä hieroa jotta peli on mieleinen niin sen jälkeen voi heittää seinään ton nhl10 kiekon :P

Noh noh, jopas oli rajua tekstiä, mutta siinä olet kyllä oikeassa, ettei tuo yksinpeli ole vieläkään erityisen hyvä. Erityisesti tuo yksinpelin BAP on yhä kuraa. Be A GM:ää jaksaa jonkun verran pelata, mutta mieluummin sitä pelailee kuitenkin Onlinessa 1 vs 1 pelejä, joissa kyllä pelivastus vaihtelee kovasti. Huomattavasti eniten aikaa tulee käytettyä EASHL:n puolella. Summasummarum: 2k saattaa olla parempi yksinpeli (ei ole kokemusta pelistä), mutta NHL10 on eliittiä toisten ihmispelaajien kanssa. (Olisi varmaan voinut heittää tämän tonne vertailu ketjuun, mut menköön nyt)

Moi. Saman asian kirjoitin jo XBOX:in puolelle, mutta kysytään täälläkin:
Semmoinen asia alkoi mietityttämään, että kun lataisin nuo NHL-rosrerit EA:lta, niin tallentuuko ne autom. niiden ainoiden rossujen päälle, vai voiko siinä tilanteessa luoda "uudet rosterit" ?
Hieman sekavasti kerrottu, mutta toivottavasti saatte selvää.

Kiitos etukäteen.

Ainaskin mul on silleen, että voi valita v. 1.00 tai 1.01 kokoonapanot meinaa kai noit päivityksii eli kylne vanhat siel pysyy jos tota niinku halusit tietää?

Alottelin tässä Be a GM:ää ja valitsin Florida Panther: sin, jolla nyt aion sen Stanley Cupin viedä. Floridan valitsin siksi, koska siellä on potentiaalia nousta suureksi, vaikka siellä on nykysin tuntemattomia pelaajia esim. Weiss, Booth ja Horton kovia pelureita on ja ne toivottavasti nousee kauden mittaa NHL:n elittiin. Kausi lähti liikkeelle 2 voitolla blackhawk: seista 4-2 ja 4-1. Chicago oli kotiluolassaan erittäin vaisu niinkuin myös Floridan helteisessä kotikaupungissa. Chicago sortuili jäähyilyyn ja otti 5min, 2+2 ja 2min jäähyjä paljon. Heidän peli oli aivan sekaisin rankan kesätreenien jälkeen, ja tuskin heillä olikaan ees motivaatiota pelata 2000luvun ikiaikaista jumboa vastaan. toisen pelin tilastot tais olla näin;
Laukaukset, 42 FLA - 12 CHI, jäähyt 2min FLA - 37 CHI, maalit 4 FLA - 1 CHI. Ylivoimaa oli minulla paljon molemmissa peleissä ja ihan hyvin hyödynsin ne ja Vokoun pelasi suhteellisen hyvin nappaamalla muutaman mahtavan kopin ja torjumalla kaksi läpiajoa. Toivottavasti pojat ei ole ihan hämillään näistä kahdesta helposta voitosta eikä ala kuvitteleen, että on helppoa pelailla tuolla NHL:ssä. Olen saanut ihan hyvin suorista vedoista maaleja, kun olen laittanut slidereista laukaksen kovuuden lämärissä, sekä rannarissa toisiksi kovimmalle niin johan uppoo suorat vedotkin.

Tuo vaihto systeemi mennyt ihan liian vaikeaksi mulle, kun ei ole kokonaisuuksia käytössä, vaikka ne ei kerro kyllä paljon. Erityisesti mua ihmetyttää ne rinkulat, elikkäs mistä tietää, että oks se kelt. vai pun. väri hyvä vai huono.

Ps. Ei varmaa liity tänne, mut läpäl tänne laitoin :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuo vaihto systeemi mennyt ihan liian vaikeaksi mulle, kun ei ole kokonaisuuksia käytössä, vaikka ne ei kerro kyllä paljon. Erityisesti mua ihmetyttää ne rinkulat, elikkäs mistä tietää, että oks se kelt. vai pun. väri hyvä vai huono.

Iha vaan vinkiks että kun painat R3-näppäintä, näkee pelaajan kaikki arvot, joissa myös kokonaisuus komeilee :)

Mitäs jos vaihtaa ton EASHL äijän pelityyliä...Saako noi attribute pojot mitä noiden korttien aukasun myötä on saanu, "nollattua" samalla ja nakeltua järkevämmin? Meinaan siis jotain PWF->DNG vaihtoa esim.

"Selvin päin" ryssiny näköjään vähän hommat, ja kai sitä vois toisentyyppistä äijääkin välillä pelata.

Mitäs jos vaihtaa ton EASHL äijän pelityyliä...Saako noi attribute pojot mitä noiden korttien aukasun myötä on saanu, "nollattua" samalla ja nakeltua järkevämmin? Meinaan siis jotain PWF->DNG vaihtoa esim.

"Selvin päin" ryssiny näköjään vähän hommat, ja kai sitä vois toisentyyppistä äijääkin välillä pelata.

Itse asiassa ne pojot nollaantuu kun sitä pelityyliä vaihtaa ja sitten ne voi laittaa uudelleen.

Ainaskin mul on silleen, että voi valita v. 1.00 tai 1.01 kokoonapanot meinaa kai noit päivityksii eli kylne vanhat siel pysyy jos tota niinku halusit tietää?

Eli siis tuosta en ihan selvää saanut, eli kun lataan ne rosterit sieltä EA:lta, niin tallentuuko ne autom. niiden ainoiden rossujen päälle, jotka jo on. Ei olisi kiva menettää suurella vaivalla tehtyä SM-liigaa.

Eli siis tuosta en ihan selvää saanut, eli kun lataan ne rosterit sieltä EA:lta, niin tallentuuko ne autom. niiden ainoiden rossujen päälle, jotka jo on. Ei olisi kiva menettää suurella vaivalla tehtyä SM-liigaa.
Se taitaa kysyä latauksen jälkeen millä nimellä tallennetaan. Ja miksi et tallentaisi noita omia rostereita talteen varmuuden vuoksi, sen takia se "Save Roster" siellä taitaa olla? Kaikki on niin hankalaa... :rolleyes:

Muutama kysymys tässä tullut mieleen.

Hankkiiko Be A GM:ssä tietokoneen joukkueet pelaajia Euroopan liigoista? Rupes mietityttää SM-liiga pelaajien arvot kun esim. Helenius 82 ja hirsokin on yhtä hyvä arvoiltaan kun S.Koivu. Nuohan on parempia kuin suuri osa NHL-pelaajista..

Onko tosiaan niin että verkkoliigan peleihin ei pysty säätää mitään peliasetuksia? Ennen sai sentää valita pelinopeuden.

Muutama kysymys tässä tullut mieleen.

Hankkiiko Be A GM:ssä tietokoneen joukkueet pelaajia Euroopan liigoista? Rupes mietityttää SM-liiga pelaajien arvot kun esim. Helenius 82 ja hirsokin on yhtä hyvä arvoiltaan kun S.Koivu. Nuohan on parempia kuin suuri osa NHL-pelaajista..

Ei minun mielestä pysty hommaamaan SM-Liigasta hommaamaan pelaajia. Kannattaa muutenkin muuttaa mm. Helenius huonommaksi, itsellä se on tällä hetkellä 70-72, en tarkalleen muista :)

Mitä heleeee?!! Kymppiä pelaa sitkeet jannut. Kaks kertaa tänään käyny vs-peleissä niin että johdan ekan erän jälkeen suuri numeroisesti ja sitte nää kilpatoverit lopettaa kokonaan pelaamisen ja siinä sitte seisoskellaa :D:D.. Olis nyt sitä reilun pelin henkeä ja quittaisivat..!

Mitä heleeee?!! Kymppiä pelaa sitkeet jannut. Kaks kertaa tänään käyny vs-peleissä niin että johdan ekan erän jälkeen suuri numeroisesti ja sitte nää kilpatoverit lopettaa kokonaan pelaamisen ja siinä sitte seisoskellaa :D:D.. Olis nyt sitä reilun pelin henkeä ja quittaisivat..!

No ne on just sellasii 11v junnui jotka sit siellä nauravat kaverinsa kanssa ku toine joutuu vaa venailee et peli päättyy ku toine ei pelaa ollenkaan.

Mikäs siinä. Paukuta maaleja sitten koko rahan edestä, niin näyttää ainakin omissa statseissa hyvältä. Typerää tuollainen. Yhtään matsia en ole luovuttanut, vaan kaikki pelataan loppuun vaikka takkiin tulisi miten.

Ylös Bottom