Vastaus: NHL 10 [PS3] - keskustelu pelistä
Ainaskin mul on silleen, että voi valita v. 1.00 tai 1.01 kokoonapanot meinaa kai noit päivityksii eli kylne vanhat siel pysyy jos tota niinku halusit tietää?
Alottelin tässä Be a GM:ää ja valitsin Florida Panther: sin, jolla nyt aion sen Stanley Cupin viedä. Floridan valitsin siksi, koska siellä on potentiaalia nousta suureksi, vaikka siellä on nykysin tuntemattomia pelaajia esim. Weiss, Booth ja Horton kovia pelureita on ja ne toivottavasti nousee kauden mittaa NHL:n elittiin. Kausi lähti liikkeelle 2 voitolla blackhawk: seista 4-2 ja 4-1. Chicago oli kotiluolassaan erittäin vaisu niinkuin myös Floridan helteisessä kotikaupungissa. Chicago sortuili jäähyilyyn ja otti 5min, 2+2 ja 2min jäähyjä paljon. Heidän peli oli aivan sekaisin rankan kesätreenien jälkeen, ja tuskin heillä olikaan ees motivaatiota pelata 2000luvun ikiaikaista jumboa vastaan. toisen pelin tilastot tais olla näin;
Laukaukset, 42 FLA - 12 CHI, jäähyt 2min FLA - 37 CHI, maalit 4 FLA - 1 CHI. Ylivoimaa oli minulla paljon molemmissa peleissä ja ihan hyvin hyödynsin ne ja Vokoun pelasi suhteellisen hyvin nappaamalla muutaman mahtavan kopin ja torjumalla kaksi läpiajoa. Toivottavasti pojat ei ole ihan hämillään näistä kahdesta helposta voitosta eikä ala kuvitteleen, että on helppoa pelailla tuolla NHL:ssä. Olen saanut ihan hyvin suorista vedoista maaleja, kun olen laittanut slidereista laukaksen kovuuden lämärissä, sekä rannarissa toisiksi kovimmalle niin johan uppoo suorat vedotkin.
Tuo vaihto systeemi mennyt ihan liian vaikeaksi mulle, kun ei ole kokonaisuuksia käytössä, vaikka ne ei kerro kyllä paljon. Erityisesti mua ihmetyttää ne rinkulat, elikkäs mistä tietää, että oks se kelt. vai pun. väri hyvä vai huono.
Ps. Ei varmaa liity tänne, mut läpäl tänne laitoin