Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Stars -kanta-asiakasohjelma

Itse sain pisteitä loka ja marraskuun ostoksista. Pitäisi varmaan se 5€ kuponki käyttää Cyberpunkin lisäosaan.
 
Itsellä on tippunut taso 4 -> 1. Kuuluko se sitten vuoden vaihtumiseen vai häiriöön?
Minullakin PlayStation Stars on tippunut takaisin 1-tasolle.

PlayStation Stars alkoi Euroopassa lokakuussa 2022, joten tasojen piti vanhentua aikaisintaan tämän kuun lopussa:
Kun saavutat tietyn tason, tasosi säilyy samana kuluvan kalenterivuoden loppuun ja sitä seuraavat 13 kuukautta. Jos esimerkiksi saavutat tason 2 lokakuussa 2022, pysyt tasolla 2 sen kalenterivuoden loppuun ja sen jälkeen 13 kuukautta eli 31. tammikuuta 2024 asti.
 
Jotain siellä on iloisesti solmussa. Ostin n. 2,5 euron DLC-paketin tuohon Nobody Saves The Worldiin, ja siitä tuli peräti kuuteen (!!!) kertaan 25 pistettä. Kaikissa oli jopa sama ostotapahtumanumero. Saapa nähdä, ottavatko ylimääräiset pinnat jossain vaiheessa pois.
 
Ai täällä näköjään muillakin samoja ongelmia. Itse ostin 30.12 Raccoon city edition ja ei tullut pisteitä. Jospa ne sieltä tulisivat, kun vika korjattu.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään PS Appissa tuli viesti, että vuoden 2023 PlayStation Stars -tasoani on jatkettu 31. tammikuuta 2025 asti eli vuoden aiemmin luvattua kauemmin:
Päivitys PlayStation Stars -tasostasi
5.1.2024

Vuoden 2023 PlayStation Stars -tasoasi on jatkettu 31. tammikuuta 2025 asti
Hyviä uutisia!
Haluamme jakaa päivityksen PlayStation Stars -tasostasi. Olit yksi ensimmäisistä jäsenistä, jotka nostivat tasoaan PlayStation Stars -ohjelmassa. Tämän ansiosta vuoden 2023 PlayStation Stars -tasoasi on jatkettu 31. tammikuuta 2025 asti. Muistathan, että uusia PlayStation Stars -kampanjoita lisätään säännöllisesti, joten muista tarkastaa uudet kampanjat mahdollisimman usein. Kiitos PlayStation Stars -jäsenyydestäsi!

Viestistä huolimatta olen nyt tason 1 puolivälissä, joten vieläkin nuo tasot ovat jotenkin sekaisin. Olin vuoden lopussa muistaakseni tasolla 3, jolle olin sähköpostien perusteella päässyt 27.4.2023.
 
Tänään PS Appissa tuli viesti, että vuoden 2023 PlayStation Stars -tasoani on jatkettu 31. tammikuuta 2025 asti eli vuoden aiemmin luvattua kauemmin:


Viestistä huolimatta olen nyt tason 1 puolivälissä, joten vieläkin nuo tasot ovat jotenkin sekaisin. Olin vuoden lopussa muistaakseni tasolla 3, jolle olin sähköpostien perusteella päässyt 27.4.2023.
Minulle ei ole tullut mitään viestiä, mutta tasoni näyttää olevan voimassa 1.2025 asti.
 
Tommonen tosiaan tuli tänään. Tämän jälkeen onkin tullut sitten n. 42 kertaa ilmoitus, että wishlistilläni oleva peli on nyt tarjouksessa! Poistin jopa kyseisen pelin wishlistiltä ja silti pommitus jatkuu. Hieman häiritsevää.
Tommonen tosiaan tuli tänään. Tämän jälkeen onkin tullut sitten n. 42 kertaa ilmoitus, että wishlistilläni oleva peli on nyt tarjouksessa! Poistin jopa kyseisen pelin wishlistiltä ja silti pommitus jatkuu. Hieman häiritsevää.
Huoh.. rakastan puhelimien kanssa toimintaa.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20240105-150917_PS App.jpg
    Screenshot_20240105-150917_PS App.jpg
    706,5 KB · Lukukerrat: 22
Tänään PS Appissa tuli viesti, että vuoden 2023 PlayStation Stars -tasoani on jatkettu 31. tammikuuta 2025 asti eli vuoden aiemmin luvattua kauemmin:


Viestistä huolimatta olen nyt tason 1 puolivälissä, joten vieläkin nuo tasot ovat jotenkin sekaisin. Olin vuoden lopussa muistaakseni tasolla 3, jolle olin sähköpostien perusteella päässyt 27.4.2023.
Sama homma, eilen ostin isomman satsin pelejä, nousin kakkostasolle ja kaikista peleistä tuli kyllä pisteet. Hetki sen jälkeen tuli tuo ilmoitus, että taso nostetaan samalle tasolle kuin oli aiemmin, eli neloselle olisi pitänyt mennä. Edelleen kakkosella kuitenkin olen.

Oli myös hauska huomata, että pisteitä oli kertynyt 20€:n edestä ja nyt tuli jo vitonen taas takaisin. Aleista muutenkin tuli säästöä normihintaan nähden yli 200€, kun aika iso setti tuli ostettua ja taisi keskimäärin olla joku 65%:n ale.
 
Oli myös hauska huomata, että pisteitä oli kertynyt 20€:n edestä ja nyt tuli jo vitonen taas takaisin. Aleista muutenkin tuli säästöä normihintaan nähden yli 200€, kun aika iso setti tuli ostettua ja taisi keskimäärin olla joku 65%:n ale.

Onhan se hauskaa. Kunnes tajuaa, että sen 20e saadakseen on täytynyt käyttää 500e peleihin :D
Itsekin aina tyytyväisenä käytän noita tienattuja euroja vähentämään vr pelien hintaa jos tietää jo valmiiksi ettei se ole normi hinnan arvoinen, mutta oikeasti tuo lähinnä muistuttaa siitä kuinka paljon on tuhlannut.
 
Onhan se hauskaa. Kunnes tajuaa, että sen 20e saadakseen on täytynyt käyttää 500e peleihin :D
Itsekin aina tyytyväisenä käytän noita tienattuja euroja vähentämään vr pelien hintaa jos tietää jo valmiiksi ettei se ole normi hinnan arvoinen, mutta oikeasti tuo lähinnä muistuttaa siitä kuinka paljon on tuhlannut.

Mutta jos sen 500€ tuhlaisi oli sitten pisteitä tai ei niin itse näen sen vain ilmaisena rahana.
 
Onhan se hauskaa. Kunnes tajuaa, että sen 20e saadakseen on täytynyt käyttää 500e peleihin :D
Itsekin aina tyytyväisenä käytän noita tienattuja euroja vähentämään vr pelien hintaa jos tietää jo valmiiksi ettei se ole normi hinnan arvoinen, mutta oikeasti tuo lähinnä muistuttaa siitä kuinka paljon on tuhlannut.
Nojoo, totta, tosin ei se ihan täyttä 500 € vaadi, kun noista starsin kampanjatehtävistä kertyy vuodessa kuitenkin suht kohtuullinen määrä aika lailla ostamatta mitään muuta kuin plus-jäsenyyttä. Itsellä tuli tässä reilussa vuodessa lähes viidennes pisteistä näistä kampanjoista (950p), joista muutamat toki ovat vaatineet ostetun pelin. Mutta ison summan 20 € tietysti siltikin vaatii. Ja onhan tuo, että hieman reilussa vuodessa on mennyt tuon verran pleikalla rahaa, vähän herättelevä ajatus, kun on sitä tullut paljon muitakin pelejä kuin PS5:n digiversioita ostettua niin boksille kuin vanhemmillekin konsoleille :D

Siltikin, pikaisella ja mahdollisesti hyvin virheellisellä matikalla olen siis käyttänyt n. 400€ reilussa vuodessa (en laske plus essentialsia, kun se on muutenkin tilauksessa) ja saanut 20€ takaisin. Se vastaa 5 %:n alea. Pelit, jotka olen ostaneet, ovat muistaakseni AW II deluxea lukuunottamatta kaikki olleet alessa, WRC varmaan pienimmällä, vain 10%:n alella. Olen siis ostanut yli 3/4 alesta, suurimman osan puoleen hintaan tai alle, joten kun alepeleistäkin pisteitä kertyy (toki suhteessa vähemmän, koska pienempi ostohinta), niin onhan tämä silti kätevää.

Vähän jo OT, mutta pitäisi jotain exceliä alkaa pitämään näistä ostoksista, niin olisi kätevä seurata. Muutenkin kun tilastot ovat lähellä sydäntä, niin olisi olisi mielenkiintoista. Nyt on sentään tullut laitettua paremmin ylös viimeaikaisia ostoksia hintoineen, niin materiaalia olisi ainakin viime vuodelta varsin hyvin.
 
Höpö höpö enoo ostanu mitään silti sain 5€ pisteillä,taino vr2 ja sen ohjaimen missä näyttö mukana
 
Olin eilen puhelimitse yhteydessä PlayStationin tukeen Stars-tason alkamisesta uudelleen 1-tasolta, vaikka vanhan tason piti säilyä 31.1.2025 asti. Samalla kysyin 2.1. ostamani pelin ostosta saamatta jääneistä pisteistä.

Eivät vaikuttaneet olevan tietoisia, että tasoissa tai ostoksista saatavissa pisteissä olisi mitään ongelmia, mutta lupasivat tutkia tuota lisää. Tänään sain ostoksesta puuttumaan jääneet pisteet, mutta Stars-taso ei ole vielä korjaantunut.
 
Jahas, pitääkin ottaa itsekin yhteyttä tukeen asiasta. Tasoni putosi vuodenvaihteessa myös 1-tasolle enkä ole tänä vuonna saanut mistään ostoksestani pisteitä. Viime vuonna ihan loppukuustakin tehdyt ostokset antoivat vielä pisteitä.
 
Tänään PlayStation-tuki oli korjannut PlayStation Stars -tasoni takaisin tasolle 3. Aikaa kului 20 päivää PlayStation-tukeen soitosta. Saivat heti puuttuneet pisteet korjattua ja nyt myös Stars-tason.
 
Onhan se hauskaa. Kunnes tajuaa, että sen 20e saadakseen on täytynyt käyttää 500e peleihin :D
Itsekin aina tyytyväisenä käytän noita tienattuja euroja vähentämään vr pelien hintaa jos tietää jo valmiiksi ettei se ole normi hinnan arvoinen, mutta oikeasti tuo lähinnä muistuttaa siitä kuinka paljon on tuhlannut.

On se silti hausekmpaa ku käyttää 500 euroa peleihin eikä saa mittään. o_O Eihän tosta siis mitenkään rahoiks pääse, mut itekki muutaman vitosen välil saanut vaikka en ees käytä storea mitenkään ahkerasti.
 
Tämä on taas jumissa. Ostoksista sain pisteitä, nuo helpot 2x50 pinnaa näköjään jumittaa, kiinalaisen uudenvuoden 2 pistettä tuli.
 
Tämä on taas jumissa. Ostoksista sain pisteitä, nuo helpot 2x50 pinnaa näköjään jumittaa, kiinalaisen uudenvuoden 2 pistettä tuli.
Sama vika täällä. Lisäksi PlayStation VR2 | Game Drop -kampanja bugaa, eikä lauennut Among Us VR:ää pelaamalla.
 
Ylös Bottom