Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo tehtäviä. Ei näköjään saanutkaan kun, tänään pari peliä ostelin. :/Teitkö niitä tehtäviä ja niistä sait noi pisteet?
Tehtävien kautta toimii, mutta ostoksista ei saa pisteitä.
Minullakin PlayStation Stars on tippunut takaisin 1-tasolle.Itsellä on tippunut taso 4 -> 1. Kuuluko se sitten vuoden vaihtumiseen vai häiriöön?
Kun saavutat tietyn tason, tasosi säilyy samana kuluvan kalenterivuoden loppuun ja sitä seuraavat 13 kuukautta. Jos esimerkiksi saavutat tason 2 lokakuussa 2022, pysyt tasolla 2 sen kalenterivuoden loppuun ja sen jälkeen 13 kuukautta eli 31. tammikuuta 2024 asti.
Päivitys PlayStation Stars -tasostasi
5.1.2024
Vuoden 2023 PlayStation Stars -tasoasi on jatkettu 31. tammikuuta 2025 asti
Hyviä uutisia!
Haluamme jakaa päivityksen PlayStation Stars -tasostasi. Olit yksi ensimmäisistä jäsenistä, jotka nostivat tasoaan PlayStation Stars -ohjelmassa. Tämän ansiosta vuoden 2023 PlayStation Stars -tasoasi on jatkettu 31. tammikuuta 2025 asti. Muistathan, että uusia PlayStation Stars -kampanjoita lisätään säännöllisesti, joten muista tarkastaa uudet kampanjat mahdollisimman usein. Kiitos PlayStation Stars -jäsenyydestäsi!
Minulle ei ole tullut mitään viestiä, mutta tasoni näyttää olevan voimassa 1.2025 asti.Tänään PS Appissa tuli viesti, että vuoden 2023 PlayStation Stars -tasoani on jatkettu 31. tammikuuta 2025 asti eli vuoden aiemmin luvattua kauemmin:
Viestistä huolimatta olen nyt tason 1 puolivälissä, joten vieläkin nuo tasot ovat jotenkin sekaisin. Olin vuoden lopussa muistaakseni tasolla 3, jolle olin sähköpostien perusteella päässyt 27.4.2023.
Huoh.. rakastan puhelimien kanssa toimintaa.Tommonen tosiaan tuli tänään. Tämän jälkeen onkin tullut sitten n. 42 kertaa ilmoitus, että wishlistilläni oleva peli on nyt tarjouksessa! Poistin jopa kyseisen pelin wishlistiltä ja silti pommitus jatkuu. Hieman häiritsevää.
Sama homma, eilen ostin isomman satsin pelejä, nousin kakkostasolle ja kaikista peleistä tuli kyllä pisteet. Hetki sen jälkeen tuli tuo ilmoitus, että taso nostetaan samalle tasolle kuin oli aiemmin, eli neloselle olisi pitänyt mennä. Edelleen kakkosella kuitenkin olen.Tänään PS Appissa tuli viesti, että vuoden 2023 PlayStation Stars -tasoani on jatkettu 31. tammikuuta 2025 asti eli vuoden aiemmin luvattua kauemmin:
Viestistä huolimatta olen nyt tason 1 puolivälissä, joten vieläkin nuo tasot ovat jotenkin sekaisin. Olin vuoden lopussa muistaakseni tasolla 3, jolle olin sähköpostien perusteella päässyt 27.4.2023.
Oli myös hauska huomata, että pisteitä oli kertynyt 20€:n edestä ja nyt tuli jo vitonen taas takaisin. Aleista muutenkin tuli säästöä normihintaan nähden yli 200€, kun aika iso setti tuli ostettua ja taisi keskimäärin olla joku 65%:n ale.
Onhan se hauskaa. Kunnes tajuaa, että sen 20e saadakseen on täytynyt käyttää 500e peleihin
Itsekin aina tyytyväisenä käytän noita tienattuja euroja vähentämään vr pelien hintaa jos tietää jo valmiiksi ettei se ole normi hinnan arvoinen, mutta oikeasti tuo lähinnä muistuttaa siitä kuinka paljon on tuhlannut.
Nojoo, totta, tosin ei se ihan täyttä 500 € vaadi, kun noista starsin kampanjatehtävistä kertyy vuodessa kuitenkin suht kohtuullinen määrä aika lailla ostamatta mitään muuta kuin plus-jäsenyyttä. Itsellä tuli tässä reilussa vuodessa lähes viidennes pisteistä näistä kampanjoista (950p), joista muutamat toki ovat vaatineet ostetun pelin. Mutta ison summan 20 € tietysti siltikin vaatii. Ja onhan tuo, että hieman reilussa vuodessa on mennyt tuon verran pleikalla rahaa, vähän herättelevä ajatus, kun on sitä tullut paljon muitakin pelejä kuin PS5:n digiversioita ostettua niin boksille kuin vanhemmillekin konsoleilleOnhan se hauskaa. Kunnes tajuaa, että sen 20e saadakseen on täytynyt käyttää 500e peleihin
Itsekin aina tyytyväisenä käytän noita tienattuja euroja vähentämään vr pelien hintaa jos tietää jo valmiiksi ettei se ole normi hinnan arvoinen, mutta oikeasti tuo lähinnä muistuttaa siitä kuinka paljon on tuhlannut.
Onhan se hauskaa. Kunnes tajuaa, että sen 20e saadakseen on täytynyt käyttää 500e peleihin
Sama vika täällä. Lisäksi PlayStation VR2 | Game Drop -kampanja bugaa, eikä lauennut Among Us VR:ää pelaamalla.Tämä on taas jumissa. Ostoksista sain pisteitä, nuo helpot 2x50 pinnaa näköjään jumittaa, kiinalaisen uudenvuoden 2 pistettä tuli.