Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Stars -kanta-asiakasohjelma

No nyt mulla bugaa joku sillä kokeilin suorittaa kolme kampanjaa enkä saanut yhdestäkään pisteitä.
Kuukauden plussa peleistä käynnistin doki dokin, moninpeli kampanjasta minecraft dungeonsin ja psvr2 kampanjasta resident evil 4:n.
Kahden jälkimmäisen kohdalla ei ainakaan mainita, että nuo pelit pitäs ostaa vaan ainoastaan pelata.

edit: Näköjään ressa antoi pisteet, mutta sovellus ei vaan ilmoittanut siitä. Kaks muuta kampanjaa on suorittamatta.

No nyt mulla bugaa joku sillä kokeilin suorittaa kolme kampanjaa enkä saanut yhdestäkään pisteitä.
Sen toissapäiväisen PSN-katkon jäljiltä tuntuu nuo Stars-kampanjat olevan solmussa vähän itsekullakin. Vaan eiköhän ne jossain kohtaa lähde taas skulaamaan.

Näköjään taas ongelmia Starsin puolella. Monilta käyttäjiltä kadonnut PSN lompakon 5€ ja 20€ täytöt kokonaan. Joillain näkyy molemmat ja joillain vain toinen.

Redditissä joku oli kysynyt supportista ja kuulemma on bugi, mutta aikamoista tahtia tämän systeemin kanssa näitä ongelmia on.

Näköjään taas ongelmia Starsin puolella. Monilta käyttäjiltä kadonnut PSN lompakon 5€ ja 20€ täytöt kokonaan. Joillain näkyy molemmat ja joillain vain toinen.

Redditissä joku oli kysynyt supportista ja kuulemma on bugi, mutta aikamoista tahtia tämän systeemin kanssa näitä ongelmia on.
5€ ja 10€ oli mulla aamulla, kun katsoin.

Jep, sen takia onkin helppo uskoa että on bugi. Mulla ei näy kumpikaan eikä oo koko päivänä näkyny.
Ylemmällä rivillä on vaan noita keräilyjuttuja ja tokalla rivillä eri peleihin juttuja, mutta ei ollenkaan PSN arvoa.

1000010749.jpg

Alkuviikosta sain 5€ palkinnon lisättyä lompakkoon, mutta sen jälkeen ei niitä ole näkynyt.

Tosi paljon ne lisäsi kyllä noita eri pelien mikromaksuja palkinnoksi, joten vähän epäilyttää onko raha palkinnot oikeasti lopetettu vai onko se bugi.

Alkuviikosta sain 5€ palkinnon lisättyä lompakkoon, mutta sen jälkeen ei niitä ole näkynyt.

Tosi paljon ne lisäsi kyllä noita eri pelien mikromaksuja palkinnoksi, joten vähän epäilyttää onko raha palkinnot oikeasti lopetettu vai onko se bugi.
Mulla näkyy edelleen 5€ ja 10€ tuolla sovelluksessa.

Tuliko muille myös spostiin viesti että "kanta-asiakas ehdot sössöshöö, käy hyväksymässä ehdot ps apissa tai jäsenyytesi loppuu"? Mitä tulee tohon lompakon täyttö palkintoon, mulla näkyy vain 10e palkinto. 5e on poistunut? Mikä on ehkä harmi ku itte niin harvoin saan tarvittavia määriä pisteitä niin se vitonen on tullut pari kertaa kerättyä, 10e eteen joutuu tekemään liikaa töitä. :D

Joo mulle tuli kanssa tuo posti viime viikolla, mutta applikaatiossa ei ole tullut mitään hyväksyntäjuttuja.

Mulla on edelleen kaikki PSN-arvot kadoksissa.

Ylös Bottom