Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Stars -kanta-asiakasohjelma

Tämä on taas jumissa. Ostoksista sain pisteitä, nuo helpot 2x50 pinnaa näköjään jumittaa, kiinalaisen uudenvuoden 2 pistettä tuli.
Äsh, noissa pitikin ostaa pelit, ei kelvannut plussasta lataus tai suoratoisto. Oma virhe. ‍:/

Mulla on hylly ns.valmis. Siellä on psvr2, Aloyn focus ja se kakku jossa on kaks kissaa ja kaikki muut paikat on täytetty eri robbit patsailla.

Sama vika täällä. Lisäksi PlayStation VR2 | Game Drop -kampanja bugaa, eikä lauennut Among Us VR:ää pelaamalla.
Itsellänikin tainnut viime aikoina kolmesta ostamastani pelistä bugata. Ei sitten millään tunnista minun ostaneen Helldivers 2:n esim. Melkoisesti bugaa tuo nimenomainen Helmikuun poiminnat, kun minulla on joskus aikoinaan ostettuna myös toinenkin ostettavista peleistä, eli Gravity Rush 2. Aika bugista hommaa on kyllä.

Viimeksi muokattu:
PS Plus -pelivalikoima: maailmanlopun meininkiä -kampanjan suoritukseen ei käynyt Fallout 4 PS5 -versio, mutta PS4-versiolla sen sai suoritettua. Kyseinen kampanja päättyy tänään muutaman tunnin päästä ja oli 50 pisteen arvoinen.

Jotain häikkää PS Stars palvelussa? PS App sovelluksesta se on nyt hävinnyt kun pari päivää oli tullut virhe ilmoituksia.

Jotain häikkää PS Stars palvelussa? PS App sovelluksesta se on nyt hävinnyt kun pari päivää oli tullut virhe ilmoituksia.
Näyttäisi olevan, itsekin meinasin tänään käydä sitä ihmettelemässä, niin se tasoa osoittava ikoni vain hävisi.

Joo sama tääl, menin katsomaan piste/saldo ym nii herjaa vaa sitä sonyn perinteistä "jotain meni väärin" härdelliä.

Jotain edistystä on tapahtunut, koska Stars-kuvake on palannut mobiilisovellukseen. Sieltä tulee kuitenkin "PlayStation Stars is currently experiencing issues" -näkymä. Sonyn virallisesta tuestakaan ei ole mitään kunnon selitystä parin viikon palvelukatkolle annettu.

Over on Reddit, players have been posting screenshots of their chats with Sony’s support agents. While some players have been reassured that their reward points will remain intact and they will receive points for their purchases during the outage, others have been told to wait for the program to go back online if they want to receive points.

Lähde: PlayStation Lifestyle

Täällä myös nyt kuukauden tauon jälkeen taas toimii ja edistyminen viety nelostason täppiin. Lähinnä pisteet tuossa kiinnostanut ja oli pysyneet ennallaan että saa noita vitosen alennuksia edelleen

Pääsin tasolle neljä. Worst taso ever! :D

Joka kerta, kun saan pelissä trophyn niin PS App ilmoittaa, että olet päässyt tasolle neljä. Kiva tietää noin 200 kertaa sama asia.

Joka kerta, kun saan pelissä trophyn niin PS App ilmoittaa, että olet päässyt tasolle neljä. Kiva tietää noin 200 kertaa sama asia.

Olet päässyt tasolle 4. Yritä parhaasi ostaa lisää pelejä kattavasta valikoimastamme jotta pääset nopeasti seuraavalle tasolle.

Tuo on joku bugi sillä mä olen ollut nelos tasolla vuoden päivät eikä se ole siitä ilmoittanut sen ekan kerran jälkeen kertaakaan.

Viimeksi muokattu:

Hieman OT: minä pääsin tasolle neljä tuossa ennen vuoden vaihdetta, kun vuosi vaihtui tipuin tasolle kolme. Enpä ole jaksanut alkaa oikaisemaan asiaa

Vai onko tämä joku normikäytäntö

Hieman OT: minä pääsin tasolle neljä tuossa ennen vuoden vaihdetta, kun vuosi vaihtui tipuin tasolle kolme. Enpä ole jaksanut alkaa oikaisemaan asiaa

Vai onko tämä joku normikäytäntö
Vuoden vaihteessa oli jotain sekoilua tuon systeemin kanssa. Oli muutaman viikon kokonaan pois käytöstäkin.

Itse putosin ensin tasolle 1, nousin takaisin tasolle 3 ja sitten se yhtäkkiä heittikin takaisin tasolle 4. Samalla voimassaoloaika seilasi 2025 ja 2026 väliä :D

Eli luuuulisi että se tulevina vuosina toimii normaalisti ja voimassaoloaika pitää paikkaansa.

Ylös Bottom