ramse
Active Member
Äsh, noissa pitikin ostaa pelit, ei kelvannut plussasta lataus tai suoratoisto. Oma virhe. :/Tämä on taas jumissa. Ostoksista sain pisteitä, nuo helpot 2x50 pinnaa näköjään jumittaa, kiinalaisen uudenvuoden 2 pistettä tuli.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Äsh, noissa pitikin ostaa pelit, ei kelvannut plussasta lataus tai suoratoisto. Oma virhe. :/Tämä on taas jumissa. Ostoksista sain pisteitä, nuo helpot 2x50 pinnaa näköjään jumittaa, kiinalaisen uudenvuoden 2 pistettä tuli.
Itsellänikin tainnut viime aikoina kolmesta ostamastani pelistä bugata. Ei sitten millään tunnista minun ostaneen Helldivers 2:n esim. Melkoisesti bugaa tuo nimenomainen Helmikuun poiminnat, kun minulla on joskus aikoinaan ostettuna myös toinenkin ostettavista peleistä, eli Gravity Rush 2. Aika bugista hommaa on kyllä.Sama vika täällä. Lisäksi PlayStation VR2 | Game Drop -kampanja bugaa, eikä lauennut Among Us VR:ää pelaamalla.
Näyttäisi olevan, itsekin meinasin tänään käydä sitä ihmettelemässä, niin se tasoa osoittava ikoni vain hävisi.Jotain häikkää PS Stars palvelussa? PS App sovelluksesta se on nyt hävinnyt kun pari päivää oli tullut virhe ilmoituksia.
Yleinen ongelma on.Jotain häikkää PS Stars palvelussa? PS App sovelluksesta se on nyt hävinnyt kun pari päivää oli tullut virhe ilmoituksia.
Tuo on kyllä hyvä ja mukavan informatiivinen virheilmoitus! Taattuun Sonyn tyyliin!Joo sama tääl, menin katsomaan piste/saldo ym nii herjaa vaa sitä sonyn perinteistä "jotain meni väärin" härdelliä.
Over on Reddit, players have been posting screenshots of their chats with Sony’s support agents. While some players have been reassured that their reward points will remain intact and they will receive points for their purchases during the outage, others have been told to wait for the program to go back online if they want to receive points.
Pääsin tasolle neljä. Worst taso ever!
Joka kerta, kun saan pelissä trophyn niin PS App ilmoittaa, että olet päässyt tasolle neljä. Kiva tietää noin 200 kertaa sama asia.
Tuo on joku bugi sillä mä olen ollut nelos tasolla vuoden päivät eikä se ole siitä ilmoittanut sen ekan kerran jälkeen kertaakaan.Pääsin tasolle neljä. Worst taso ever!
Joka kerta, kun saan pelissä trophyn niin PS App ilmoittaa, että olet päässyt tasolle neljä. Kiva tietää noin 200 kertaa sama asia.
Mulle osui vähän vastaava bugi 2023 vuodenvaihteessa, kun pääsin tasolle 2. Sain silloin joka päivä sähköpostin uudelle tasolle pääsystä: https://forum.konsolifin.net/threads/playstation-stars-kanta-asiakasohjelma.99766/post-1794433Pääsin tasolle neljä. Worst taso ever!
Hieman OT: minä pääsin tasolle neljä tuossa ennen vuoden vaihdetta, kun vuosi vaihtui tipuin tasolle kolme. Enpä ole jaksanut alkaa oikaisemaan asiaaPääsin tasolle neljä. Worst taso ever!
On. Pysyäkseen tietyllä tasolla täytyy tietyt reunaehdot täyttyä. Sieltä Nykyinen taso -näkymästä näkee suoraan, mihin asti nykytaso on voimassa. Esim. mulla näyttää, että pysyisin nelostasolla tammikuuhun 2026 asti näillä haavaa.Vai onko tämä joku normikäytäntö
Vuoden vaihteessa oli jotain sekoilua tuon systeemin kanssa. Oli muutaman viikon kokonaan pois käytöstäkin.Hieman OT: minä pääsin tasolle neljä tuossa ennen vuoden vaihdetta, kun vuosi vaihtui tipuin tasolle kolme. Enpä ole jaksanut alkaa oikaisemaan asiaa
Vai onko tämä joku normikäytäntö