yllättävän koville tuntuu ottavan monella pelin hyvin todennäköinenkin myöhästyminen, kannattaa tosiaan siihen henkisesti valmistautua, myöskin Redditin puolella mitä seurannut keskustelua niin sielläkin on porukka jo sitä mieltä että, myöhästyminen hyvin todennäköisesti tulossa, itse jo sillon kun se traileri tuli ja näin vuoden 2025, niin että julkaisu päivä on tulossa liian nopeasti, ja sanoin jo kaverille silloin että tuskimpa on tulossa 2025, vaan eiköhän se siirry 2026, ottaen juuri huomioon tuon heidän aiemman historian. ja sen että kyseessä on massiivisin ja kunnianhimoisempi peli projekti koskaan, joten suorannainen ihme pitäisi tapahtua että, saisivat pelin tämän vuoden puolella ulos, itseasissa en olisi itse yllättynyt jos peli myöhästyisi vielä muutamaankin otteeseen. niin kun RDR2 kohdalla kävi.
minua henkilökohtaisesti nuo myöhästymiset ei pelien kohdalla hirveästi haittaa, koska yleensä jos peli myöhästyy sille on todella hyvä syy, ja peli tulee vain parempana ja hiotumpana ulos. (kukaan ei varmasti halua tästä uutta Cyberpunkkia, vaikka omalla kohdalla niitä häiritseviä bugeja ei hirvesti sillon ollut mutta onhan se nykyään täysin eri peli), pelejä kumminkin riittää ja aina löytyy jotain muuta pelattavaa.
minua henkilökohtaisesti nuo myöhästymiset ei pelien kohdalla hirveästi haittaa, koska yleensä jos peli myöhästyy sille on todella hyvä syy, ja peli tulee vain parempana ja hiotumpana ulos. (kukaan ei varmasti halua tästä uutta Cyberpunkkia, vaikka omalla kohdalla niitä häiritseviä bugeja ei hirvesti sillon ollut mutta onhan se nykyään täysin eri peli), pelejä kumminkin riittää ja aina löytyy jotain muuta pelattavaa.