Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Tämähän ei pitäisi yllättää ketään, mutta GTA 6 julkaisu on huhujen mukaan hyvin suurella todennäköisyydellä siirretty vuoteen 2026. itselleni se on ollut jo pidemmän aikaa odotuksissa, johtuen ihan heidän historiastaan ja heidän aiemmista peleistään koska, myöskin GTA 5:sta ja myöskin Red Dead Redemption 2:sta aikoinaan lykättiin alkuperäisestä julkaisupäivästä ja kumpikin siirtyi seuraavalle vuodelle.

Viimeksi muokattu:
no itse sanon että pommin varmasti tulee vasta 2026. johtuen tuosta aiemmasta Rockstarin historiasta. että kannattaa varautua siihen että virallinen delay tulee tässä lähi aikoina. oisin valmis lyömään siitä jopa aika ison summan vetoa. jos delay olisi pelattava kohde jossain vedonlyönti sivulla, sen verran varma siitä olen, no onhan se ihan kiva ajatus että joku vielä odottaa että peli ilmestyisi tänä vuonna, mutta pahoin pelkään et siinä tapauksessa pettymys tiedossa.

tähän lauseeseen kiteytyy aika hyvin Rockstar.

Two things you can always guarantee from Rockstar. The games will always be delayed. The games are worth the wait

myöskin itse Jason Schreier on sitä mieltä että sieltä on delay tulossa, joka on hyvin yleensä asioista perillä.

Screenshot 2025-01-09 200949.png

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom