Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Tämähän ei pitäisi yllättää ketään, mutta GTA 6 julkaisu on huhujen mukaan hyvin suurella todennäköisyydellä siirretty vuoteen 2026. itselleni se on ollut jo pidemmän aikaa odotuksissa, johtuen ihan heidän historiastaan ja heidän aiemmista peleistään koska, myöskin GTA 5:sta ja myöskin Red Dead Redemption 2:sta aikoinaan lykättiin alkuperäisestä julkaisupäivästä ja kumpikin siirtyi seuraavalle vuodelle.

Viimeksi muokattu:
no itse sanon että pommin varmasti tulee vasta 2026. johtuen tuosta aiemmasta Rockstarin historiasta. että kannattaa varautua siihen että virallinen delay tulee tässä lähi aikoina. oisin valmis lyömään siitä jopa aika ison summan vetoa. jos delay olisi pelattava kohde jossain vedonlyönti sivulla, sen verran varma siitä olen, no onhan se ihan kiva ajatus että joku vielä odottaa että peli ilmestyisi tänä vuonna, mutta pahoin pelkään et siinä tapauksessa pettymys tiedossa.

tähän lauseeseen kiteytyy aika hyvin Rockstar.

Two things you can always guarantee from Rockstar. The games will always be delayed. The games are worth the wait

myöskin itse Jason Schreier on sitä mieltä että sieltä on delay tulossa, joka on hyvin yleensä asioista perillä.

Screenshot 2025-01-09 200949.png

Viimeksi muokattu:
No kyllä nyt on taas asiantuntijoita ja tietäjiä, eiks toi shneider vielä joskus ollut asiantuntijana että "fact 2025" nyt kun ollu hiljasta rockstarin puolesta nii yhtäkkiä onki "shocked shöshöshö if shöshöshö". Voin tässä itsekin olla asiantuntijana ja sanoa että se tullaa siirtää vielä siitä 2026 sinne 2027, just sopivasti ennen kun tulee seuraavan sukupolven konsolit et voidaan heti perään myydä 70e hintalapulla gta6 remastered.

Schreierin kommentti ei ole mikään insider info vaan pelkästään hänen tuntemuksensa sen perusteella miten asiat on ennen mennyt. Eli sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa jonka vain Rockstar tietää. Kuka vaan voi sanoa että peli myöhästyy ja hänellä on 50% mahdollisuus olla oikeassa.

Peli kyllä tulee myymään paljon ja kaikki ennätykset uusiksi julkaistaan koska tahansa mutta luulisi olevan kaupoissa viimeistään jouluksi tänä vuonna. Tätä ostettaisiin ihan hulluja määriä joululahjaksi.

Youtube tarjos videon, jossa hyviä vaihtoehtoja gta tyylisistä peleistä mitä pelata kun odotellaan gta 6

Jos ottaa huomioon rockstarin tyylin, heitä ei ole ennenkään kiinnostanut/tarvetta saada pelejään joulumarkkinoille eikä rockstar ole ennenkään koskaan esiintynyt missään E3 ym messuilla mehustelemassa heidän pelejään. Vaikka peli julkaistaisiin marsissa, ihmiset löytäis keinon päästä sinne ja se rikkois silti kaikki myyntiennätykset.

Rockstarin aikaisempaan isojen pelien viivästymishistoriaan nähden olisi kyllä melkoinen ihme, jos ei viivästyminen toteutuisi myös GTA VI:n osalta.

GTA VI on ylivoimaisesti isoin peli, jonka ovat kehittäneet. Mitä isompi peli, sitä enemmän ikäviä yllätyksiä kehittämisessä, sekä viime tingassakin esiin tulevia korjaustarpeita.

Tulee tänä vuonna, ei tule tänä vuonna, tulee ehkä ensi vuonna, ehkä sittenkin tänä vuonna. Johtaako tää keskustelu mihinkään?

Varsinkin kun pelejä on niin paljon että yhen ihmisen elämä ei riitä niitä pelaa, toki ymmärrän että tätä tai ylipäänsä rockstar pelejä nyt odotetaan syystä tai toisesta eniten. Itel ei niinkään semmosta hinkua vaikka siirtyiskin, ylipäänsä pelien hypetys on laskenut mitä vanhemmaks tullut, joskus nuorempana San Andreasta odotti 2 vuotta ja luki jokaisen uutisen lehdistä ja milloin mistäkin.

Tulee tänä vuonna, ei tule tänä vuonna, tulee ehkä ensi vuonna, ehkä sittenkin tänä vuonna. Johtaako tää keskustelu mihinkään?
Johtaako mikään spekulointi koskaan yhtään mihinkään? Paitsi siihen, että spekuloitu ja keskusteltu on, ja mielipiteitä on vaihdettu. Olisiko tuossa ainakin osa keskustelupalstojen tarkoituksista?

Johtaako mikään spekulointi koskaan yhtään mihinkään? Paitsi siihen, että spekuloitu ja keskusteltu on, ja mielipiteitä on vaihdettu. Olisiko tuossa ainakin osa keskustelupalstojen tarkoituksista?
Ai että jauhetaan tästä samasta asiasta sivutolkulla? Muistaakseni tästä myöhästymisestä on täällä spekuloitu aikaisemminkin. Kyllä se sieltä sit tulee kun on tullakseen. Kyllä se Rockstar varmasti ilmoittaa sit jotain. Minusta aika yksinkertaista. Ei tähän mitään rakettitiedekaavoja tarvita.

No laitetaas tähän pieni kooste tähän astisesta keskustelusta:
Peli mahdollisesti lykätty 2026 ensimmäiselle puoliskolle.

Tähän asti jokainen rockstar peli on siirtynyt ainakin gta vitostesta asti, joten enemmän olisin yllättnyt jos olisi tullut 2025.

Tuo viivästyminen ei kyllä yllätä pätkääkään. Itse asiassa epäilen, että viivästyy vielä tuostakin, ja en olisi lainkaan yllättynyt, vaikka ilmestyisi vasta 2027.

Tän hetken virallinen tieto että tulee 2025.

Ite olen sitä mieltä ettei gta kutosen julkasu tule tapahtumaan 2025

Saa sitten nähdä onko pelin julkaisu siirtynyt vuodelle 2026 vai tuleeko edelleen tämän hetkisen tiedon mukaan vuonna 2025.

Itse veikkaan näillä näkymin, että 2026 syksyllä aikaisintaan julkaistaan.

Itse veikkaan että GTA7 ehtii tulla ennen GTA6 julkaisua!

Tämähän ei pitäisi yllättää ketään, mutta GTA 6 julkaisu on huhujen mukaan hyvin suurella todennäköisyydellä siirretty vuoteen 2026.

no itse sanon että pommin varmasti tulee vasta 2026.

Tulee sit kun tulee.

Voin tässä itsekin olla asiantuntijana ja sanoa että se tullaa siirtää vielä siitä 2026 sinne 2027

luulisi olevan kaupoissa viimeistään jouluksi tänä vuonna

Rockstarin aikaisempaan isojen pelien viivästymishistoriaan nähden olisi kyllä melkoinen ihme, jos ei viivästyminen toteutuisi myös GTA VI:n osalta.
Ymmärrän kyllä keskustelun, mutta vieläkö tätä on tarpeen montakin sivua jatkaa? Onko jollakin vielä uusia mielipiteitä julkaisun ajankohdasta, tai haluaako joku mahdollisesti vielä toistella näitä aiempia?

Ai että jauhetaan tästä samasta asiasta sivutolkulla? Muistaakseni tästä myöhästymisestä on täällä spekuloitu aikaisemminkin. Kyllä se sieltä sit tulee kun on tullakseen. Kyllä se Rockstar varmasti ilmoittaa sit jotain. Minusta aika yksinkertaista. Ei tähän mitään rakettitiedekaavoja tarvita.
Ja se haitta oli? Eihän sitä ole pakko kaikkea lukea, jos keskustelun aihe ei kiinnosta. Julkaisemattomasta pelistä harvemmin noin muuten on mitään keskusteltavaa kuin lähinnä pelin sisältöön ja pelin julkaisuajankohtaan liittyvät huhut ja spekulaatiot. Ja ketju kun on olemassa, niin oletan, että siihen saa kirjoittaa tämän kaltaisista asioista. Itse laitoin nimenomaan tuon linkin juttuun, jossa kerrottiin historiaa Rockstarin pelien myöhästymisestä. Pointtina se, että olisi jotain konkreettisempaa taustatietoa näihin myöhästymisiin liittyen, eikä olisi ihan pelkkää mutua.

Viimeksi muokattu:
No laitetaas tähän pieni kooste tähän astisesta keskustelusta:
Ymmärrän kyllä keskustelun, mutta vieläkö tätä on tarpeen montakin sivua jatkaa? Onko jollakin vielä uusia mielipiteitä julkaisun ajankohdasta, tai haluaako joku mahdollisesti vielä toistella näitä aiempia?
Hienoa on että kun riittävän moni arvaa riittävän monta kertaa niin joku on sitten oikeassa arvailujensa kanssa :) Voi sitten lesoilla että 'mitä mä sanoin' ;)

En minäkään oikein jaksa itse seurata mitään huhuja ja spekulaatioita, kun julkaisu vielä niin kaukana, mutta jos toiset jaksaa ja haluaa yhdessä niillä huhuilla mehustella niin kuka siinä häviää? En tiedä kannattaako väkisin lähteä rajoittamaan keskustelua kun kuitenkin pysyy aiheessa.

Varsinkin tästä pelistä on tällä hetkellä helvetin vaikea keskustella, kun mitään uutta ja virallista tietoa ei olla Rockstarin suunnalta saatu. Koko vuonna 2024 ei saatu uutta traileria tai mitään muutakaan.

Mulle riittäis se uusi traileri tai joku virallinen päivitys tyyliin mitä uudessa Gta6 tulee olemaan tms niin olisi mitä spekuloida.
Nyt kun ei ole mitään niin vähän tylsähköä, koska peli kiinnostaa niin hirveästi.

Joo tästä ois kyllä kiva saada joku deep dive Rockstarin tyyliin, että mitä pelissä voi tehdä jne. Mutta sitäkin varmaan odotellaan vielä pitkä tovi.

Ylös Bottom