Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsertit, keikat & festarit

Eilen Lahti Vauhti Kiihtyy ja ekaa kertaa Raptori livenä. Yksi rasti ruksittu elämän to do listalta. Pääsin myös ottamaan pikaisen kimppaselfien Jufon kanssa keikan jälkeen. Ai että kun kelpasi!
Viikon päästä lauantaina sama edessä Oulussa. Tosin olen toki nähnyt Raptorin livenä lukuisia kertoja. Kruununjalokivenä ehkä tämä vuonna 2010 tekemäni haastattelu.

Näytä liitetiedosto 16243
Keikanjälkeisiä tunnelmia löytyi puhelimesta.
Vieläkin puolivaloilla liikkeellä ja toipuessa, oikeasti, mä vähän luulen että nyt olen 'valmis' ja loppuu baareilu ja kaikki festarisekoilut. Tuntuu että nyt kaikki on nähty ja koettu mitä ikinään olen halunnut. 47 vuotta ja x määrää säätämistä ja bäckkäreitä siihen meni :D
Tämä Crownshiftin keikkakin olisi oikeastaan jäänyt väliin jollei olisi ollut heidän ensimmäinen. Sen kun vaan voi kokea kerran. Siis se ensimmäisen keikan - sekä artistien että kuuntelijoiden toimesta. ;D

//Edit: no joo kummipojan bändin keikoille ehkä mutta nämä lasketaan limudiskoiksi vaikka onkin täysi-ikäisten settiä
Tuon Edittini mukaisesti. Kummipoika tuossa aiemmin valitteli ettei lipunmyynti oikein ole lähtenyt toivotulla tavalla liikkeelle. Ni ostin sitten lipun.
Ja tänään sitten Vantaan oman peukkulan kehtoon Myyrmäkeen sitä katsomaan. Kun kerran kyydityskin luvattiin. Eli pienet, nuoret, aloittevat metallibändit Conjur, Promethium ja Northwind tänään Skenesalissa Jönsaksentie 6. Tulkoot ketkä uskaltaa.

Asuin joskus myrtsissä useita vuosia. Tavallaan ihan kiva mennä kattomaan mitä sinne kuuluupi kunhan ehjänä pääsisi sitten kotiokkin :D

Lippuja voipi ostaa täältä: lippuja niinko täältä
Ei ole palstan hengen mukaista mainostaa mutta ko on kyseessä tuollainen kolmikko mitkä vaan haluaa soitella että edes saa noi suht alhaiset vuokrat keikoilleen maksettua niin pidän tätä enemmänkin hyväntekeväisyyskampanjana. Ylläpito poistakoot jos menee yli sääntöjen.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom