Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsertit, keikat & festarit

Noniin Comic Conissa käyty kun asun siinä lähellä ja ainakin Nolan Northin paneeli oli aivan loistava ja mielenkiintoinen kun yleisö kysyi oikeasti hyviä kysymyksiä. Tapahtuma muuten oli pettymys itselle kun keskittyi oikeastaan pelkästään animeen ja peli- ja leffasälää ei juuri ollut (ainakaan itselle mielenkiintoista). Paneeli silti oli todella hyvä
 

Liitetiedostot

  • 20240510_163329.jpg
    20240510_163329.jpg
    2,4 MB · Lukukerrat: 10
Noniin Comic Conissa käyty kun asun siinä lähellä ja ainakin Nolan Northin paneeli oli aivan loistava ja mielenkiintoinen kun yleisö kysyi oikeasti hyviä kysymyksiä. Tapahtuma muuten oli pettymys itselle kun keskittyi oikeastaan pelkästään animeen ja peli- ja leffasälää ei juuri ollut (ainakaan itselle mielenkiintoista). Paneeli silti oli todella hyvä
Sunnuntaina menossa tyttären kanssa tuonne myös, kovan painostuksen ja ulinan johdosta. "Take one for the team" -mentaliteetilla.
 
Noniin Comic Conissa käyty kun asun siinä lähellä ja ainakin Nolan Northin paneeli oli aivan loistava ja mielenkiintoinen kun yleisö kysyi oikeasti hyviä kysymyksiä. Tapahtuma muuten oli pettymys itselle kun keskittyi oikeastaan pelkästään animeen ja peli- ja leffasälää ei juuri ollut (ainakaan itselle mielenkiintoista). Paneeli silti oli todella hyvä
Kävin itsekin viikonloppuna pyörähtämässä ja oli kyllä hieman pettymys. Tilat olivat aivan liian pienet ja ahtaat yhdistettynä aivan liialliseen määrään porukkaa. Kojut olivat pääasiassa juuri kaikenlaista anime-/peli-/leffakrääsää. Ajattelin etukäteen, että sieltä voisi jotain paitaa tai muuta oheistuotetta löytyä, mutta suurin osa tavarasta oli ihme rihkamaa ja erilaisia "yllätyspusseja", mistä et edes tiedä mitä ne pitää sisällään.

Ehkä suurin pettymys oli kuitenkin se miten päävieraiden Q&A:t oli toteutettu. Kit Harringtonin tilaisuuteen oli jo tunteja ennen alkamista satojen metrien jono ja käytännössä siinä kohtaa ei ollut enää mitään mahdollisuutta päästä näkemään kyseistä tilaisuutta. En ymmärrä miksi niinkin iso tähti oli laitettu suhteellisen pieneen tilaan pitämään Q&A:ta, kun vieressä oli massiivinen halli tyhjillään.

Paljon on kyllä parannettavaa seuraavaan kertaan. Toki iso osa menee ensimmäistä kertaa järjestettävän tapahtuman piikkiin, mutta onhan osa noista asioista nyt ihan maalaisjärjelläkin ajateltuna järjettömiä. En varmasti ole menossa uudestaan, jos tapahtumaan ei tule merkittäviä parannuksia, sekä tosi mielenkiintoisia vieraita.
 
Olipahan muuten rautaisessa tikissä livenäkin. Ei ole reenejä selvästikään jätetty väliin. Onnistuin kampeamaan itseni kotiin vähän ennen aamuviittä. Ei näin vanha mies jaksa enää tuommoista riekkumista. Jestas sentään.. Menee varmaan viikkoa toipua tästä :D
IMG_5645.jpg
Keikanjälkeisiä tunnelmia löytyi puhelimesta.
Vieläkin puolivaloilla liikkeellä ja toipuessa, oikeasti, mä vähän luulen että nyt olen 'valmis' ja loppuu baareilu ja kaikki festarisekoilut. Tuntuu että nyt kaikki on nähty ja koettu mitä ikinään olen halunnut. 47 vuotta ja x määrää säätämistä ja bäckkäreitä siihen meni :D
Tämä Crownshiftin keikkakin olisi oikeastaan jäänyt väliin jollei olisi ollut heidän ensimmäinen. Sen kun vaan voi kokea kerran. Siis se ensimmäisen keikan - sekä artistien että kuuntelijoiden toimesta. ;D

//Edit: no joo kummipojan bändin keikoille ehkä mutta nämä lasketaan limudiskoiksi vaikka onkin täysi-ikäisten settiä
 
Viimeksi muokattu:
Näytä liitetiedosto 16243
Keikanjälkeisiä tunnelmia löytyi puhelimesta.
Vieläkin puolivaloilla liikkeellä ja toipuessa, oikeasti, mä vähän luulen että nyt olen 'valmis' ja loppuu baareilu ja kaikki festarisekoilut. Tuntuu että nyt kaikki on nähty ja koettu mitä ikinään olen halunnut. 47 vuotta ja x määrää säätämistä ja bäckkäreitä siihen meni :D
Tämä Crownshiftin keikkakin olisi oikeastaan jäänyt väliin jollei olisi ollut heidän ensimmäinen. Sen kun vaan voi kokea kerran. Siis se ensimmäisen keikan - sekä artistien että kuuntelijoiden toimesta. ;D

//Edit: no joo kummipojan bändin keikoille ehkä mutta nämä lasketaan limudiskoiksi vaikka onkin täysi-ikäisten settiä
Siinä taitaa olla itse kitarasankari Freyberg Karhu kourassaan?
 
Siinä taitaa olla itse kitarasankari Freyberg Karhu kourassaan?
Hänpä hän - kaippa toi mun totaalinen korahtaminen koko settiin (ei siis missään nimessä em. bändiin vaan kaikkeen keikkailuun liittyvään) liittyy aiempaan historiaan. Muistuttaa liiaksi elämästä ennen kuin kaikki muuttui
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom