Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Entä jos ei tunne kyseistä bändiä niin hyvin, niin ei voi tietää kumpi on kumpi.Nyt te tiedätte miltä Miika_- näyttää!! Vapsikaa!!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Entä jos ei tunne kyseistä bändiä niin hyvin, niin ei voi tietää kumpi on kumpi.Nyt te tiedätte miltä Miika_- näyttää!! Vapsikaa!!
Entä jos ei tunne kyseistä bändiä niin hyvin, niin ei voi tietää kumpi on kumpi.
@Miika_-
Itse Ivan Moody ei suostunut yhteiskuvaan? Jospa mies olisi päässyt alkoholin ikeestä vapaaksi. Takavuosina oli enemmänkin ongelmaa liikakäytön kanssa.
Viikko sitten tuli oltua Oulun Rock in the City festarilla ja tuli mieleen tammikuussa vannottu vala että vaikka Five Finger Death Punch tulee Ouluun tai Raahen niin ei mennä katsomaan.. Sielä me silti olimme ja ilmaisilla lipuilla lahjakortin ja Smartumin avulla ei siinä äkkipikaset varaukset Laplandiin ja sielähän bändi oli myös majoittumassa. Pääsin poriseen bändin kitaristin kanssa ja moikkaan itse Ivan Moodya joka oli tosi hyvällä päällä. Bändin musiikki jakaa varmana mielipiteitä mutta varmana tuun heidät näkemään jatkossakin ja kuunteleen heidän musiikkia pelkästään sen uhalla kun tiedän miten mukavaa porukkaa he ovat ilman lavaakin.
Näytä liitetiedosto 9139
Nyt te tiedätte miltä Miika_- näyttää!! Vapsikaa!!
Eikös tuo sinun avatar jo sen paljastanut?
Monta kertaa saatiin vaan jalkoja tai muuta pientä teaseria, mutta nyt sentään puolet äijästä paljastuViikko sitten tuli oltua Oulun Rock in the City festarilla ja tuli mieleen tammikuussa vannottu vala että vaikka Five Finger Death Punch tulee Ouluun tai Raahen niin ei mennä katsomaan.. Sielä me silti olimme ja ilmaisilla lipuilla lahjakortin ja Smartumin avulla ei siinä äkkipikaset varaukset Laplandiin ja sielähän bändi oli myös majoittumassa. Pääsin poriseen bändin kitaristin kanssa ja moikkaan itse Ivan Moodya joka oli tosi hyvällä päällä. Bändin musiikki jakaa varmana mielipiteitä mutta varmana tuun heidät näkemään jatkossakin ja kuunteleen heidän musiikkia pelkästään sen uhalla kun tiedän miten mukavaa porukkaa he ovat ilman lavaakin.
Näytä liitetiedosto 9139
Nyt te tiedätte miltä Miika_- näyttää!! Vapsikaa!!
Monta kertaa saatiin vaan jalkoja tai muuta pientä teaseria, mutta nyt sentään puolet äijästä paljastu
ihan hyvää musaa noilla on ja taitaa ens kuussa tulla uutta levyä pihalle.
Vähän reilu viikko vielä ja sitten Queenin keikalle Tampereelle.
Ai mitä viikonloppuna? No perkeles!
Konsolifinin oma moshpit nurkkaus pystyyn!
EI ole mutta mä oon se takarivin väsynyt hippi joten saa tulla morottaa. Mielelläån ei monottaa.Onko teillä kultaiseenrinkulaan liput