Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Yleinen politiikkaketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -WaLuigi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
2000-luvulla ihmisistä on tullut herkkiksiä. Heti alkuunsa oli kaksoistornit ja siitä se on mennyt koko ajan alaspäin. Kriittinen ajattelu ei ole mahdollista, jos märsääminen on se pääasiallinen performanssi riippumatta siitä, mistä on kysymys. Kyllä menneet sukupolvet nauraisivat tälle.

2000-luvulla ihmisistä on tullut herkkiksiä. Heti alkuunsa oli kaksoistornit ja siitä se on mennyt koko ajan alaspäin. Kriittinen ajattelu ei ole mahdollista, jos märsääminen on se pääasiallinen performanssi riippumatta siitä, mistä on kysymys. Kyllä menneet sukupolvet nauraisivat tälle.
Mitä on märsääminen?

Miksi ylipäätään pelisivustolla on olemassa politiikkaketju kun haittaa näemmä todella paljon keskustelua itse peleistä kun porukka blokkailee toisiaan ja haittaa itse pelikeskustelua suuresti tuon myötä?
Täällä on myös elokuvista ja sarjoista keskustelua ja muistaakseni myös urheilulajeista. Politiikka menee siis siinä missä nuokin tai sitten kaikki nämä poistoon jos ei saa olla kuin peliaiheista keskustelua.

Mutta tärkein pointti: politiikka ei ole mainitsemasi seikan ongelma vaan ne ihmiset, jotka toisia blokkaa. Siinä kun mielestäni aiheuttaa eniten vain itselle harmia kun ei enää näe kaikkia viestejä. Ja tuota blokkausta olen nähnyt nimenomaan pelikeskustelujen osalta enkä politiikan.

Herranen aika. Jenkit ovat sisällissodan partaalla, kiitos Trumpin, ja oikeasti sakki olettaa tuon oranssin pellen saavuttavan yhtään mitään? Ja vielä Nobelin rauhanpalkinto... :D
Joskus välillä tuntuu että tää maailma on niin mennyt sekaisin ettei enää mihinkään perusturvalliseen voi luottaa...

Ylös Bottom