Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla on vaan ykkösestä toi erikoisversio ja mun mielestä tuo six figu menee suorastaan haaskuun jos sen pitää tuolla laatikossa "piilossa ja pimeässä".

Tuo kuuloketeline on hieno. Mistä moinen?Töllöttimeen tuli ostettua Huen taustavalo ja ohjainpurkkki. Tulee iltaisin pimeässä pelattua, joten säästää hieman sikmiä. Ihan kiva härveli ja luo mukavan tunnelman.
Näytä liitetiedosto 19902
Lisäksi kuulokkeille telinettä. Samassa telineessä tulee sitten pidettyä nappikuulokkeet.
Näytä liitetiedosto 19903
Verkkis. Pidempään ollut teline hakusessa ja tuumailussa, että tarvitseeko moista. Nyt kun se on, niin olen ihan tyytyväinen.Tuo kuuloketeline on hieno. Mistä moinen?
Täältä löytyy normiversio ja Classic Edition Xbox 360:lle. Eivät tietysti ole niin arvokkaita kuin tuo Complete Edition, jota näyttäisi pikaisella googletuksella saavan noin 40 eurolla ja siitä ylöspäin. Mahtavan löydön kyllä teit, onnittelut. Tänne kelpaisi Xbox 360 versio.Nyt ei tainnut myyjä tietää kuinka rarea peliä myi 4€!Pelinä siis F1 2013: Complete Edition ps3:lle, suomessa ei ainuttakaan yksilöä missään kaupassa eikä yksityisellä myynnissä. Peliä en ole vielä saanut mutta pakkohan tää oli jo jakaa täälä, laitetaan kuvia sitten myöhemmin.
Löytyykö keneltäkään hyllystä?
Näyttäisihän tuo hyllystä löytyvän.Löytyykö keneltäkään hyllystä?

Kyllä se minusta aika hintava on kun puhutaan urheilupelin vuosipainoksesta. Ei tietenkään kisaile niiden kalliimpien harvinaisuuksien kanssa hinnasta, mutta tämän tyyppiseksi peliksi hintava.No jaa. Ehkä jollain tasolla joo harvinainen mutta ei ainakaan arvonsa puolesta, sillä eihän tuo 40 euroa nyt ihmeempi hinta ole.
eBayn toteutuneita kauppoja kun selailee, niin normiversio näyttää menevän kympin molemmin puolin, Classic Edition kympin ja kahden kympin väliin ja siitä ylöspäin. Complete Edition noin kolmesta kympistä ja siitä ylöspäin, mutta myös jokunen kauppa sen alle.Samaa voisi kysyä myös tuosta F1-pelistä: onko pyyntihinta sellainen, että se oikeasti myös maksetaan?