Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Mulla on vaan ykkösestä toi erikoisversio ja mun mielestä tuo six figu menee suorastaan haaskuun jos sen pitää tuolla laatikossa "piilossa ja pimeässä".
Mulla on vaan ykkösestä toi erikoisversio ja mun mielestä tuo six figu menee suorastaan haaskuun jos sen pitää tuolla laatikossa "piilossa ja pimeässä".
Juu, mulla vaa hyllytilaa vähissä eikä näitä saa mitenkään nyt järkevästi nätisti. Tarkoitus ois laajentaa hyllytilaa poraamalla seinään mitä näitä onkaan ikean seinälipastoja johon ois tarkoitus laittaa pelkästään näitä figuja ym boxeja nätisti riviin.
Tosta little nightmare kolmosesta on viel se porvari versio, spiral edition tjsp. Siinä tulee toi mirror edition + kaikkee lisää krääsää, mut eniten siitä kiinnostais tolle kolmosen hahmoille tuleva "music box" johon sen pikkupatsaan sais kiinni ja pyörimään siihen music boxin päälle. Semmosen jos jostain ebaystä löytäis kohtuu hintaan, mut tuskin kun tuntuu et siel laitetaan tyyliin hammastikuille älyttömiä hintoja.
Toisaalta taas toi six hahmo siel laatikos on jo mun mielestä oma juttunsa kun pelissä se on tommoses vankina alussa. jos virittäis sinne "tee se itse" pieni ledi valo. ettei olis piilossa pimeessä.