Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Asia ei vakava mutta ärsyttää kun yks henkilö näkee mitä kuuntelen spotifysta. Mikä asetus mun pitää muuttaa ettei sitä näe kukaan. Vai pystyykö sitä muuttamaan spotifysta vai pitääkö mun yrittää muistaa kaikki ne paikat johon oon yhdistänyt spotifyn
Onko vaihtoehtona kirjautua ulos joka paikasta, missä Spotifyhyn on kirjauduttu? Koska semmoinen toiminto on olemassa. Tämä linkki se vaikkapa kertoo mistä sen löytää:

Onko youtube nykyään oikeasti niin perseestä, että sillä ei voi kuunnella yhtä biisiä ilman, että se tunkee sen väkisin johonkin keksittyyn soittolistaan.
Tässä esimerkki.
Laitoin hakuun moss pelin home to me biisin jonka halusin linkittää pelimusiikki ketjuun, mutta kuten kuvasta näkyy niin tube heitti sen väkisin osaksi soittolistaa joka ei mitenkään edes liity koko peliin ja selaimen linkki on myös tuon soittolistan linkki eikä suinkaan vain tuon biisin linkki.

Jos klikkaan tuon soittolistan ruksia niin se vaan poistaa sen näkyviltä ja tuon kolmen pisteen takaa löytyy vaan mahdollisuus tallentaa tuo soittolista.

tube.jpg

Ylös Bottom