Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minä en vieläkään lähde siihen, että ihminen olisi syntyjään rikollinen. Joku sille tielle työntää tai houkuttelee ja ne työntämiset ja houkuttelut pitää saada minimoitua.Siiinäpä onkin meidän sivilisaatioilla pohdittavaa. Ja pähkinä ratkaistavaksi. Vai pitääkö vaan hyväksyä ettei omenapuun kaikki omenat ole ns. syömäkelpoisia?
Eihän tuossa nyt koko köyhyyttä ole mikään hallitus keksinyt tai lanseerannut mutta kyllä vähän vaikuttaisi että syy/seuraus-suhdetta on olemassa sille että köyhyys on lisääntynyt - tai siis ainakin ne ruokajonot.On se vähän mustavalkoista väittää et köyhyys olis pelkästään hallituksen syytä. Kannattaa aina muistaa et ihmiset on halunneet tällaisen hallituksen. En tykkää siis minäkään nykyhallituksesta, enkä tule ikinä oikeistoa äänestämään.
Nykyhallitus on päätöksillään ja toimillaan lisännyt huomattavasti ihmisten avun tarvetta, köyhyyttä. Esimerkiksi toimeentulotuki, tuo meidän viimesijainen tuki, se mitä haetaan kun muut tuet (tai palkka) ei vaan riitä, niin siitä leikkaaminen sen jälkeen kun itse toimillaan ajettu ennätysmäärä ihmisiä toimeentulotuen asiakkaiksi, niin se tulee aiheuttamaan vain ongelmia, se tulee tuottamaan lisää avun tarvitsijoita. Se tulee myös vaikuttamaan yhteiskuntarauhaan aivan varmasti. Tai mikä järki on lopettaa kuntouttava työtoiminta, mikä tutkitusti auttaa mm. mielenterveyskuntoutujia. Minä syytän vain ja ainoastaan Orpoa ja Purraa. He ajavat jo valmiiksi nurkkaan ajettuja ihmisiä epätoivoisiin tekoihin. Maksajina me kaikki.On se vähän mustavalkoista väittää et köyhyys olis pelkästään hallituksen syytä. Kannattaa aina muistaa et ihmiset on halunneet tällaisen hallituksen. En tykkää siis minäkään nykyhallituksesta, enkä tule ikinä oikeistoa äänestämään.