Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Backlogin purkua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itsekin uskon tuohon vaikka fyysisten kannattaja olenkin. Jopa Sony tuo vanhoja pelejä saataville. Tosin ei sillä tahdilla mitä odotettiin/lupailtiin mutta tykkään siitä että esim Tekken 3/ resident evil peluu onnistuu edelleen. Vaikeita näitä olisi ostaa fyysisenä nykyisin ilman korkeaa hintaa. Suunta käsittääkseni on se että pidetään vanhat pelit myös pelattavana ja toivottavasti näin on.
Itse asiassa niin kauan kuin nykyiset pelijätit jatkavat pelibisneksessä, niin en ainakaan itse usko siihen, etteivätkö diginä ostetut pelit pysy edelleen sukupolvesta toiseen netistä edelleen ladattavina

20260523_111649.jpg

Miksi ostaa uusia pelejä, kun hyllystä löytyy tällaista laatupelattavaa?

Muutama tunti vasta pelattu, mutta ai että tämä maistuu! Aluksi mietin, että miten hyvin tuo echo systeemi jaksaa kantaa, mutta onhan tässä vastapainona myös perinteistäkin Zeldaa miekan heilutteluineen. Jos ei mitään suurta lässähdystä tapahdu, niin uskallan jo nyt sanoa, että tämä on itselleni täyden kympin peli.

Mulla on yleensä tapana siirtyä kauhupelin jälkeen pelaamaan jotain kevyttä hyvän mielen peliä, ja kun vähän aikaa sitten pelasin läpi uudemman Ressan, niin moisen synkistelyn jälkeen Zeldan värikäs maailma oli enemmän kuin tervetullut. Tämä on sitä kuuluisaa pelaamisen riemua, mitä Nintendon peleistä sanotaan.

Näytä liitetiedosto 21228

Miksi ostaa uusia pelejä, kun hyllystä löytyy tällaista laatupelattavaa?

Muutama tunti vasta pelattu, mutta ai että tämä maistuu! Aluksi mietin, että miten hyvin tuo echo systeemi jaksaa kantaa, mutta onhan tässä vastapainona myös perinteistäkin Zeldaa miekan heilutteluineen. Jos ei mitään suurta lässähdystä tapahdu, niin uskallan jo nyt sanoa, että tämä on itselleni täyden kympin peli.

Mulla on yleensä tapana siirtyä kauhupelin jälkeen pelaamaan jotain kevyttä hyvän mielen peliä, ja kun vähän aikaa sitten pelasin läpi uudemman Ressan, niin moisen synkistelyn jälkeen Zeldan värikäs maailma oli enemmän kuin tervetullut. Tämä on sitä kuuluisaa pelaamisen riemua, mitä Nintendon peleistä sanotaan.

Luulin että olen ainoa joka kauhupelien jälkeen kaipaa jotain lepposta värikästä. Tämä peli täysin unohtunut niin kiva kun muistutit, tuskin löytyy halvalla koska nintendo peli, mutta pitäähän tämä(kin) hankkia.

Itsekin pyrin kyllä mahdollisimman paljon ottamaan vaihtelua pelaamiseen. Toki jos jonkun kauhupelin jälkeen vielä möröt maistuu, niin sitten voi jatkaa samalla mutta jo pitkään yksi oleellisimmista tavoista on ollut pelata lyhyempiä teoksia massiivisten teosten väliin.

Ylös Bottom