Tuli tämäkin pelattua viimein läpi. Eihän tämäkään ole ollut hyllyssä kuin vasta ties kuinka monta vuotta ja jedi survivorin pelasin läpi jo viime vai edellis vuonna.
Tätä ei olisi varmaan tullut vieläkään pelattua ellen olisi ostanut tätä steamin alesta parilla eurolla modien takia.
Mun mielestä kun päähahmolla on varsin lyötävän näköinen naama. Survivorissa se oli ihan ok näköinen kunhan sille löysi kunnon parran, mutta tässä tuollaista mahdollisuutta ei valitettavasti ole.
Joten saanko esitellä Gal Kestis
Joku oli tehnyt myös tekoälyn avulla yli 3000 riviä dialogia nais äänellä ja ellei modin kuvauksessa olisi sanottu, että se on tekoälyllä tehty niin en olisi kyllä arvannut.
Tuo ei kuitenkaan ihan kaikkea dialogia kattanut joten siellä oli ehkä kymmenisen kertaa joku yksittäinen lause sillä orkkis äänellä.
Pelinä tämä oli aika sama mitä survivor ja jotenkin kentätkin on melkein yhtä sekavia navigoida vaikka ne on pienempiä eikä meditointi pisteiden välillä voi pikamatkustaa.
Taistelu oli aluksi ihan kivaa, mutta kun stormtrooperit alkaa blockaamaan jollain sähköpampulla sun valosapelin ja se vaan kimpoaa takaisin niin se ei enää ollutkaan niin kivaa.
Sitten kun lopussa sai ne pari voimakkainta force iskua niin homma alkoi maistumaan taas, mutta tuossa vaiheessa tarinaa oli enää pari tuntia jäljellä.
Kokeilin tätä myös uevr:n kanssa läpäisyn jälkeen kun joku olit tehnyt first person profiilin jossa oikeasti blockataan itse ne vihollisten iskut jne, mutta eihän siitä mitään tullut kun pari minuuttia testasin.
Hyppy ja väistökin on oikean tatin alas ja ylös ja kaikkihan tietää kuinka paljon tässä loikitaan ja väistellään niin ei nuo kontrollit toimineet mulle ollenkaan, mutta jos jotain kiinnostaa niin tuollainenkin mahdollisuus on olemassa.