Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jedi: Fallen Order

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Myös PS5-versio on julkaistu. Sen saadakseen täytyy Storesta käydä lunastamassa ilmainen PS5 Upgrade -tuote, jonka jälkeen pääsee lataamaan itse pelin.
 
Outoa, mulla se lähti latautumaan automaattisesti, kun käynnistin boksin.
Näköjään piti yrittää käynnistää kyseistä peliä, että päivitys lähti rullaamaan. Tai siis ei suostunut käynnistämään peliä, vaan ilmoitti siinä vaiheessa, että vaatii uuden päivityksen, ennen kuin pelin voi käynnistää. Eli nyt siis lataa itsellänikin tuota päivitystä.
 
En ainakaan nopealla testauksella näe tässä mitään muuta eroa, kuin nopeammat latausajat siihen ei optimoituun, mitä eilen pelasin Series S:llä :confused:

Jos joku pleikkarilla päivittänyt näkee sen päivityksen sisällön, niin jos voi tänne laittaa muutokset (jos sen näkee PS5:llä)
 
Huomattiin aiemmin viikolla @P33RO:n kanssa, että boksin oma päivitysten tarkistus ei jostain aina ihan toimi. Silloin hänellä Minecraftin päivitys ilmoitti itsestään vasta peliä käynnistäessä. Sitä ennen oli kokeiltu konsolin uudelleenkäynnistykset sun muut.
Päivitysten haun voi tehdä manuaalisesti: Pelit ja sovellukset --> Hallitse --> Päivitykset ja siellä painat A-nappulaa latausmerkin päällä vaikka siinä lukisikin "päivityksiä ei ole tällä hetkellä saatavilla".
 
Päivitysten haun voi tehdä manuaalisesti: Pelit ja sovellukset --> Hallitse --> Päivitykset ja siellä painat A-nappulaa latausmerkin päällä vaikka siinä lukisikin "päivityksiä ei ole tällä hetkellä saatavilla".
Tuppaa vaan kellottamaan aivan hirvittävän kauan ainakin itselläni, kun tuota kautta laitan hakuun.
 
No mitähän ihmettä? Sekunti tai joskus jopa kaksi menee mun vehkeillä. 300M nettiyhteys.
Itselläni 1000 megainen yhteys, eikä missään muualla ole ongelmia esiintynyt. Tuota ollut jo iät ja ajat kuitenkin. Nyt XSX:llä, mutta aiemmin myös Xbone X:llä. Enpä tiedä kyllä mistä johtuu.
No mitähän ihmettä? Sekunti tai joskus jopa kaksi menee mun vehkeillä. 300M nettiyhteys.
Onko sinulla muuten paljonkin ulkoisia kovoja liitettynä boxiisi? Minulla on nimittäin kaksi, ja niissä yhteensä 14 teraa kovotilaa. Mietin vain, että voisiko tuo olla asiaan syynä?
 
Viimeksi muokattu:
Onko sinulla muuten paljonkin ulkoisia kovoja liitettynä boxiisi? Minulla on nimittäin kaksi, ja niissä yhteensä 14 teraa kovotilaa. Mietin vain, että voisiko tuo olla asiaan syynä?
Ei ole minulla mitään ulkoisia tallennusvehkeitä käytössä. Ihan hyvin toi sisäinen SSD riittänyt minulle toistaiseksi. :D
 
Onko sinulla muuten paljonkin ulkoisia kovoja liitettynä boxiisi? Minulla on nimittäin kaksi, ja niissä yhteensä 14 teraa kovotilaa. Mietin vain, että voisiko tuo olla asiaan syynä?
Nimenomaan asennettujen pelien määrä tuossa tuntuu olevan ratkaiseva tekijä. Mitä enemmän pelejä, sitä pidempään se haku kestää. Yleensä se mulla aikakatkaisee, ennen kuin saa hommat hoidettua loppuun. Sen jälkeen kun yrittää uudestaan, päivitykset löytyvät varsin sukkelaan.
 
Nimenomaan asennettujen pelien määrä tuossa tuntuu olevan ratkaiseva tekijä. Mitä enemmän pelejä, sitä pidempään se haku kestää.
Kuulostaa järkevältä selitykseltä. Minulla asennettuna 43 peliä.

Palataanpa itse asiaan:
En huomaa eroa aiempaan. Performance Moden kohdalla asetuksissa lukee "reduce resolution to run at 60fps" eli lienee yhä edelleen 1080p.
Hiton huonosti tästä on EA huudellut. Julkaisupäivääkin sai etsiä kissojen ja koirien avulla. Teknisiä tietoja en ole löytänyt mistään. EA:n sosiaalisissa medioissa ei mitään eikä pelimediatkaan tästä ole paljoa uutisoineet. :confused:
 
Kuulostaa järkevältä selitykseltä. Minulla asennettuna 43 peliä.

Palataanpa itse asiaan:
En huomaa eroa aiempaan. Performance Moden kohdalla asetuksissa lukee "reduce resolution to run at 60fps" eli lienee yhä edelleen 1080p.
Hiton huonosti tästä on EA huudellut. Julkaisupäivääkin sai etsiä kissojen ja koirien avulla. Teknisiä tietoja en ole löytänyt mistään. EA:n sosiaalisissa medioissa ei mitään eikä pelimediatkaan tästä ole paljoa uutisoineet. :confused:
Itsekkin yrittänyt etsiä tietoa parannuksista, mutta mitään ei löydy ja en myöskään huomaa eroa edelliseen paitsi, että uusia bugeja on tullut :D

Tomb of Miktrullissa hahmo jäi aina välillä jumiin näkymättömään seinään ja siinä joutui hyppimään jonkun aikaa, että pääsi taas eteenpäin ja sitten ihan ihme välkkymistä kuvassa aina välillä, kun menee kapeammista aukoista. Edelleen nykii samalla tavalla, kuin ennenkin ja tekstuurit latautuu aina välillä hitaasti.

Reseterassa myös ovat huomanneet, että ei taida boksin päivitys ainakaan tehdä pelille mitään :D

Edit: EA:n sivuilta löytyi ehostukset.

This next-gen release provides the best possible way to experience Star Wars Jedi: Fallen Order on consoles, bringing the following technical improvements:
  • Higher Resolution Textures & Assets
  • 4K/HDR Resolution
  • Improved 60 FPS Performance
  • Significantly Faster Loading Times
 
Jos omistat edellisen sukupolven version levyllä ja omistat nyt levyasemattoman next gen konsolin, EA päivittää pelin sinulle ilmaiseksi.

 
PS5 version tilasin tästä pari viikkoa sitten, kun aikoinaan pelasin tämän PS4:llä läpi julkaisussa, mutta nyt haluaisin pelata tämän läpi uudestaan ja samalla yrittää platinaa hommatta, kun viimeksi keräsin vain 40 % tropyistä. Saa nähdä koska tuo PS5 versio saapuu. Kolmen viikon päästä olisi kahden viikon loma niin tuonne ajattelin tuon PS5 version säästää :).
 
PS5 version tilasin tästä pari viikkoa sitten, kun aikoinaan pelasin tämän PS4:llä läpi julkaisussa, mutta nyt haluaisin pelata tämän läpi uudestaan ja samalla yrittää platinaa hommatta, kun viimeksi keräsin vain 40 % tropyistä. Saa nähdä koska tuo PS5 versio saapuu. Kolmen viikon päästä olisi kahden viikon loma niin tuonne ajattelin tuon PS5 version säästää :).
Miksi tilasit uudelleen pelin? Eikös PS4-version ostaneet voi ladata ilmaiseksi sen PS5-version? Vai olitko kenties ehtinyt jo myydä sen PS4-version aiemmin?
 
Ylös Bottom